Kedves olvasóim!
Mielőtt elkezditek olvasni a legújabb történetemet, szeretnék pár dolgot leírni. Ez a történet egy közös munka az egyik nagyon kedves olvasómmal, aki megkeresett azzal, hogy megírnám-e az ötleteit. (( fragmexnts x onceuponaslytherin collab))
A következő történetben tehát az Ő és az én ötleteim lesznek vegyítve, a munka és mindenfajta érdem teljes mértékben megilleti őt is!!! Bár, a legtöbben már biztos ismeritek a nevét, hiszen a borítóimat is ő szokta tervezni!
Felhívom mindenki figyelmét, hogy a történet káromkodást, felnőtt jeleneteket és helyenként alkohol, illetve drogfogyasztást tartalmaz. Kérek mindenkit, hogy csak saját felelősségre olvassák el a sztorit!!!
Mivel a Wattpad közösség az elmúlt időszakban elkezdte letörölni a Mature/ Felnőtt tartalmas történeteket, így arra a döntésre jutottam, hogy a saját történeteimet úgy jelölöm meg, mint NEM felnőtt tartalmas történetek, mivel túl sok energiát fektettem beléjük ahhoz, hogy letöröljék őket. Így a történetek mától nem úgy lesznek megjelenítve, mint felnőtt tartalmas művek, ellenben ezeket a részeket nem töröltem ki a sztorikból...
Kérek mindenkit, hogy ha valami problémájuk van a felnőtt tartalmakkal, akkor először nekem írjanak, hátha ki tudok találni valami köztes megoldást. A történetek jelentése legyen a legutolsó megoldás, hiszen akkor úgyszintén törlésre kerülnek a művek.
Köszönöm a megértéseteket és további jó olvasást nektek!
Puszi
YOU ARE READING
Dernière Danse
Fanfiction𝐓𝐈𝐓𝐊𝐎𝐊, 𝐑𝐄𝐉𝐓𝐄́𝐋𝐘𝐄𝐊, 𝐊𝐄́𝐏𝐄𝐒𝐒𝐄́𝐆𝐄𝐊 melyeket nem tud irányítani az ember. 𝐀𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆 𝐄𝖑𝖆𝖗𝖆 𝕯𝖊𝖑𝖆𝖛𝖎𝖌𝖓𝖊 élete teljesen megváltozott 13 éves korában és most egy teljesen új környezetbe kell beilleszkednie...