dernière danse
❪ titkok és idegenek ❫071
A tavasz első hírnökei megjelentek a roxforti birtokon. Az illatos virágokat ellepték a dolgos méhek, a fák bimbózó ágain pedig újra madarak énekeltek, miközben szorgosan csipegették a kérgek között mászkáló bogarakat. A tó felszínén ékesedő vastag jégrétegnek már nyoma sem volt, helyére megérkezett a mélységben szunnyadó óriáspolip, aki most kényelmesen lebegve sütkérezett.
És ahogy az utolsó jégcsapok is elolvadtak a tornyok öreg tetejéről, a diákok szépen lassan elkezdték ellepni a zöldellő, friss udvart. Lányok és fiúk ültek a fűben, bárányfelhők alakját tárgyalva, miközben hangosan nevettek. Apró mókusok szaladtak végig a lábaink között, nem foglalkozva az emberekkel. Még Hagrid is kellemesen dudorászott a durrfarkú szurcsókok bedobozolása közben.Én pedig kényelmesen feküdtem a fűben, körbevéve magamat a legközelebbi barátaimmal. Draco, Olivia, Theo, Blaise és Pansy kellemesen beszélgettek mellettem, miközben arra vártunk, hogy elteljen a lyukasóránk okozta szünetünk.
- Én mondom nektek! - hadonászott Theo. - Én mondom, hogy az a nő egy animágus! - ecsetelte a fiú. - Hogy máshogy tudhatna mindenről? - tette fel a nagy kérdést.
- Úgy, hogy jár a szátok, mint a kacsa segge! - dobtam felé egy letépett fűszálat. - Semmi másról nincs itt szó. Mindannyian tudjuk, hogy Daphne lelkesen szidja Rita Vitrolnak a griffendéleseket. - feleltem.
- Beszéltél már Grangerrel? - kérdezte Olivia. - Én tuti ki lennék az ő helyében. Ez a nő, egy keselyű... - forgatta a szemeit, újra olvasva a rókaképű asszony legújabb cikkét, melyben Harry Potter tragikus szerelmi életét taglalja.
- Viktor tényleg elhívta Bulgáriába? - kérdezte Theodore.
- Ja. Viktor úgy áradozik róla, mint valami istennőről. - feleltem unottan, felhőket bámulva a szemeimmel. - Szerinte senki nem hallotta, amikor ezeket mondta Hermionenak, csak ők ketten. - vontam meg a vállaimat.
- Én sem örülnék, ha az újságban kötne ki, hogy szerelmet vallok valakinek. - fintorgott Blaise, lopva Pansy felé pillantva.
- De, Lara... - feküdt mellém Theo. - Attól, hogy Daphne szidja őt... Még nem tudhatna erről a vallomásról. - folytatta tovább a nyomozást lelkesen, mire elhessegettem magam mellől. Nem igazán volt most hangulatom összeesküvés elméletekhez és az elmúlt napokban sokkal frusztráltabbnak éreztem magam, mint eddig bármikor.
- Rita Vitrol egy nagyszájú liba. Össze-vissza hazudott Harryről is és ha jól emlékszem a te szüleidről is, Blaise. - vontam fel a szemöldököm. - Mi lenne, ha ejtenénk a témát? - néztem rájuk, mire a barátaim kérdőn egymásra néztek.
ESTÁS LEYENDO
Dernière Danse
Fanfic𝐓𝐈𝐓𝐊𝐎𝐊, 𝐑𝐄𝐉𝐓𝐄́𝐋𝐘𝐄𝐊, 𝐊𝐄́𝐏𝐄𝐒𝐒𝐄́𝐆𝐄𝐊 melyeket nem tud irányítani az ember. 𝐀𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆 𝐄𝖑𝖆𝖗𝖆 𝕯𝖊𝖑𝖆𝖛𝖎𝖌𝖓𝖊 élete teljesen megváltozott 13 éves korában és most egy teljesen új környezetbe kell beilleszkednie...