~
Gözlerimi yavaşça açtığım an her yerim tutulmuş gibi hissediyordum. Ne olmuştu bana? En son sokakta yerde yattığımı hatırlıyorum."İyi misiniz?" daha önce hiç görmediğim birisiydi bu. "Siz kimsiniz?" diye sordum hemen.
"Kavgaya karışmışsınız yerde yatıyordunuz,geçerken sizi gördüm.Ara sokakta bayılmıştınız."
"Telefonum nerede benim?" dedim hemen. "Eşyalarınızı dolaba koydurtmuştum hemen alıyım." diyip dolaba gitti.
Telefonu verince teşekkür ettim. "Ayrıca buraya beni getirdiğiniz için de teşekkürler,kusura bakmayın söylemedim."
"Sorun değil,siz o zaman tanıdıklarınızı ararsınız.Benlik bir şey yoksa ben gideyim." dedi.
"Tabi tabi lütfen.Teşekkürler tekrardan." dedim. Öğlen olmuştu. Ne kadar içtiysem sabahı sabah etmişim.
Tahmin ettiğim gibi telefonumun şarjı bitmişti. Hemşireden şarj rica ettikten sonra telefonun açılması için bekledim.
"Hadi ama açıl!"
"Justin Bieber?" diye odaya girdi doktor. "Kimlik üzerinde öyleydi,oradan yani." dedi sonra. "Onu anladım."
"Nasıl kavgaya karıştınız hatırlıyor musunuz?" "Aslında kavgayı bırakın hiçbir şey hatırlamıyorum. En son yerde yatıyordum." dedim.
"Bir tanıdığınız falan varsa yakında size yardımcı olması için çağırsanız iyi olur." dediğinde aklıma bir bir olanlar geldi.
Yeni yeni kendime geliyordum,Selena'nın durumundan sonra deliye dönüp bara gitmiştim!
İçtikten sonra ne olduğunu hatırlamıyordum bile. "Pansuman için hemşireler gelicek." dedi.
"Nerem için?" diye sordum. "Karnınızdan bıçaklanmışsınız." dedi. Karnıma dokundum,acıyı nedense yeni hissetmiştim.
"Kimin yaptığı hakkında?"
"Gerçekten hatırlamıyorum ama eğer bulursam." diye içimden küfürler savurdum. Doktor dışarı çıktığı anda telefonu alıp Ryan'ı aradım.
"NERDESİN LAN SEN OROSPU ÇOCUĞU?" diye bağırdı açar açmaz. "Hastanedeyim Ryan." dedim.
"Siktir git hepimiz dün sabah buradaydık 2 gündür sana ulaşamıyoruz hangi cehennemde ne bok yiyorsan buraya gelsen iyi edersin,Selena hala yoğun bakımda!" dedi.
"D-dün akşam değil miydi o? Ne demek 2 gün." dedim. "Justin 2 gün oldu." dedi. "Nerdeymiş?" diye arkadan sesler geldi.
"Beni almaya gelmen lazım Ryan.Gelince anlatırım." dedim. "Konum at." diyip telefonu kapattı.
Ben ne bok yemiş de düşmüştüm buraya! Karnımdan beni bıçaklayan kimdi,ne diye bu kadar içmiştim? Keşke dozunda bırakıp sevgilinin yanında olabilseydin,orda ölüm savaşı veriyor diye düşünmeden edemedim. Kendime çok fazla kızıyordum.
Yarım saat geçtikten sonra Ryan odaya girdi. O sırada üstümü giyiniyordum. "Ne oldu sana lan!" dedi yanıma gelip.
Gözlerimden yaşlar düşmeye başladı bir anda. "Yemin ederim isteyerek olmadı ben istemez miydim Selena'nın yanında olmayı Ryan." dedim.
"Sana ne oldu?" dedi. "Bilmiyorum hiçbir sik. Bıçaklanmışım kavga etmişim hatırlamıyorum,hiçbir şey." dedim.
"En son sokakta yerdeydim mesajlarınızı okudum sonra kafamı kaldıramadım zaten,biri bulmuş getirmiş beni." dedim.
"Bu halde kalkamayacaksan diğer hastanede sana bir oda ayarlatırız." dedi. "İyiyim ben,hemşireler pansuman yaptı.Çıkıp gitmek istiyorum sevgilimin yanına." derken sesim titredi.