Sinem/Lisa -Uyanış

2.3K 70 2
                                    




-Hayır sesini duyacağım onlar benim eserim dedi her dil darbesi arasında bende kendimden  geçtikten sonra bana gülerek sanırım bize tuzu getirme gereği duymadılar dedim

-Eh sevgilim bizden iyi sinema mı var ,onlar yapmıştır mısırı kendileri dedim ikimizin de kahkahaları birbirine karıştı...

Artık fanfinfon olduklarına göre beraber bölümler gelsin dimi.

--------------------------------------------

**Sinem**

Erken uyanmak hiç bana göre değildi ama dün geceden sonra bedenim benim dışımda tepkiler vermeye başladı. Gün ışığının onun yüzüne vuruşunu izliyodum beyaz teni pırlanta gibi parlıyor, mavinin ona yakışan en güzel tonu üzerinde ve açık renk teni adeta görsel şölen sunuyordu gözlerime

 Gün ışığının onun yüzüne vuruşunu izliyodum beyaz teni pırlanta gibi parlıyor, mavinin ona yakışan en güzel tonu üzerinde ve açık renk teni adeta görsel şölen sunuyordu gözlerime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şişmiş dudakları ile adeta bana meydan okuyordu içimden onlara dokunmak gelir ama bir yandan da uyandırmadan onu izlemek istiyorum ne kadar izleyebilirsem. Her şey nasıl değişti ben, kalbim, ruhum ne kadar değiştik ,ona gözlerim denk geldiğinden beri her şey farklıydı. Artık eskisi gibi dik başlı olamıyordum en azından ona karşı , söz dinliyordum en başta tabi yine sadece onun. Üzerimde ki etkisi şu yaşıma kadar hiç hissetmediğim şeyleri hissettirdi bana. Çok güzel görünüyor bir kere öpsem uyanır mı acaba?

Biraz yanaştım ama milim milim gidiyordum onu uyandırmamaya çalışarak yavaş hareketlerle ilerliyordum komando musun mübarek iyi bak uyanmadı işte heyyyoooo elimi kaldırdım dudaklarına dokunmak istiyorum ama işte ah göz kapakları mı titriyor , dön yerine sinem dön dön dön kapa gözlerini.....


**Lisa**

Yanımdaki bedenin uyanışını hissettim yatakta ki meyle bakılırsa tek dirseğine başını yansımış beni izliyordu bakalım neler olacak? Ne kadar cesur.

Hala bana bakmaya devam etmesi çok hoştu ama bana böyle bakışı kasıklarımda baskı yapıyordu sanki gece yorulan biz değilmişiz gibi yine içimde ki aç kurt onu arzuluyordu.

Bana doğru hareketlenmeye başladı yavaş yavaş geliyordu ah sanırım benim bir mafya kızı olduğumu unuttu, hiçbir zaman ağır bir uykum olmadı çocukken sürekli tetikte büyüdüm daha doğrusu büyütüldüm.

Bana yaklaşırken çilek kokusu burnuma doldu elini kaldırdığını fark ettim gözlerimin önüne gölgesi düştü ve göz kapaklarım titredi ah kahretsin, birden geri çekilişini duydum, içimden gülmek geldi biraz sırıtmış bile olabilirim yavaşça göz kapağımı açtım sanki yeni uyanmış gibi ses çıkardım ,o ise yanımda uyuyor numarası yapıyordu. Yersen :)

Üstünde benim tişörtüm ile hafif bir sırıtış vardı üzerinde uyandırsam mı yoksa onun gibi mi yapsam bilemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünde benim tişörtüm ile hafif bir sırıtış vardı üzerinde uyandırsam mı yoksa onun gibi mi yapsam bilemedim.

Dirseğimi dayadım bende onu izlemeye başladım kızılları yastığıma karışmıştı sevgilimin uyanık olduğunu biliyorum ve bunu biraz kullanmak istemiş olabilirim.

-Ah sevgilim daha uyanmamış , şimdi uyansa beraber duş alabilirdik. Neyse kalkmışken ben tek başıma gireyim bari duşa diyerek hareketlendim üstümdekini çıkartıp burnunun yakınına attım gözleri kırpıştı şaşkın sevgilimin yataktan doğrulup arkamı ona döndüm ve çamaşırımı da çıkarttım geriye baktığımda gülümsüyordu seni küçük şeytan ama aynadan ben soyunurken onun beni izlediğini gördüğümü bilmiyordu tabi. Oyun ha hadi bakalım.

** Sinem**

Of Allahım yakalanmanın verdiği kalp atışıyla yerime döndüm inşallah fark etmez uyandı ve bu sefer o beni izlemeye başladı sakin nefes al sinem ,sakin nefes al .

Bir süre sonra konuşarak yataktan kalktı ve hafifçe araladım gözümü arkası bana dönüktü ve çamaşırını çıkartıyordu kaşlarım kalktı bu nasıl güzel bir manzara ama o beni uyuyor sanıyordu, utanmadan izledim röntgenciler gibi sanki dün sevişen biz değildik kapıya yöneldi ben gözlerimi kapatıp gözlerimde ki muazzam şeyin içime yaşattığı hazzı yudumluyordum o ise duş almaya gidiyordu , ne demişti o beraber duş mu alırdık aman tanrım o kapıdan çıkıp banyoya girince anca kendime gelebildim ve kapıdan nasıl fırladım bilmiyorum.

Banyo kapısını açtığımda kolunu duvara yaslamış beni bekliyordu resmen oyuna gelmiştim :)

-Sevgilim geç kaldın

-Nasıl yani?

-Eh uyanık olduğunu ilk beni izlediğin andan beri biliyorum.

Ah tanrım, çok utandım ellerimi gözlerime kapattım.

-seni izlemek çok güzeldi izlediğimi düşünmeni istemedim

-Güzelim gözlerini aç ve bana bak hemen

Araladım gözlerimi çenemden tutup yukarı kaldırdı

-Sen dün bu bedene neler yaptın hatırlıyor musun ?

Aklıma gelen görüntülerle yüzüm kızardı

-Yaaaa lisa beni utandırma

-Çabun soyun sinem

-Ne ?

-Buraya ne için geldin?

Kem küm

-Eee şey ben şimdi şöyle oldu uyandım sonra

-Sonra mı :) Dediklerimi duydun da geldin biliyorum hadiiiiiiiiii

Üstümdeki tişörtünü bir çırpıda boyun kısmından yırttı yine

-Lisa elinde kıyafet kalmayacak yırta yırta dedim gülerek.

-Sevgilim sana yanımda giyinmemeni söylemiştim ama

-Sen ciddi miydin dedim gülerek ama öyle bir bakıyordu ki ciddi olmaması olanaksızdı , gözlerinde yine o şeytani görüntü belirdi bana bakarken dudaklarını yaladı ve elimden tuttuğu gibi beni duş kabinine soktu ve sonrasına olanlar ise aklımın tekrardan uçmasına yol açtı.

-Sen ciddi miydin dedim gülerek ama öyle bir bakıyordu ki ciddi olmaması olanaksızdı , gözlerinde yine o şeytani görüntü belirdi bana bakarken dudaklarını yaladı ve  elimden tuttuğu gibi beni duş kabinine soktu ve sonrasına olanlar ise aklımın tek...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin