Selena'nın Ağzından"Hayır, hayır! O kıyafetler şuraya." diye bağırdım. Yarışma günü gelmişti. Yine prova odasında bağırış çağırış hakimdi.
"Justin." diye yanına koştum. "Biliyorum benimle yemeğe çıkmak istiyorsun ama şuan hiç sırası değil Sel." dediğinde ona saçma sapan bakışlar fırlattım.
"Dalga geçiyorum Selena G, noldu?" dedi sonra. "Salak yanlış tarafa gidiyorsun diyecektim." dediğimde "Kafam çok karışmış." diye iç çekti.
"Justin her zamankinden daha gergin hissediyorum. Buraya katıldığımdan beri ilk kez böyle bir etkinliğe tanık oluyorum yani anlatabiliyor muyum?" dedim ve çok konuştuğumu fark edip sustum.
Gülmeye başladığında "Neden gülüyorsun?" dedim. "Çok masum geldin bir an ama gitmem lazım, hadi son hazırlıklar." diyip arkasını döndü.
"Ama Just-" "Bu arada kasılacak bir şey yok, rahat ol." diyip yanağımdan öptü ve gitti. Bir of çektim. Bu kargaşanın içinde tıkılı kalmıştım.
Justin'in Ağzından
Her şey sonunda bitmişti. Dans gösterimiz sırasında bizim bulduğumuz harekette Selena ile göz göze gelip sırıtmıştık.
Tabiki 1.seçilmiştik. Verdiğimiz emeğin haddi hesabı yoktu! Bennett de parayı bize dağıtır geri kalanını karılarla yerdi herhalde.
Barda biraz eğlendikten sonra kulübe geçip stüdyoya inip doğruluk mu cesaret mi oynamaya karar vermiştik.
Kafalarımız çakırdı ve stüdyoya dönerken tekila almıştık. Taylor, Camila'ya soru soracaktı. "Lezbiyen olsan kiminle çıkardın?" dediğinde tereddüt etmeden "Selena." demişti.
"Ben de lez olsam Selena derdim!" diye güldü Ryan. "Hangi odada grup yapacaksınız ona göre geleceğim." diyip güldü Jack.
"Peki bundan benim haberim var mı?" diyip dudak büzdü Selena. Camila çevirince ben çıkmıştım. Tereddütsüz cesaret dedim. "Kızlar naptırsak?" diye şeytanca gülümsedi.
"Kalan tekilayı dik." dediğinde "Camila delirdin mi kusar!" dedi Selena. Alıp direk kafama diktim. "Justin şimdi kör kütük sarhoş olacaksın!" diye ciyakladı Francis.
Selena bu salak der gibi kafasını salladı ve çevirdim. Kevin gelmişti. Hadi bakalım zenci! Bu bizim aramıza ne ara girmişti bu arada diye düşündüm.
"Cesaret." dediğinde "Odana çık Kev." dedim direk. "Niye böyle bir şey yaptırdığını anlamadım Jus." Çünkü Selena'ya sarkıntılık yapmanı kaldıramıyorum Kevin.
"Şaka yapmıştım. Francis'le öpüşün." diyip onu gösterdim. İki siyahi öpüşün bakalım! Ellerimi zaferle ovuşturdum.
Eskiden hoşlandığım kızı başkasıyla öpüştürüyordum. Bu düşünceyle kahkaha attım. Kevin tereddüt etmeden Francis'i öpmüştü. İkisi de bir şey dememişti. Yoksa sevgili falanlar mıydı!
Takmadım. Kevin çevirdiğinde Selena'ya geldi. "Doğruluk." dedi. "Korkak mısın Sel." dedim ve göz devirdi. Beklediğim bir hareketti.
Kafam dönüyordu. Gözlerimi kıstım. "Buraya ilk geldiğinde kime karşı en çok önyargılıydın?" cevabı bendim tabiki!
"Şurada salak salak sırıtan Justin Bieber. Ben demiştim dikmesin diye." dedi sonra. "Beni mi düşünürmüş canım arkadaşım." diye dalga geçtim.