Partide babamın adamlarından gelen telefonla oradan ayrılmak zorunda kaldım ,tam zamanını buldu babamda yaralanacak hem meraklı hem de sinirliydim sinem'i orada bir başına bırakmak istemiyorum hiç.
Aklıma çocuğun dedikleri geliyor biz zaten mesajlaşıyoruz demişti olabilir mi böyle bir şey aslında arabada giderken biraz çıtlattım ama öyle bir şey hissedemedim. Ben hastaneye giderken babamın adamını aradım kazım sinem ... salonunda evet bir partileri var yanına git ve sakın yalnız bırakma
Hastaneye varmak üzereyken sinemi aradım kazımın yaklaştığını yerinde kalması gerektiğini söyleyecektim telefona cevap vermesiyle bir çığlık duymam bir oldu ve telefon kapandı, o anda arabayı nasıl çevirdim ve gaza bastım bilmiyorum .
Deli gibi sürüyordum arabayı ,sevdiğim kadının başı dertte olabilir ya da basitçe düşmüş olabilir ya da bir kedi görmüş olabilir .... ama tekrar aradığımda telefon açılmadı.
Parti girişine yaklaştığımda kapıdan çıkan oktayı gördüm ve sinem !!!
Sinemin oktayın kolundaydı
Oktay'ın eli sinemin belindeydi
Bu mümkün değil..
Bu mümkün değil..
Bu mümkün değil..
Bu mümkün değil..Bu nasıl olabilir ......
Oktayla göz göze geldik ve bana bir gülüş attı sinem henüz beni görmedi. Oktayın partide kulağıma fısıldadığı şey aklıma geldi bana gecenin sonunda sinem benimle çıkacak demişti. Bu nasıl mümkün olabilir ...
O anda telefonuma mesaj geldi bilmediğim bir numara
055******* : Ben oktay , numaranı sevgilimin! telefonundan aldım.
055******* : 1 Foto gönderdi.
Fotoğrafta sinemin suratında bir gülüş başı o adamın omzundaydı
055******* : Başka resim ister misin mesela onu öperken?
Onu aradım ama meşgule attı
Lisa : Onunla konuşmam lazım !!!
055******* : Heyyy sevgilimle özel anlarımızı bozma şimdi otele gidiyoruz istersen sende gel biliyorsun ben ikinize de yeterim bu sineme de uygun geldi aslında başını sallıyor gelsin diyor .
Lisa: Sana inanmıyorum
055******* : O zaman bizi takip et kendin gör.
Cevap veremedim ama takip ettim onları ,durduklarında izledim sinem yürüyordu neden böyle oldu şimdi arabada konuştuk ve bana benden başkasını sevemeyeceğini söylemedi mi o çıldıracağım. Kesin kendisinde değil bu çocuk ona kesin bir şey yaptı ilaç vermiş olabilir . Otel kapısından girecekken sinemin etrafa bakan bakışlarını gördüm bilinci yerinde....
-----
Gözlerimden akan yaşlar ellerime düştüğünde anlayabildim ağladığımı Ben Lisa TANER meşhur buzlar kraliçesi ağlıyordum.
Demek her şey buraya kadarmış.
Benim oradan uzaklaşmamı beklemişler...
Oysa ben senin için neleri göze almıştım sinem.
Gözlerimin yanmasına engel olamıyorum allah kahretsin, yukarı çıkarken onları izledim ama gitmedim gitsem ne değişecek ki
Aldatıldım....
Ben şimdi ne yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...