Justin'e ondan hoşlandığımı söylememin tam zamanıydı ama evren sanki bir araya gelmemizi istemiyormuş gibi Justin'i benden bir şekilde uzak tutuyordu.Bana o cümleleri söylerkenki yüz ifadesi, gözleri ve bana bakışı aklımdan çıkmıyordu. Ve konuşurken benden gözlerini ayırmıştı, bunu çok nadir yapardı.
Biramı bitirip sehpaya koydum. Sehpada duran sigara paketinin kimin olduğunu umursamadan içinden bir dal çekip yaktım.
Zaten iyice mayışmıştım,daha fazla içmeyecektim. Justin koltukta oturduğumu görünce "Kalk hadi." diye ısrar etti.
"Kalkarım sonra." dedim sahteden gülümseyip. Yanıma oturup bana dik dik baktı. Sigarayı küllüğe koydum ve ona döndüm. "Geceni mahvetmek istemedim özür dilerim, ama eğlenmeni istiyorum." dedi.
"Eğleniyorum Jus, gecemi de mahvetmedin." diyip gülümsedim. Sigaradan son fırtı alıp söndürdüm ve Justin'e döndüm. "Düşünceli görünüyorsun." dedi.
"Emin ol şuanki en büyük derdim bu kadar bira üstüne gecemi tuvalette geçirmemek istediğim." diyip güldüm.
Sırıttı ve ayağa kalkıp diğerlerinin yanına gitti. Gülse de içi gülmüyor gibiydi. Keşke beni konuştursaydı diye düşünmeden edemedim. Belki yarın izin verirdi ona söylememe?
"Şişe Çevirmece." diye bağıran Camila'ya doğru gittim ve yere oturdum. Grubumuzun vazgeçilmeziydi zaten.
"Söyle bakalım Camila!" dedim şişenin altının beni gösterdiğini görünce. "Doğruluk." diyip güldü. "Eğer Jack'le çıkmıyor olsaydın buradan kiminle çıkardın?" dedim.
Jack bu akşam yoktu,işlerini halledip gelecekti. "Burada değil ama buradan sayılır sanırım. Gigi duymasın ama Zayn." diye fısıldadı. Fısıldamasına kahkaha attıktan sonra şişeyi çevirdi.
"Şimdi yandın." diye göz kırptı Taylor'a göz kırptı Justin. "Doğruluk."
"Ne korkaksınız siz ya." diye söylendi Justin. "Starbursts'de tanışmış olduğun en iyi niyetli insan?"
"Hepinizi çok seviyorum ama sanırım Selena. Her şeyi detaylı düşünüyor, kimsenin kalbini kırmamak için uğraşıyor falan, öyle." diyip gülümsedi.
Gülümsedim ve şişeyi çevirdi. Bu sefer ben cevaplıyorum ve Taylor soruyordu. Zora kaçmayacağını bildiğimden direkt "Cesaret." dedim.
"Doğruluktan daha güzel olduğuna yemin edebilirim, en fazla naptırabilir ki?" diyip güldüm. "Yok mu bir kucak dansımız?" diyip kahkaha attı.
"Taylor,dalga geçiyorsun?" dedim somurturken. "Tamam ya dur düşüneyim. Danstan gidiyim de mutlu ol." dedi.
"Olabilir." dedim. "Sen söyleyene kadar uykum geldi." dedi ve yalandan esnedi Justin. O haline gülerken Taylor bana baktı ve kaş göz yaptı. Hayır şeklinde fark edilmeden kaşımı kaldırdım.
Göz kırpıp "Şu hareketlerini Ryan'a yaptırmaya çalışsana çok komik oluyor!" diye ciyakladı. "Erotizm istemiyorum gece gece." dedim.
"En azından Justin'le dans ederken en eğlendiğiniz kısmı göster."
"Justin cesaret demedi?"
"Ama sen dedin."
Uğraşamayacağımı anlayıp Justin'e el uzattım. Kulağına "Benimki perde arkası ama nasıl gösteririz bilmem." diye fısıldadım.
Ani bir şok geçirdi ve sırıttı. "Bu." dedi sonra. "Ne?" diye şaşkınlıkla baktı. "Dans ederken kimse duymuyor ve biz fısıldaşıyoruz." diyip şeytani bir gülümsemeyle Taylor'a baktı.
"Çok adisiniz!Benim uykum geldi." diyip kollarını göğsünde birleştirdi. "İyi geceler çocuklar!" diyip merdivenlere koştum. Peşimden yakalamaya çalışan Ryan ve Justin'e orta parmak çekip tuvalete girdim.
Parmak atsam da kusamayacağımı fark ettim ve yüzümü güzelce yıkayıp lavabodan çıktım. "Leş gibi içki kokuyoruz." dedim kendi kendime.
Yerde oturan Justin'e odaya girerken "İyi geceler beyaz atlı prens!" dedim dalgasına. "Midem bulanıyor Sel!" dediğinde "Ryan çabuk ol birileri midesini tutamıyor." dedim.
"Kocaman evde 1 tane banyo yok ama siz bilirsiniz." diye bağırdı Camila. "Böyle daha atraksiyonlu." dedi göz devirirken Justin.
Odaya girip şortlu pijamalarımı geçirdim. Taylor'la beraber aynı yataktaydık. Kendimi yatağa fırlattım. "Justin bana açıldı." dedim hemen.
"Ne?" diye bağırdı. "Bağırma, evet." dedim sırıtmama engel olamıyordum. Justin'in söylediklerini söyledim.
"Ne diye konuşturmuyor seni? Sen de yapışamadın mı dudaklarına be salak kızım!" dedi. "Taylor, yapamam! Yakında konuşurum işte." diyip sustum.
"Sen bu çocuk için kavrulmuyor musun?" dediğinde kafamı salladım. "Selena ne duruyorsun kızım, gidip konuşsana! Fırsat ayağında stüdyoda dans provası yaparken söyleyecek halin yok çocuğa!" diyince "Doğru söylüyorsun aslında da nasıl gidicem şimdi midesi kötüdür!"
"Siktir et Selena,odalarına git." dedi. "Ryan, ben ve Justin!" dedim. "Ryan'ı gönderirsem ama buraya?" diyip göz kırptım. "Ortalık bir durulsun." dedim sonra ve aynanın karşısına geçtim.
Saçlarımı düzelttim. Odada biraz dolandım ve telefondan Ryan'ı aradım. Justin'in uyumuş olma seçeneğini göz önünde bulundurduğumdan fısıldayarak "Taylor'la kalmak ister misin?" diye sordum.
"Ne alaka?" dedi. "Justin'i korkutucam da ama ona söyleme!" dedim. "Kapının önüne çık." dediğinde çıktım.
"Ryan!" diye fısıldadım. "Justin tam uyumadı ama oda karanlık yatıyor." dedi. Sessizce koşup "Hadi sen bizim odada kal bu gece." diyip omzuna vurdum. Ne dediğine bakmadan kapıdan sessizce girdim.
"Dalga geçiceksen hiç geri gelme Ryan Gerolds." dedi Justin. Hiçbir şey söylemeden yatağına oturdum. "Ryan!" dedi.
Ama oda karanlıktı ve arkası bana dönüktü. Yatıp ona sarıldım ve gözümü kapattım. "Selena, ne işin var burada?" diyip bana döndü.
Yüzümü ona daha da yakınlaştırıp dudaklarımızı birbirine değdirdim. Özledim, gelemez miyim?" diye fısıldadım. "Özlersin de." diyip yüzünü geri çekti.
"Niye benim konuşmama izin vermedin?" dedim sonra. Kısık sesle konuşuyorduk. "Bilmiyorum.Çok fazla düşündüğümden teorilerim birbirine girdi galiba." dedi.
Güldüm ve elimle yüzünü okşadım. "Justin, ben de seni seviyorum.Yoksa bu saçma sapan tripleri başkası yapsa umursar mıydım?" diyip yanağından öptüm.
Beni daha çok kendine çekti. "Beni mutlu etmek için yapmıyorsun değil mi?" dedi. "Bu sefer oyun yok, annem yok, babam yok, kimse yok. Gerçek mi bunlar dediğinde küçük çaplı bir kahkaha attım.
"Eğer bana gerçekten sevgilim diyeceksen varım,oyunda baya hoşuma gitmiştin de, fazlasıyla." diye fısıldadım yine.
"Sen ciddi misin?" diyip güldü. O gülerken oturaklı pozisyon aldı ve yanındaki lambadan çok hafif bir ışık açtı.
Hemen kucağına oturdum ve biraz öpüştük. Boynuna sarıldım ve bir kez daha öptüm. "Ah Selena.." diye bir iç çekti. Yanına yattım.
Arkamdan doğru bana sarıldı ve boynumdan öptü. "Gecemi mahvetmedin, aksine güzelleştirdin." diyip kafamı çevirdim ve dudaklarına bir öpücük bıraktım.
"Şimdi sana sarılarak mı uyuyacağım gerçekten?"
"Şimdi kokunu içine çekerek mi uyuyacağım gerçekten?"