1.5

127 11 16
                                    


Odasında oturuyorduk ve nasıl öpüşeceğimizi konuşuyorduk. Program yarından sonraydı ve hiçbir dansın sonunda ısrar edilse de öpüşmemiştik.

Sürpriz olsun diye geçiştirmiştik. "Selena hadi ama." dedi. Geri çekilip yatağına yattım. Kulübe geri dönmüştük ama bizimkileri çok nadir görüyorduk.

Yanıma geldi. Üzerime çıkıp yüzünü yaklaştırdı. Gözlerimi kapattım ama hayır yapamayacaktım. Neden böyle kasılmıştım bilmiyorum sadece gösteri için öpüşmek istemiyordum işte!

Dudaklarımızın birbirine değdiğini hissettiğimde hemen onu ittim. "Kızım delirdin mi ne güzel oluyordu işte."

"Justin kucağında öpüşeceğiz. Yatakta değil."

"Kucağıma gel." dediğinde göz devirdim. "Sorun o değil ayakta mı olmamız lazım acaba?"

"Şimdi bir anda yapacağım göreceksin, danstan çok bunu tartışıyoruz. Alt tarafı bir öpücük Gomez." dedi sinirle.

"Ne istediğini söyle ona göre davranıyım?"

"Bir şey istemiyorum."

"Bu kadar iğrenmen gerektiğini düşünmüyorum." dedi aynadan saçını düzeltirken. "İğrenmiyorum." diyip yataktan kalkıp ben de üzerimi düzelttim.

"Tanrım tipim kaymış resmen!" dediğimde iki el beni bir anda kendisine çekti. Al işte. Tamam bu sefer yapabilirdim. Çünkü bu hareketi beni çok etkiliyordu.

Gözümü kapattım ve ona yaklaşıp ellerimi boynuna götürdüm. "Kapıyı aç Justin!" diyen sesle ayrıldık.

İç çekerek kapıyı açmaya gitti Justin. "Ne var Ryan?" dediğinde Ryan hızlıca içeri girdi ve kapıyı kapattı.

"Taylor'dan kaçıyorum! Bir tel saçını kestim diye beni dövmeye çalışıyor." dedi nefes nefese.

"Harika." dedim. "Aa Selena sen de mi burdaydın?"
"Uzaylıya dönmüşsün." dedi sonra. "Sanki şey gibisiniz." dedi ama söylemeden kahkaha atmaya başladı.

"Ne gibi?" Ryan hala sinir bozucu şekilde gülmeye devam etti. "Dur söyleyeceğim." diyip gülmeye devam etti.

"İkiniz de çok komik görünüyorsunuz. Seksten çıkmış gibi." diyip kahkahasına devam etti. "Sağol Ryan. Şimdi gidiyorsun." diyip sürükledi.

"Ben sıkıldım gidiyorum." diyip Ryan'dan önce davranıp odadan çıktım.

Şimdi delirecektim. Hayatımda biriyle öpüşürken bu kadar strese girmemiştim. Alt tarafı bir öpücüktü işte.

Ona olan hislerimden mi yapıyordum bilmiyorum ama yarın yapmak zorundaydık.

~~~

"Hadi öpüşün." dedi hala adını bilmediğim asistan. "Provada öpüşmeyeceğiz." dedi Justin. "Ama bugün son gün yapmanız gerek." diye ısrar etti.

Bizi izlerken zevk falan mı alıyordu? "Bildiğin gibi bir öpücük sadece." dedim sinirle.

"Bittiyse çıkıyorum ben." dedim. "Bitti." dedi ve kostümlerimizi verdi. "Yarın giyeceksiniz. Özel tasarlandığı için provada giymemenizi söylemişti Jeremy." diye ekledi.

Çantanın içine bakmadan dışarı çıktım ve bir sigara yaktım. "O kadar daraldım ki." dedim Justin'e. "Gel yemek yiyelim birlikte."

"Nereye gideceğiz?" dedim. "Gel ben seni götürürüm bir yerlere." diyip sürükledi. Yarım kalan sigarayı yere atmak zorunda kalmıştım.

Arabadan indiğimizde burasının bir liman olduğunu fark ettim. "Neden limandayız?"

"Çünkü teknede yemek yiyeceğiz?" diyip yürümeye başladı. Arkasından koştum ve büyük bir teknenin önüne geldik.

STARBURSTS (Jelena Fanfic) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin