1.6

130 12 5
                                    


Büyük gün gelmişti. Dansla ilgili hiçbir sorun kalmadığından çok rahatlamıştım.

Tabiki aklımdan öpüşmemiz çıkmıyordu! Hele asansörde beni sertç- neyse. Saçlarımı düzeltip çantadaki kostüme baktım.

Bir adet kost- bu kostüm değildi! Bu resmen gecelikti! Kırmızı saten ve dantelli bir gecelik. Yanlış kostüm falan mı vermişlerdi!

Sırtı da oval şeklinde açıktı ve yanlarından dantel örme geçiyordu. Şimdi çıldıracaktım. Telefonumdan asistanı aradım.

"Kostümü yanlış vermiş olabilir misin?" dedim sinirle. "Siyah dantelli bir şey olduğundan bahsetmişlerdi." dediğinde yüzüne kapattım.

Herkesin içinde mümkün değil bununla dans edemezdim. Pattie'yi arayıp "Ben bu kostümle çıkamam." dedim.

"Sırtı tamamen açık kısacık bir şey bu." diye sızlandım. "Alternatif bir model daha koymuştuk ona bak istersen. Kırmızı olanı giy. Ama siyah hala daha seksi!" diyip güldü ve kapattı.

Justin'i arayıp "Justin hemen buraya gel. Kostüm çantanla." diyip yüzüne kapadım. Sonra tekrar arayıp "Yedek anahtarımı sizde unutmuşum onu da al." dedim.

Acaba üzerimde nasıl dururdu? Justin gelmeden üzerime geçirdim. İçine ne giyecektim? Çantanın içinden bir sürü şey çıkmıştı.

"Geceliğin güzelmiş." pat diye içeri giren Justin'e döndüm. Sütyen yoktu ama şuan umursayamazdım.

Çantanın içinde dantelli bir şey elime geldiğinde çıkarttım ve tangaydı! Tangayı elimde tutarken Justin ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu.

Hemen bıraktım elimden ve kırmızı olanı çıkardım. "Sen kendini baya aşmışsın. Nereden geldi bunlar, Victoria's Secret?"

"Justin kostümlerim." diye çığırdım. "Ne?" diyip kahkaha atmaya başladı. Sonra ıslık öttürüp "Seninle bu kıyafetin içinde dans etmeyi bekleyemi-"

"Kes sesini." diyip onu susturdum. "Tangayı da giyicek misin?" diye sordu. "Justin kaşınıyorsun?" dedim.

"Beni buraya sen çağırdın!" dedi. Yanına gidip elindeki çantayı alırken göğüs frikiği vermiş olabilirdim.

"İçine bir şey koymamışlar mı çünkü dans ederken-"

"Justin susar mısın?" dedim tamam sustum der gibi yaptı ama hala gülüyordu. Lavoboya girip kırmızı olanı denedim. Daha makuldu. En azından sırtı dantelli değildi.

Göğüs kısmı dekolteliydi ama olsun. Altıma da çıt çıt takardım. Hemen kırmızıyı çıkarıp eski pijamalarımı giydim ve lavobodan çıktım.

"Hangisini giyiceksin?" dedi. "Kırmızı." dedim. "Tang-"

"Tanga yok Bieber. Porno çekmeye gitmiyorum oraya. Dans edeceğiz dedik gelin bizi sikin demedik terbiyesizler." diye söylendim.

"Neymiş daha tutkuluymuş." dedim. "Senin kıyafetlerin siyah zaten yine iyisin." dedim. "İyi hadi ben çıkıyorum. Bu arada seksi olmadın diyemem canım arkadaşım." diyip öpücük gönderdi.

Seni de arkadaşını da diye söylenip sustum. Çantada şükürler olsun ki çorap vardı. Dantelli olmasına şaşırmamıştım. Diz üstüne kadar geliyordu.

Bunları da giyerdim belki daha kapalı olurdu. Ayakkabı olaraksa hiçbir şey yoktu. Ne güzel.

Justin'in Ağzından

Odaya girer girmez bir an Selena beni yatağa atacak sanmadım değildi. O kıyafetle ne sarardı. Bu işi annemin yaptığını tahmin ediyordum.

Üstüme düzgün bir şeyler giydim ve çantayı alıp aşağı indim. Selena'yla lobide buluşup gösteri yerine gidecektik.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin