dernière danse
❪ félresikerült bájital ❫016
- A mai órán a zsugorító-főzetről lesz szó. - lépett be Piton professzor nagy hévvel a sötét terembe. Az alagsori tanóra mindig hasonlóan baljós hangulatú volt, de ma a professzor kifejezetten... Morcosnak tűnt. - Tudja esetleg valaki, hogy mire alkalmazzuk? - tette fel az egyértelmű kérdést unottan.
Szokás szerint egy kéz a magasba lendült. Hermione Granger töretlen lelkesedéssel akarta megválaszolni a tanár minden kérdését, de ő soha nem foglalkozott vele.
- Senki? Nos, akkor lássatok munkának. - ült le a professzor a tanári asztalához, miközben mi az asztalainkhoz léptünk és elővettük üstjeinket.
- Pansy? - kérdeztem halkan Livtől, aki mellettem foglalt helyet és szorgosan pakolta a hozzávalókat.
- Megfázott. Kapott rá gyógyszert, de addig nem akar kijönni a gyengélkedőről, amíg füst jön az orrából. - sóhajtott a lány unottan, miközben lassan nekiláttam a válogatásnak.
- Ide ülhetek? - lépett az asztalunkhoz Draco váratlanul, kezében a bájitaltan tankönyvvel. - Zabini fel fogja robbantani az egész asztalt. - fintorgott a fiú, egyenesen a szemembe nézve. A tekinteteink egy pillanatra egymásba fonódtak és mintha egy halvány mosolyt is felfedeztem volna a fiú arcán, de elkaptam a pillantásomat.
- Persze, gyere csak. - szólalt meg Daphne mosolyogva, én pedig azonnal lesütöttem a szemeimet. Draco zavartan lépett Daphne mellé, szembe kerülve így velem.
- Ez a rohadt recept! - mérgelődtem magamban, a hozzávalókat olvasva Hernyó, százszorszép gyökér, piócalé, patkánylép, aszalt füge. Ez így mind szép és jó, de... Mióta préseljük a patkánylépet? Hiszen akkor elveszik minden ereje!
- Rory... - súgott felém Draco.
- Nem.- feleltem egyszerűen, miközben a tekintetem akaratlanul is találkozott Daphne pillantásaival.
- Draco, segítenél ebben? - nyújtotta felé a piócalevét, miközben végignézett rajtam.
- Mindjárt. - intette le a fiú. - Rory, beszélhetnénk? - kérdezte halkan.
- Volt rá másfél hónapod. - válaszoltam kurtán, a magasba emelve a karomat. Semmi kedvem nem volt vele beszélgetni. Mérges voltám, bár nem volt sok jogom hozzá. Végül is nem volt közöttünk semmi és ezek szerint soha nem is lesz... - Professzor úr! - szólítottam meg Pitont, aki egy vastag könyv mögé rejtette arcát.
- Mit akar, Miss. Delavigne? - kérdezte nyomott hangon a férfi.
- Azt hiszem hibás a recept. - nyeltem egy nagyot, feszesen kihúzva magam.
أنت تقرأ
Dernière Danse
أدب الهواة𝐓𝐈𝐓𝐊𝐎𝐊, 𝐑𝐄𝐉𝐓𝐄́𝐋𝐘𝐄𝐊, 𝐊𝐄́𝐏𝐄𝐒𝐒𝐄́𝐆𝐄𝐊 melyeket nem tud irányítani az ember. 𝐀𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆 𝐄𝖑𝖆𝖗𝖆 𝕯𝖊𝖑𝖆𝖛𝖎𝖌𝖓𝖊 élete teljesen megváltozott 13 éves korában és most egy teljesen új környezetbe kell beilleszkednie...