dernière danse
❪ Weasley vendégszeretet ❫055
- Biztos, hogy nem. - néztem rá Charliera tág szemekkel. - Éppen te mondtad, hogy ebben a házban mindent hallani! - léptem hátra, aminek következtében a hátam beleütközött az ajtóba.
- Ha ügyes leszel, nem fognak hallani. - mosolyodott el a fiú, de én csak megráztam a fejem.
- Amíg ebben a házban vagyunk, Charlie Weasley, nem csinálunk semmit! - jelentettem ki határozottan.
- De hát itt leszünk egész hétvégén! Ezt azért kapom, mert nem mondtam el nekik, hogy együtt vagyunk? - meredt rám a fiú, mintha csak rosszul hallott volna.
- Ezt nagyon jól gondolod. - vontam fel a szemöldököm. - Szóval, légy oly' kedves és tartsd magadon a nadrágodat, vagy kitolom a büntetésed egy hétre. - makacsoltam meg magam határozottan.
- Csak nehogy a végén én büntesselek meg. - csapott rá a fenekemre a fiú, mire beleütöttem a vállába.
- Charlie! - dorgáltam meg a fiút, de nem bírtam elrejteni a szám sarkában bujkáló mosolyt.
- Szóval azt mondod, bármivel próbálkozok te nemet mondasz? - kérdezte. - Rendben, kihívás elfogadva. - indult ki a fiú az ajtón, én pedig azonnal utána indultam.
- Ez nem kihívás, te majom! Ezek tények! - válaszoltam neki mérgesen, de ő csak nevetett.
- Aha. Meglátjuk mit mondasz az este. - forgatta meg a szemeit, majd lementünk a családjához, akik még mindig hangosan kiabáltak az üres borospoharak miatt. - Látod, meg se hallottak volna. - súgta a fülembe a fiú.
- Fogd be. - sziszegtem vissza neki mosolyogva.
- Elara, mond, hogy legalább te nem ittál! - nézett rám Molly kétségbeesve, mire azonnal kihúztam magam és határozottan válaszoltam neki.
- Ki, én? Dehogy is! Kicsit sem! - aha... Fő a határozottság...
- Látjátok? Ő képes volt megállni! Biztos vagyok benne, hogy még soha nem is ivott! - mutatott rám az asszony, mire az ikrek szó szerint bemásztak az asztal alá, hogy az anyjuk hatótávolságán kívül nevessenek, Charlie pedig a vállamba temette az arcát, hogy ott nevessen.
- Elara soha nem iszik. - válaszolta a fiú. - Nem szereti az alkoholt. - mentett ki Charlie, majd halkan hozzátette. - Főleg ha visszajön. - élcelődött, mire egy nyugodt mosollyal az arcomon oldalba könyököltem.
- Hogy hagyjalak itt titeket egész hétvégére, ha még egy nyugodt vacsorát sem tudunk eltölteni? - sóhajtott az asszony kétségbeesve, a csemetéi pedig értetlenül néztek össze egymással, majd hirtelen mindenki Ron felé fordult.
ESTÁS LEYENDO
Dernière Danse
Fanfic𝐓𝐈𝐓𝐊𝐎𝐊, 𝐑𝐄𝐉𝐓𝐄́𝐋𝐘𝐄𝐊, 𝐊𝐄́𝐏𝐄𝐒𝐒𝐄́𝐆𝐄𝐊 melyeket nem tud irányítani az ember. 𝐀𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆 𝐄𝖑𝖆𝖗𝖆 𝕯𝖊𝖑𝖆𝖛𝖎𝖌𝖓𝖊 élete teljesen megváltozott 13 éves korában és most egy teljesen új környezetbe kell beilleszkednie...