Justin'in Ağzından"Neden göğüsümün bedenini almak zorundasınız ki!" diyen Selena'ya bakıp sırıttım. "Neden sırıtıyorsun, adam elliyor resmen beni!" dedi Selena sessiz bir şekilde.
"Selena hanım, özel elbise dikilecek." diye tekrar etti ölçü alan adam. Selena göz devirdi ve işi bitince soluklandı.
Benim de işim bittikten sonra Selena'yı kenara çektim. "Selena sana bir şey söylemem lazım." dedim.
Dinliyorum der gibi baktı. "Dün gelen adamları tanıyorum." dediğimde ciddi misin bakışları attı. "Selena babam dansçılık sektöründe.Videomuzu izlemişlerdir." dediğimde "Nasıl yani?" dedi ve limonatasını yudumladı.
"Selena benimle 1 aylığına gelir misin?" dediğimde öksürmeye başladı. "Nereye?" dedi. "1 ay için kız arkadaşım olmanı istiyorum." dediğimde daha da öksürdü.
"Ne?" dedi. "Justin, yani ben." diyip duraksadı. "Bilmiyorum seni kırmak iste-" "Biliyorum Sel ama kimseye güvenemem. En yakınım sensin. Sadece bir oyun." dedi.
"Yani ben yapamam." dedi gözlerime bakmıyordu. "B-ben odaya geri dönsem iyi olacak." diyip gitti.
~~~~
"Hayır, videoda yaptığınız tutkuyu istiyor John bey." diye ısrar etti kadın. Daha bu dansı yapamıyorduk bile.
O konuştuklarımızdan sonra yüzüme bakmıyordu bile. Dansa tekrar başlamıştık. Beni yere yatırmasıyla üstüne çıktım ve bu sefer ben onun üzerindeydim.
Göz temasından kaçınma benle Selena. Onu kaldırırken "Selena seni kırmak istemedim." dedim.
"Önemli değil." diyip kucağıma atladı. Boynumdan tutup beni kendine çekti ve "Kestik." dedi kadın.
Neden kendi kulübümüzde çalışmıyorduk ki zaten? "Justin." diye seslenen tanıdık sesle Selena'yı yere indirdim.
Annemi görmemle şaşırmıştım. Yanına gittim ve sarıldık. Bugün geleceğinden bahsetmemişti bile!
"Bir şey çalışıyoruz." dedim. "Videonuzu izledim." diyip sırıttı. Gülümsemekle yetindim. Selena'dan şüpheleneceğini biliyorum çünkü o dans sırasında ikimiz de kendimizden geçmiştik.
"Yarın baban da gelecek." dediğinde daha da streslenmiştim. "Ne güzel, görüşürüz şimdi." diyip Selena'nın yanına gittim ve devam ettik.
"Annem." dedim dans ederken. Hiçbir şey söylemedi. "Güzel kadınmış." dedi sonra. Yere doğru indirdim ve döndürüp yere bıraktım.
Çalışmaya devam ettik.
Ertesi gün
Selena'yla öpüşme olayından ikimiz de bahsetmiyorduk ve program yaklaşmıştı. Ayın 11'iydi.
Mola sırasında Selena gömleğini arkasına bağlıyor, napması gerektiği hakkında asistanlarla konuşuyordu.
Yanlarına gittim. "Justin Bey siz de aynı şekilde. Yere yatırdığınız kısımdaki pozisyona çok dikkat etmelisiniz. Her şeyi mahvedebilir. John bey özellikle iletmemi istediler." dedi.
Selena'nın Ağzından
"Merhaba." diye arkamdan Justin'in annesi olduğunu düşündüğüm kadın çıkmıştı. Arkamızı döndük ve yanında bir adam daha duruyordu.
"Baba." dediğini duydum Justin'in. "Tebrik ederim sizi." diyip sarıldılar. Gülümsedim. "Selena senin için özel olarak bir makyöz ayarladım bile." dedi annesi.
"Bu arada ben Pattie." diyip el sıkıştık. "Ben de Jeremy tatlım. Güzel dans ediyorsun." dedi. "Ben de Selena, memnun oldum." diyip gülümsedim.
"Ne zaman tanıştıracaktın Jus!" dedi Brian. "Kiminle?" dedi Justin. "Kız arkadaşınla." dediğinde öksürmeye başlamıştım.
"Aslında tam da buradayım." diyip gülümsedim. Neden böyle yapmıştım bir anda hiçbir fikrim yoktu! Justin bana şaşkınlıkla bakarken "Biz de öyle düşünmüştük zaten tatlım." dedi Pattie.
"O zaman akşam yemeğe çıkıyoruz?" diye soru sorarcasına bize baktı. "Selena'nın iş-"
"Yok,kuaför randevumu yarına aldı ya hayatım söylemiştim." dediğimde "Tamamen unutmuşum." diyip gülümsedi.
"O zaman görüşürüz." diyip gittiler. "Selen-" sözünü kesip "Sıkıntı yok." dedim. "Yapamayacağını söylemiştin."
"Seni zor durumda bırakmak istemedim." diyip gülümsedim. "Sana borcum olsun o zaman." dediğinde bir şey söylemedim.
"Hayatım." diye eklediğinde kahkaha attım. "Ne söylenir bilemedim."