Lisa'nın şerri

1.3K 84 16
                                    

 Tuana ile buluştuğumuz ve sinem'in o adam tarafından taciz'e uğradığı akşam onu evime getirdim  önceden odasını hazırlattım eve varmadan onu bekletmek istemedim, minik bir bedeni vardı, ölçülerini tahmin ettiğimden  eve varmadan çalışanlarıma bir şeyler aldırdım eve varmamıza nerdeyse yarım saat vardı. Eve girdiğimizde onu odaya yönlendirdim üstünü değiştirmesi için odadan çıktım gözleri nemliydi.

Tekrar odasına gittiğimde ışığı  kapatmış  dizlerini karnına çekmiş uyuyordu, bir yandan babamla iletişim halindeydim teşekkür edip son kez odasına gittiğimde içli içli ağlıyordu dayanamadım yanına gittim en sonunda. Sırtı bana dönüktü Ona sokuldum iyice , onu böyle görmeye dayanamıyordum Ağlama dedim ama elinde olmadığını söyledi onu iyice sardım bedenlerimiz şimdi birdi nefesim omzundaydı o ağlarken ona ağlamayı kesmezsen gider o adamı bu şehirden sürerim dedim ama bunu dememle iyice hıçkırmaya başladı çok etkilenmişti ve içimden bir şeyler kopuyordu o susmayınca kalkmaya karar verdim kalkıp babama o adamı mahvetmesini söyleyecektim ve bunu yaparken yanlarında olacaktım tam kalkmaya çalışırken  kolları üzerinde ki elimi tuttu;

GİTME LİSA dedi ah nasıl giderim şimdi ben.

Sıkıca sarıldım, iyice kendime çektim sen iste  ömrümün sonuna kadar burada olurum küçüğüm dedim içimden tabi ah nasıl kırılgan içim sana karşı nasıl savunmasız ...

Ona sarılırken ağlaması durdu ve nefes alış verişi derinleşti onun kokusunu içime çekiyordum doyamıyordum her nefes cennet bahçesinden bana sunulmuş bir hediye gibiydi. Şu zamana kadar olan şeyleri düşündüm ve içimde ki duygunun ne olduğunu idrak ettim. Ben bu kız olmadan bir gün daha geçirmek istemiyordum.  Bu zor bir hayattı ama onun benim olmasını sağlamalıydım bu sırada onun telefonuna mesaj geldi soner yazıyordu dayanamadım açıp okudum serde kıskançlık var tabi.

-Sevgilim  iyi misin? yazıyordu beynimden aşağı kaynar sular döküldü. Bunlar ayrılmadı mı, demek barışmışlar  yazmaya devam etti yeni bildirimi gördüm

-Kızlar olanları anlattı, ordan lisa ile çıkmışsın hani ona katlanamıyordun ne değişti bana gelmedin niye onla gittin beni ara lütfen yazıyordu

Bana katlanamıyor mu, sevgilim mi? Ben nasıl bir salaktım bildirimleri kapattım telefonu yerine bıraktım ama onu  kollarımda sarmayı bırakamıyordum sen bu kadar aciz misin lisa kızın sevgilisi var işte ve sana katlanamıyor kendine gel. Sabahı sabah ettim gözlerime uyku girmedi bir karar vermeliydim

Ona not  bıraktım ve evden çıktım madem sevgilisi var bana yakın durup benim aklımı karıştıramaz. 

O hafta içerisinde derslerimiz ve oyun  için provalarımız vardı ancak ben onun olduğu  tarafa hiç bakmadım arada bana baktığını hissediyor ya da bir cam yansımasından görüyordum ama ciddiye almıyorum artık benimle oyun oynadı resmen. 

Mutsuz bir şekilde geziyordum etrafta ,soru soranları bile tersliyordum ,onu da görüyordum o da mutsuzdu soneri görüyordum onun peşinde pervaneydi ama  sinem ona pas vermiyordu yine trip  atıyor herhalde . Neyse artık beni ilgilendirmiyor. Haftamız böyle geçti ve oyuna 1 aydan kısa bir zaman kalmıştı soneri artık onun etrafında görmüyordum oyun ve dersler haricinde aslında soner farklı bir insanla gezmeye başlamıştı , karşı fakülteden ismi  leyla olan kızla kahve içerken denk geliyordum  bazen,  o hafta biterken  öğrendiğim şeyle kafamı duvarlara sürtmek istedim meğer soner sinemi hala seviyormuş barışmak istemiş hep duyduğuma göre ona yine hediyeler güller almış ancak sinem onu kabul etmemiş yani  benim yatağımda ona gelen mesaj bile son barışma çabasıymış, şimdi leyla isimli kızla görüşüyormuş. 

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin