2 ay sonra:Ben Justin'den uzaklaştıkça o bana yaklaşıyordu. En azından şimdilik Hailey derdimiz yoktu. Kevin ile yattığını öğrenince Francis, Hailey ile ilişkisini kesmişti.
Benim kalbim de Justin için yanmaya başlamıştı bile. Ama belli etmemeye çalışıyordum. Arkadaşız diye geziyorduk ama sürekli yakınlaşıyorduk.
Camila'nın doğum gününden sonra birkaç kez dudak dudağa gelmiştik ama hep yarıda kesilmişti.
Odamın kapısı tıklandığında balkonda oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. "Oo parti yapıyoruz." diye içeri girdi Justin.
Kendine de bir kadeh şarap koyup yanıma oturdu. "Selena başım çok büyük belada." dedi sonra. "Noldu lan?" diye sordum.
"Uzun zamandır babam mesaj atıp duruyor." dedi. "Aranızı düzeltmek istiyordur belki." dedim. "Hayır öyle bir şey değil bu." dedi.
"Nasıl bir şeymiş?"
"Selena, babamın arkadaşının kızı bana takmış durumda."
"Ne güzel işte." dedim ama sinirlenmiştim.
"Sorun o değil, herkes benden hoşlanıyor ama-" sözünü kesip "Justin egoist biri mi olmaya başladın?" dedim kaşlarımı çatıp.
"Doğrular. Her neyse bu kız benimle evlenmek istiyormuş." dediğinde gözlerimi büyüttüm. "Ve ben de yalan uydurup sevgilim var dedim."
"Naptın?" dedim tekrar. "Peki var mı?" dediğimde "Hayır tabiki." "E tamam işte kurtulmuşsun. Zaten İspanyada değil mi annenler?" dedim.
"Selena buraya geliyorlar." dediğinde "Büyük sıçmışsın." diyip kadehte kalan şarabı diktim ve yenisini doldurdum.
"Para verip bir kız tut zaten 2 gün görür dönerler. Madem herkes senden hoşlanıyor bulması zor değil." dedim.
Başka kız bulma fikri içimi yaksa da söylemek zorundaydım. "Sel anlamıyorsun, annem yalan söyleyip söylemediğimi anlamak için geliyor.Görmek sadece bir bahane. Kim benimle 1 ay rol yapar!" dedi ve bir iç çekip kadehini doldurdu.
"Yavaş git." diye uyardım. "Viski bulmam lazım." dedi kendi kendine. "Justin alkol içerek kız bulamazsın.Çözüm yolu aramalısın." dedim.
"O yüzden seninle dertleşmeye geldim ya salak." dedi. "Sokağa çıkıp kız mı arayacağız? Bütün gün çalışıyoruz." dedim.
"Hailey?" dediğinde "Siktir git Justin, ciddi misin?" dedim sinirle. Hailey olmazdı. "Köpek gibi seni sevmiyor mu zaten daha da mı umutlandıracaksın? Aferin." diye yükseldim.
Şarabın etkisi miydi bilmiyorum ama kalanı tekrar diktim ve yeni şişe açıp doldurdum. "Neden bu kadar sinirleniyorsun?" diye sorguladı.
"Çünkü Francis sana darılacaktır. Bir de beraber çalışıyorsunuz." dedim. "Başka bir sebep yok yani?" diye sorgulamaya devam etti. Göz devirdim.
"Annem buraya bile bakmaya gelecektir. Francis'e açıklayamam sanırım." dedi. "Bizimkilerden de mi oyun olduğunu saklayacaksın?" dedim.
"Bennett'in kulağına giderse uğraşamam Selena. Bu aralar bir gerginlik var zaten görmüyor musun sen de?" dediğinde hayır anlamında kafamı salladım.
"Neyse ben gidiyorum." dediğinde "Nereye gidiyorsun, kız bulmaya mı?" diye dalga geçtim.
"Çok komik." diye dalga geçip kapıdan çıktı. "Bana hiç kızma,kendi bok yemen." diye bağırdım. Harika, şimdi de Justin'in şakacıktan sevgilisini çekecektim 1 ay.