0.5

110 9 5
                                    



"Hayır hayır bak onu yanlış yaparsan biteriz." diye isyan eden Ryan'ın yanağını sıkıp "Endişelenme Ryan. Kızı biraz motive edersen her şey iyi olacak." dedim.

Herkes bir telaş içindeydi. Dayanamayıp bağırdım. "Herkes beni dinleyebilir mi lütfen!"

Zayn'in de elindeki kağıtları bırakıp bana döndüğünü fark etmiştim.

"Tabiki hata yapmak istemeyiz ancak bu çok büyük bir dans yarışması değil, dünyanın sonu değil. Kimse mükemmel olamaz. Biz de bu yollardan geçmedik mi arkadaşlar?" diye herkese sırayla baktım.

Justin'in tepkisizce bana bakması garipti. Taylor ve Camila ise gülümsüyordu. "Endişelenmeyin. Her şey yavaş yavaş olur. Birazdan yola çıkacağız ve bu hareketi yapamam düşüncesini aklına geçeni görürsem fırça çekerim." diyip el şıklattım.

Herkes işine döndü. Herkes dağılırken Zayn'in yanıma geldiğini görüp ona döndüm. Zayn'in motive edici konuşmama karşı iltifatlarına kapılmışken arkadan bakan Justin'i görmemle hayal aleminden çıktım.

Ama yanlış bir şey yapmıyordum ki hem o benim yanıma gelmişti. İki sevgiliyi ayırmak gibi bir amacım yoktu!

Justin beni tedirgin etmişti ve Zayn'i kısa kesip yürümeye başladım. Justini de görmezden gelerek tabi.

Ama pek öyle olmamıştı. "Bayan çok bilmiş." diye laf attı. Dönüp gülümsedim. "İlgisini çekmek için yaptığın çok belliydi." diye göz devirdi.

"Alakası yok Bieber. Herkesin karmaşa halinde oluşu hoşuma gitmiyor o kadar." dedim.

"Zayn'in böyle masum hareketlere kanar." diyince kaşlarımı çattım. "Zayn'in neden hoşlandığı beni ilgilendirmiyor Justin!" diye sesimi yükselttim.

Çok kalabalıktı zaten. "Beni ilgilendiren şey dansçılarım ve bugünkü program." diye ekledim.

"Sanırım seni ilgilendiren şey de Francis." diye işaret ettim. Çünkü onun tarafına bakıyordu. Dün de onun odasına gitmişti zaten.

"H-hayır Selena. Birlikte çalışıyoruz ne yaptığını kontrol etmem en doğal hakkım bence." diye cevap verdi.

Göz devirdim. Selena demesi hoşuma çok gidiyordu ama bu sırada beni sadece sinirlendirmişti. "Pardon Marie." diye alay etti.

Arkamı dönüp son hazırlıklarla ilgilendim ve yola koyulduk. Mezuniyet sırasında teker teker gruplarımız çıktı ve gayet kusursuz görünüyorlardı.

Justin'le göz göze gelmemem imkansızdı çünkü sahnenin bir ucunda ben bir ucunda o vardı. Göz devirip duruyordum.

Camila,Ryan ve Francis'in de rolleri vardı sahnede. Biz baş dansçı olduğumuzdan yönetiyorduk. Bir an Ryan'ın baş dansçı olması gerektiğini düşündüm. Ne de olsa ben yeni yetme değil miydim?

Gruplar biter bitmez arka sahneden çıkartıyorduk. En sonda hep birlikte teşekkür edip dağılmıştık. "Ee bu program da bittiğine göre bu sefer napıyoruz?" dediğini duydum Francis'in.

Demek ki her program sonrası bir şeyler yapıyorlardı. Zaten akşam olmuştu. Çalışanlar oradaki malzemeleri toparlıyorlardı.

"Biz her program sonrası bir şeyler yaparız Marie." diye neşeli sesiyle bilgilendirdi Camila. Gülümsedim.

"Bugün Selena'nın 100.000 abonesi şerefine bara gitmeye ne dersiniz?" diyen Gigi'ye dönüp "Ama onu düzenledik zaten." dedim.

"O amaçla daha güzel eğleniriz canım nolucak!" dedi. Kırmak istemedim herkes de onaylayınca kabul ettim.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin