0.7

110 10 6
                                    


Justin'in Ağzından;

Yaptığımız hareketi herkese göstermeden önce Selena'nın odasına gitmiştim. Bana sürtündüğünde 24 saat öyle kalması için yalvarabilirdim.

Umarım küçük arkadaşımın yarattığı problemi fark etmemiştir diye düşündüm çünkü saklamak zordu. Odasına gittiğimde beni gecelikle karşılamıştı ve ona bol geliyordu.

Lanet olsun! diye geçirdim içimden. Umarım yine sorun yaratmazdı alt tarafım diye içimden söylenirken çoktan harekete geçmişti bile.

"Neredesin geç kalacağız, giyinmemişsin bile." dedim göz teması kurmadan. "Tekrar yapalım mı sanırım biraz zorlandım o kucağına aldığın yerde."  dediğinde gecelikle yapıcak olması beni azdırmıştı.

Onu yatırdığım yerden aldım ve zıpladığında ellerim istemsizce kalçasına gitmişti. Kucağımda bacağını atsa her tarafı görünecekti.

Saten geceliğinden iç çamaşırını elleyebiliyordum. Ellerini boynuma götürdüğünde bir yandan ayaklarını belime dolamıştı.

Hareket yalan mı olmuştu? Omzumdan destek almaya çalıştığı sırada geceliği aşağıya inmiş, siyah dantelli sütyeni resmen ağzımın hizasına gelmişti.

Kafamı kaldırdım ve dudaklarımızı birbirine sertçe bastırıp öpmeye başladı. Geri çekildiğimde "Sorun yaşadığım kısım buydu." diyip tekrar hızlıca öpmeye başladı ve karşılık vermemek imkansızdı.

"JUSTIN YETER ARTIK UYAN!" diyen seslerle yavaşça gözlerimi açtım. "Ryan?" dedim şaşkınlıkla. "Neden uyandırıyorsun beni andaval!" diye bağırdım sinirle.

"Çünkü saat 3 oldu amına koyayım hala uyuyorsun!" diye o da bağırdı. Neden bağırmıştım ben rüyamın en güzel yerinde uyandırıldığım için miydi yoksa uyku sersemi olduğum için miydi?

"1 saattir dansçılar dünkü hareketleri çalışıyorlar ve yeni hareket gösterilmesi lazım ne bok yiyeceğiz,hazırlan da gel. Marie çalıştığınız birkaç hareketten bahsetti ve denedik."

Marie dediği anda içim kıpraşmıştık. Denedik de neydi ben yokken?

"Geliyorum koçum in." dedim yastığımı yüzüme bastırdım. "Bu arada şortundan bir şey fırlamış kardeşim, hallet de gel." dediğinde yastığı kaldırıp alt tarafıma baktım.

"Hay amına koyayım." diye söylenerek kalktım. "Rüyanda napıyorduysan." diye sırıtıp kapıyı kapattı.

Naptığımı mı merak ediyorsun, yakın arkadaşımla yiyişiyordum!

O da beni görmüş müdür acaba? Neden onu görme arzusuyla yanıp tutuşuyordum?

Selena'nın Ağzından:

"Justin'in uyuya kalması işleri aksattı." dedi Taylor. "Dün baya yorulduk." dedim. "Doğru siz çalışmışsınız galiba." dedi Camila.

"Ne çıkardınız ortaya merak ediyorum." dedi Taylor  ve Ryanla biraz üstünden göstermeye çalıştım.

"Ya Ryan bacağımı attığımda hızlı davranman gerekiyor." diye söylenirken "Kusura bakmayın geç kaldım." diyen sesle birlikte ayağım Ryan'ın omzunda bir şekilde kendimi aşağı salıp Justin'e baktım.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin