3.0

38 4 5
                                    


"Hailey ne işin var burada?" diye sordum hemen. "Burada çalışan bir arkadaşım sağ olsun içeri soktu. Ona yardım ediyordum,getir-götür işleri." diye kestirip attı.

Hailey gelir-götür işi yapacak kadar düşmüş olamazdı,kendine yedirmezdi. Ayrıca bu kıyafet de neyin nesiydi?

"Aslında buradayken sizi de izleyip destek olmak da istedim.İşte bir şekilde denk geldik. Başarılar ikinize de." diyip yalandan gülümsedi ve devam etti.

Justin geldiğinde "Üstüne noldu?" diye sordu. Dökülen yer aniden kaşınmaya başladı. "Sıcak kahve. Kızardı şimdi de kaşınıyor."

"Hailey'i gördün mü?"

"Evet ama moralini falan bozma sakın.Üstümü giyinmeye gidiyorum sahne arkasında buluşuruz." diyip yanağımdan öptü ve uzaklaştı.

Geri dönüp odaya girdim. "Selena hanım kahveniz." diye tanımadığım biri girdi odaya. Teşekkür ettim. "Becca sen de ister misin?" diye sordum hemen. "Şimdi içtim de geldim sağ ol Selena." diyince kafamı sallayarak onu onayladım.

Makyajım yapıldıktan sonra saçlarımı yukardan salaş bir at kuyruğu şeklinde toplattım. O kadar kaşınıyordum ki kendimi yırtıcaktım birazdan.

"Selena iyi misin sen?" diye sordu. "İyiyim,daha demin kahve döküldü üzerime kazara,sıcağa hassas cildim sanırım. Duşta falan da oluyor bazen kaşıntı yapıyor." dedim.

Kostümümü giyindikten sonra göğsümün üstünden kızarıklık çok belli oluyordu. "Fondöten sürüp kapatalım ister misin fena derecede kızarmış." diye lafa girdi Becca.

"Çok isterim." dedim. Kahvemden son yudumumu alıp masaya geri bıraktım. Eline bir şeyler aldı ve yanıma yaklaştı. "Selena,ciddi bir şey olmadığına emin misin pütürlenmiş orası,kötü görünüyor. Krem daha iyi gelir sanki."

"Kremi şu an bulacağımızı sanmıyorum Becca. Ama normalinden çok kaynardı sanırım bilmiyorum gerginlik de var üstümde hepsi karıştı." lafımızı sahne arkasına geçmemizi söyleyem tatlı bir kadın böldükten sonra toparlanıp yürüdük.

Justin'i gördüğümde gülümsedim. Çok güzel görünüyordu. O da bana bakıp gülümsedi ama bir anda gülümsemeyi bıraktı ve tahmin edeceğim şeyi söyledi. "Selena,çok kötü görünüyor." dedi.

"Önemli bir şey değil,cildim hassas Justin biliyorsun." diye geçiştirdim onu. "Saçlarım nasıl?" diye ellerimi yukarı doğru kaldırdım. "Çok güzelsin,söylememe gerek var mı zaten?" dedi.

"Elim kaldı." dedim. "İndiremiyorum."

"Şaka mı yapıyorsun Sel,hiç sırası değil." dedi Justin. Sağ bileğim ters kalmıştı ve indiremiyordum.

Justin yavaşça tuttu ve indirdi. "Bir sorun olmadığına emin misin?" dediğinde "Eveeet." diye bağırdım.

"Sarıl o zaman bir kere?" hiç düşünmeden ellerimi ensesine doğru atıp sarıldım. Belimden tuttuğunda ayakkabım elbisenin yırtmaçına değdi ve ayağım kaydı.

"Noluyor sana?" dedi artık ciddileşmişti. "Justin gerçekten bilmiyorum çok gergindim bugün,elim ayağım birbirine dolaştı galiba stresten."

"İstersen çıkmayalım Sel." dedi ve beni oturtturdu. O sırada Becca ve partneri gösteriye başlamıştı. Birkaç dakikamız vardı.

"Titriyor gibisin." dediğinde "Hayır titremiyorum gayet iyiyim." dedim. Sağ bacağımı ona doğru kaldırdım ve birazdan yapacağımız hareketi tekrar ettim.

"Bunu yapabiliyorsam sorun yok demektir." diyip güldüm. "Rahat ol Justin,ben iyiyim." dedim.

"Bana hiç öyle gelmiyor." dedi morali bozulmuştu. "Selena çıkmayalım. İyi değilsin."
diye ısrar etti.

"Haftalardır çalıştığımız yarışmaya sırf refleksim tutukluk yaptı diye katılmayalım diyorsun." dedim.

"Bizi izlemeye gelenler var Justin." diye ekledim. "Sevgilim kızarıklığın da çok kötü görünüyor."

"Sen böyle yaptıkça ben daha da sinirleniyorum." dedim. "Tamam susuyorum. Ama yarışmadan sonra şarap içip kendimize geliyoruz." dedi.

"Odamızda mı?" dedim cilve yaparak. "Balkona çıkarız belki?" dedi.

"Şarap içince bir ateş basar çünkü haklısın." dedim. "Belki şarkı açarız?"

"Ya da yatağa geçeriz ne dersin?" diyip göz kırptım. "Susalım mı artık? Düşünmesi bile heyecanlandırıyor da." dedi.

Gülüp "Nasıl değiştirdim ama konuyu." dedim. "Ustasın sanırım." dedi.

Alkış sesleri geldikten sonra teşekkür konuşması yaptılar bir 5 dakika daha geçti. Perdeler tekrardan kapandı ve sıra bizdeydi.

"Tebrikler çok iyiydiniz!" dedim Becca'ya. Justin'le cilveleşmekten izleyememiştim ama çaktırmadım. Justin de tebrik etti ve sahneye geçtik.

Şarkı girişiyle perdeler açıldı ve hareketlerimizi yapmaya başladık. "Şimdi yavaş kaldır yoksa elini tutamam." diye fısıldadım.

Zıpladım ve beni daha uyumlu bir şekilde kaldıramazdı gerçekten tam istediğim gibiydi. Gözlerim bir anda karıncalandı kapatıp açtım,şarkı ilerliyordu ne yapmalıydım ki şu an?

"Selena?" dedi Justin. Kendimi Justin'e doğru bıraktım. "Önce seni yatırıcam,dönüceksin ve  ayağını kaldırıcağın kısım." diye hatırlattı.

Beni yere doğru bir anda bıraktı iki eliyle tutuyordu. Ayaklarımı öne doğru hareket ettirirken bir elimi bıraktı ve sallandım.

Ona doğru hızlıca döndüm ama ayağım çok kötüydü. Uyuşmuştu ya da bilmiyorum kasılmıştı ama belli etmemem lazımdı çok az kalmıştı.

"Justin,ayağım." dedim. "Evet şimdi kaldırıyorsun."

"Hayır kaldıramam çok kötü." dedim. "Doğaçlama yapalım,zorlamadan devam edelim o zaman." diye durumu kurtardı.

Ama tek ayağımı hissetmemeye başlamıştım. Şarkı sonlarına doğru gelmişti ve Justin'e sarıldım.

Çok kötü kasılmıştım. Diğer ayağım daha sağlamdı. Önüne geçtim ellerimi arkaya doğru ona doladım. "Justin ellerimi indir." dedim.

"Anlamıyorum noluyor sana?" dedikten sonra indirdi ve belimden tutup kendine doğru döndürdü.

"Yürüyoruz ve bitiriyoruz." dedi. Kendimi toparladım. Elini tuttum ve seyirciye doğru yürüdük.

Diğer ayağımı da hissedememeye başlamıştım. Elimi göğsüme koyduğumda resmen alev alıyordu ve küçük küçük sivilce çıkmış gibiydi. Canım ne yanıyor ne de yanmıyordu.

Gözlerim tekrar karardı ve her yerim titrerken artık tuttuğunu hissetmediğim bacaklarımla kendimi bir anda bırakmak zorunda kaldım.

*****

hooop heyecanlı bolum sonu ✍🏻✍🏻

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin