1.4

134 11 12
                                    


"Çok güzel görünüyorsunuz Selena hanım." diye odama pat diye giren Justin'e karşı "Neden odama pat diye dalıyorsun?" dedim.

"Kapı aralıktı fıstık." dedi sonra. "Evinin önüne gelip almak isterdim ama yürüme mesafesinde. Arabaya bindiririm artık." dediğinde güldüm.

Küpelerimi takıp "Nasıl olmuşum?" dedim. "Çok güzel dediğimi hatırlıyorum?"

"Justin stresliyim üzerime gelme." dedim. Ona bana daha da yaklaşıp  "Sadece bir oyun Sel.Büyük ihtimalle giderler programdan sonra." diyip bana yaklaştı.

"Ne bir saniye öpüşecek miyiz?" dediğimde yanağımdan öpüp uzaklaştığında pot kırdığımı fark ettim.

"Pardon." dedim sonra. Gülüp "Beni yatağa atmaya bu kadar meraklıysan hemen buracıktayım." dedi.

"Dalga geçme Jus." dedim. "Ama sanırım yapmamız gerekiyor." dediğinde gözlerimi büyüttüm. "Beni yatağa mı atacaksın?" dediğimde daha da güldü.

"Bir şey içmediğine emin misin Sel? Bir anda salaklaştın sanırım. Öpüşmemiz gerek." dediğinde bir adım geriye çıktım.

"Selena şimdi değil." dediğinde rahatlamıştım. Ama sonra aklıma gösteri gelmişti. "Gösteri." dedim stresle.

"Öpüşmemiz için prova yapmak gerekecek mi?" diye sordum. "Herkesin içinde prova yapmak istemem." dediğimde "Sorun yok teke tek çalışırız. Ama herkesin içinde öpüşeceğiz." diye dalga geçti.

"Şimdi John bey şöyle der, daha da sert öpüşün daha da tutku." diye taklidini yaptığımda gülmeye başladı.

"Sikerler tutkunu. Ne diye Bennett ısrar ettiyse bir daha dans etsinler diye!" diye söylendim. "Bennett'in aklını trilyonlar çaldı Sel." dedi.

"Öpüşmesek?" dediğimde "Nasıl?" dedi. "Böyle elimizle kapatsak yapıyormuş gibi yapsak?"

"Selena emin ol o adam nasıl öpüştüğümüze bakmak için bile gelecektir!" dediğinde haklısın der gibi yaptım. "Bu kadar korkma, yemem seni." dedi ama sonra "Yiyedebilirim bilmiyorum." dedi güldü

"Çok komik."

Her öpüşme dediğinde kalbim fırlayacak gibi oluyordu. Tabiki onunla sürekli öpüşmek isterdim ama ilk önce kendimiz bir öpüşseydik de herkesin içinde yapsaydık diye düşünmeden edemedim tabi.

"Korktuğumdan değil."

"O zaman öp beni."

"Justin yürü gidelim hadi."

Dudaklarıma yaklaştığında geri çekildim. "Gitmemiz lazım."

"Ne de nazlısın. Korkuyorsun işte."

"Justin, yakın arkadaşımla öpüşeceğim bir anda üzerine mi atlıyım?"

"Dans ederken atladığın gibi olursa olur."

Çok sinir olmuştum. Zaten öpüşecek noktaya kaç sefer gelmiştik ama şuan bu stresle yapamazdım!

~~~

"Burada kalsanıza, beraber geçeriz stüdyoya." dedi Mandy. "Çok naziksiniz ama bizimkilerle işimiz var." dedim.

"Justin lütfen kalın." dedi Brian. "Yabancılık çekmeye gerek yok Sel." dedi Justin. "Senin de evin." diye ekledi.

Oyundan diye geçirdim içimden. Bu oyun eminim ki bizi daha çok yakınlaştıracaktı ve ben Justin'den çok hoşlanıyordum. Onun bana karşı bir şey hissettiğini düşünmüyordum, 'arkadaş' tavsiyesi almaya geliyordu hep yanıma.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin