𝖝𝖈𝖎𝖛. este a Malfoy kúriában

1.3K 83 80
                                    

dernière danse
❪ este a Malfoy kúriában ❫

094

094

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Az ajkai puhák voltak és édesek akár a méz. Tele voltak szenvedéllyel és vággyal, mintha csak évek óta várt volna erre a pillanatra... És rajtam hirtelen úrrá lett az alkohol, olyan mértékben, hogy hosszú percekig gondolkodni sem tudtam. Csak érezni akartam a szeretetét, a törődését, az ajkait az ajkaimon. Érezni akartam, hogy mellettem van, hogy megnyílik előttem, hogy itt van. 

És visszacsókoltam. 

Csak egy pillanat töredéke volt az egész, de visszacsókoltam. És a fiú mély sóhajjal túrt bele a hajamba, hogy közelebb vonhasson magához. Ez a mozdulat azonban... Draco is mindig ezt csinálja... 

- Cole, ne... - toltam el magamtól a fiút, idegesen beletúrva a kócos hajamba. 

- Miért ne? - kérdezte összeráncolt szemöldökkel. - Hiszen te is akartad. - mondta értetlenül. 

- Sajnálom. - ráztam meg a fejem sűrűn pislogva, annak reményében, hátha ez majd visszaránt a valóságba. - Sajnálom, de ez... - mutattam kettőnkre. - Ez hiba volt. Én Dracot szeretem és vele akarok együtt lenni. - mondtam a fiúnak halkan, lesütött szemekkel. 

A világom pedig még mindig forgott körülöttem a rengeteg alkoholtól, de a gondolataim már nem az öngyilkosság körül forogtak, hanem a legjobb barátom körül, aki ebben a percben csókolt meg... 

- Hiba? - kérdezte összezavarodva. - Elara, én... - kezdte, de a szavába vágtam. 

- Ne, Cole... - mondtam neki. - Mi legjobb barátok vagyunk! Barátok és csakis barátok! Ami az előbb történt, az soha többé nem történhet meg, érted? - néztem rá remegő kezekkel. Cole pedig idegesen túrt bele a hajába, miközben mélyen beharapta alsó ajkát. 

- Azt hittem, te is ezt érzed. - sütötte le a szemeit. 

- Ugyan, Cole... - ráztam a fejem. - Te sem vagy szerelmes belém. Mind a ketten tudjuk, hogy nem vagy szerelmes. Csak túl sok volt a szar, ami mostanában történt. - mondtam neki és én magam is elkezdtem gondolkodni az eseményeken... 

Hónapok óta tartó rosszullétek. A szüleim. Cole apja. A tudat, hogy a bátyám csak a féltestvérem. A titkok a szüleim körül. A távolodás a barátaimtól. Ez a hülye D.A klub, amiről nem mesélhetek Draconak. Umbridge... Ezer évig sorolhatnám ezt a sok felfoghatatlan szarságot ami velem és a többiekkel történt az elmúlt években...

Nem csoda, ha sorra kapunk idegösszeomlást, vagy kerülünk ilyen helyzetekbe. Mindenki össze van zavarodva és senki nem ismeri már önmagát. 

- Csak a magad nevében beszélj. - rázta a fejét. 

- Ne csináld ezt... - néztem rá szomorúan. 

Dernière DanseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora