0.4

129 9 5
                                    



Ertesi sabah uyanıp günlük işlerimi hallettim ve erkenden giyinip dışarı çıktım. Gitmeden sofradan elime bir tane poğaça alıp atıştırdım.

"Selena hanım,erkencisiniz!" dedi çalışanlardan biri. Gülümseyip kafamı salladım. "Hemen bir şeyler yiyip çıksaydınız." ona hızla dönüp "Yok yok,doydum ben." diyip hızla ilerlerken hop birine çarptım.

Tabiki Justin'di. Göz göze geldiğimizde "Günaydın." diyip hemen kapıdan çıktım. Güvenliğe taksi çağırmasını istedim.

"Öyle şey mi olur,biz götürürüz istediğiniz yere." dediğinde "Zahmet etmeyin,lütfen." desemde hemen kapıyı açıp arabaya bindirdi.

Ona beni alışveriş yapılabilecek bir yere götürmesini rica ettim. İndikten sonra bir sürü mağaza dolaşıp üstüme güzel görünen birkaç parça eşya aldım.

Aldığım eşyalar genellikle dans sırasında giyebileceğim spor tarzında kombinler oluşturuyordu. Kahve almalıyım düşüncesiyle yürürken gece elbiseleri satan bir yer dikkatimi çekti.

Ben böyle ışıl ışıl kıyafetler giymeyeli çok uzun zaman olmuştu.

2 sene öncesine kadar her gece eğlenmeye giderdik.Çok güzel giyinirdim, neşeli biriydim ama
ailesel problemler beni de çökertmişti ve içimdeki çocuk yok olmuştu.

Sonra kendimi dansa vermiştim ve dolabımdaki elbiseler de gözüme tiksindirici gelmeye başladı, hayattan zevk alamamaya başladım.

Kimseden bile hoşlanmamıştım. Hala hoşlanmıyorum ancak Zayn'i gözüme kestirmiştim. Ancak Gigi ile çok yakışıyorlardı ve ben kötü kız olmak istemezdim.

Arayışın içinde biri değildim zaten. Buraya aşk için gelmemiştim. Hiçbir zaman aşk bulamamıştım zaten, burada mı şansım yaver gidecekti?

Sadece sevdiğim işi yapacaktım ve yeni tanıştığım insanlarla mutlu olmaya çalışacaktım.

Girdiğim mağazadaki yaşça olgun ve bakımlı bir kadının beni dürtmesiyle kendime geldim. "Selena hanım değil mi? Videolarınızı izliyorum ve çok beğeniyorum." diye de eklemeyi ihmal etmemişti.

Teşekkür ettim ve "Ben böyle kıyafetler giymeyeli uzun zaman oldu. Biliyorsunuzdur Starbursts ile çalışmaya başladım. Ve özel bir gece yaparlar falan hiçbir fikrim yok." diye ellerimi birleştirdim.

Giydiği kıyafet ve yaşına göre yaptığı makyaj kalitesini gösteriyordu. Burayı o yönetiyor olmalıydı.
Eline birkaç elbise alıp bana verdi ve endişelenmemem gerektiğini söyledi.

Ben giyerken o da yardımcı oldu bana. İlk giydiğim elbise bedenime oturmuştu ve kıvrımlarımı gösteriyordu. Sırtının açık olması ve etek kısmındaki yırtmacı dikkat çekiyordu.

"2 sene sonra kendimi böyle görmeyi beklemiyordum." dedim kendimi süzerken. 10 dakika kadar baktıktan sonra birkaç elbise daha geçirdim.

Birkaç tanesi çok hoşuma gitmişti, ayakkabı ve çantasını da kombinleyip almıştım. Sadece gece kıyafetleri de satmıyordu. Günlük şık elbise ve etek de almayı ihmal etmedim.

Artık tanındığıma göre bakımlı olmalıydım. Aslında beni bu halimle de seviyorlar ama ben Texas'taki ben olmak istemiyordum.

Bu ruh halimden ve eski kendimden kurtulmak istiyordum. Kasada teşekkür edip ilk gördüğüm makyaj mağazasına girip bir sürü şey aldım.

Parfüm de almıştım. Evet yeni Marie olmanın ilk adımlarını da tamamlamıştım. Elimdeki poşetleri kimsenin görmesini istemediğimden birini tutup hediyeymiş gibi kaldığım yere göndermelerini istedim.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin