dernière danse
❪ búcsú a sárkánytól ❫060
- Csak nézzetek rá. - nevetett Draco fölényesen. - Mindjárt elhányja magát. - folytatta, miközben szemével folyamatosan követte Harry mozgását. A szemüveges fiú tényleg borzalmas állapotban volt. A feje zölden világított a reggeli félhomályban és a tányérján lévő étel érintetlenül nézett vissza rá, arra várva, hogy valaki elfogyassza.
- Hagyd már békén. - forgattam meg a szemeimet, unottan rúgva bele a bokájába.
- Nem hagynád ezt abba? Miattad lila a lábam állandóan! - morgott vissza rám fintorogva.
- Ha végre nem leszel egy seggfej, akkor abbahagyom. - mosolyogtam rá unottan, szemeimmel Charlie vörös fürtjeit keresve a tömegben.
- Tíz percig sem fogja bírni. - jegyzete meg Draco, összenevetve Monstroval, aki egy szoborként cövekelt le Draco mellé, akár egy őrkutya.
- Te öt percig se bírnád! - meresztettem rá a szemeimet, mire a fiú arcán megjelent egy elégedett mosoly.
- Hidd el... Sokkal tovább bírom. - vonta fel a szemöldökét a szőke.
- Idegesítő vagy. - vágtam hozzá a kanalamat, ami hangos csörömpöléssel esett a földre.
- Rémesen nagy a szád, ahhoz képest, hogy milyen kicsi vagy. - forgatta meg a szemeit a fiú, én pedig úgy döntöttem nem veszek róla tudomást a nap hátralévő részében.
- Fulladj meg. - fintorogtam vissza rá. Borzalmasan gyerekes! Egyáltalán minek beszélek vele még mindig? Ezerszer rájöttünk már arra, hogy barátok sem tudunk lenni, ha így öljük egymást.
- Csak utánad. - bólintott a fiú, majd újra a fiúk felé fordult. Én pedig végre észrevettem Charlie magas alakját belépni a terembe. A fiú egyenesen felém vette az irányt, de én felálltam az asztaltól és elé siettem.
- Minden rendben? - öleltem át a fiú derekát, aki magához húzva nyomott egy puszit a homlokomra.
- Minden sárkány a helyén van. - bólintott feszülten. Láttam rajta, hogy mennyire aggódik emiatt a próba miatt, hiszen a versenyzők élete múlik az éberségükön. Ha valami baj van, nekik kell beugrani a megvadult sárkányok közé és elkábítaniuk őket.
- Harry melyiket kapta? - néztem az egyre zöldülő fiú felé, akihez időközben megérkezett McGalagony professzor, hogy a versenyre vigye a fiút.
- Tudod, hogy nem mondhatom el. - forgatta meg a szemeit, mire lebiggyesztettem az ajkaimat és könyörögve pislogtam rá. - Ne nézz így rám, Ellie. - simított végig az ajkaimon.
- Miért? - mosolyodtam el.
- Mert nagyon szexi vagy ilyenkor és én nem késhetek el a versenyről. - súgta a fülembe, miközben elsimított egy tincset az arcomból.
BINABASA MO ANG
Dernière Danse
Fanfiction𝐓𝐈𝐓𝐊𝐎𝐊, 𝐑𝐄𝐉𝐓𝐄́𝐋𝐘𝐄𝐊, 𝐊𝐄́𝐏𝐄𝐒𝐒𝐄́𝐆𝐄𝐊 melyeket nem tud irányítani az ember. 𝐀𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆 𝐄𝖑𝖆𝖗𝖆 𝕯𝖊𝖑𝖆𝖛𝖎𝖌𝖓𝖊 élete teljesen megváltozott 13 éves korában és most egy teljesen új környezetbe kell beilleszkednie...