𝕷𝖝𝖝. megvadult érzelmek

1.5K 86 36
                                    

dernière danse
❪ megvadult érzelmek

070

Arra ébredtem, hogy egy erős kéz simogatja a hátamat

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Arra ébredtem, hogy egy erős kéz simogatja a hátamat. A puha takaró alatt Draco ujjai lágyan érintették a csupasz bőrömet, apró köröket rajzolgatva a gerincem vonalának mentén.

- Mennyi az idő? - nyitottam ki a szemeimet komótosan, nagyot nyújtózva a takaró alatt.

- Éjfél körül lehet. - suttogta a fiú, kisimítva a hajamat az arcomból.

- Felébresztettelek? - fordultam szembe vele, hogy végignézhessek fáradt arcán.

- Nem aludtam. - vonta meg a vállait, miközben végighúzta ujjait a karomon, le egészen az ujjaimig. - A többiek buliznak és túl nagy a hangzavar. - folytatta halkan, finoman játszadozva az ujjaimmal.

- Buliznak? Mit ünneplünk? - ráncoltam a szemöldököm, tekintetemmel kezének mozgását figyelve.

- Téged. - kuncogott. - Arra isznak, hogy életben vagy. - forgatta meg a szemeit unottan, mire felületem, hogy körbenézzek a szobában.

- Engem ünnepelnek, miközben itt alszok? - nevettem el magam.

- Csak kellett egy ok, hogy lerészegedjenek. Szeretnél lemenni? - kérdezte hirtelen, mire lágyan elmosolyodtam. Nem tűnt rossz ötletnek koccintani a többiekkel, végül is az én tiszteletemre isznak. Vagy valami olyasmi.

- Csak ha te is jössz. - bújtam a fiú mellkasához, arcomat a csupasz bőrére helyezve. Draco pedig egy pillanatig szorosan szorított magához, majd kimászott az ágyból és felém nyújtotta a kezét,hogy engem is kisegítsen.

- Egy pillanat. - mondtam a fiúnak, majd elvettem az éjjeliszekrényemről a hajgumimat.

- Mit csinálsz? - vonta fel a szemöldökét.

- Összefogom a hajam? - ráztam meg a fejem szórakozottan, szoros copfba fogva a tincseimet. - Miért? - néztem Draco felé, aki még mindig a mozdulataimat figyelte.

- Sűrűbben kellene így hordanod a hajad. - nyalta meg az ajkait.

- Dehogy is. - legyintettem. - Úgy nézek ki, mint egy tojás. - forgattam a szemeimet, idegesen végigsimítva a hajamon.

- Hmm... - hajolt le hozzám a fiú, két karját az ágynak támasztva. - Pedig így könnyebb meghúzni. - suttogta a fülembe, miközben egyik kezével megragadta a lófarkam és finoman hátra húzta a fejem. Nekem pedig hirtelen elakadt a lélegzetem és a testem szinte lángra kapott a mozdulataitól. - Ne felejts el lélegezni, kedvesem... Egyikünknek se lenne túl jó, ha elájulnál. - harapta meg finoman a fülcimpámat a fiú, majd felhúzott az ágyról.

- Tudod... Mégsem szeretnék lemenni a többiekhez. - mondtam a fiúnak, aki meglepő módon,, nevetve az ajtó felé kezdett húzni.

- A barátnőd meg fog gyilkolni, ha megtudja, hogy felébredtél és nem mentél le hozzá. - mondta lágy hangon.

Dernière DanseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang