Selena'nın AğzındanGözlerimi açar açmaz kafamı yastığın altına sokup "Sen aşıksın." dedim kendi kendime.
"Ne dedin?" diyen sese karşı hızlıca kalkıp baktım. "Nasıl girdin buraya?" dedim. "Sabah uyanır uyanmaz o yastığın altında ne dediğini merak ediyorum." dedi.
"Lanet olası bir sabah daha." diye yalan söyledim. "Balkon." diye işaret etti o da. "Öğlen 2 saat ama sen bilirsin." dedi sonra.
"Dün gece saçma sapan bir şey yaptım mı?" diye sordu. "Yok." dedim ve yatağa geçmiş rujumla makyajımı silmeden uyuduğumu fark ettim.
"Öcüye benziyorsun." dedi. "Sadece odana getirdiğimde dans ettik." dedim. "Makyajımı silmemişim." diyip küfrettim.
Hemen tuvalete girip makyajımı silip dişlerimi fırçaladım. Kendime gelmiştim. Çıktığımda Justin telefonla oynuyordu.
Bu kadar yakın olmamıza gerek var mıydı? Yani arkadaşımdan hoşlanmak istemiyordum ama artık etkilenmeye başlamıştım.
Sütyenim olmadığını ve Bugs Bunnyli geceliğimle olduğumu fark ettiğimde hemen tekrar yatağa girdim.
"Napıyorsun?" dediğinde yatıyorum diye cevap vermiştim. "Dün nasıl dans ettik göstersene." dedi. "Gösteremem çünkü üzerim musait değil."
"Elbiseyle dans edenler de var hadi ama merak ettim. Yemem seni." diyip güldü.
"O zaman üzerimi değiştiriyim de öyle gel." diye kapıyı gösterdim. Yorganı üstümden açtı ve elimden tutup kendine doğru çekti.
Of tamam. Dün az çok hatırladığım hareketleri yapıp yere yatırdım. "Bunu yaptık mı?" dedi yer değiştirip. "Az çok hatırlıyorum zaten Justin." dedim altındayken.
Sonra kalktım. Ne güzel sütyensiz olduğum sabah sabah kudurduğum için belli oluyordu! Elimi koluma bağlar gibi yapıp "Hadi çık giyiniyim." dedim.
"Fark etmedim sanma." diye bağırdı giderken. "Beni utandırma." diye söylendim.
Tanrım sabah sabah gerçekten çıldırmış olmalıydı.