1.fejezet

1.3K 33 1
                                    


Ez a reggel Ron én Emma napja. Ma van a nap amikor ketten elindulnak Roxfortba. Ma lesznek elsősök.

- Ron! Percy! Fred! George! Ginny! Emma! Indulunk, gyertek! - Szólt Molly a már elkészült gyerekeknek.

- Beülünk a kocsiba és indulunk is. - mondta Arthur.

- Nade apa, anya! Én hamar kész voltam már, nekem nem kellett volna szólni. - motyogta Emma.

Mindenki bepakolt a kocsiba, Arthur bepakolta Ronnak és Emmának a bőröndjét majd elindultak.

- Én itt megvárlak Molly a kocsiban. - mondta Arthur és Molly bolintott.

- Gyertek gyerekek. Percy, menj. - Percy bement és a falon el is tűnt. - Fred, drágám, menj te.

- Nem én vagyok Fred! Ő Fred! - Mondta Fred amin Emma jót nevetett volna de nem akarta ,hogy anyja megtudja,hogy ez egy vicc.

- Amúgy én vagyok Fred! - nevetett majd eltűnt ő is majd George is.

Ekkor oda tolakodot hozzájuk egy szemüveges fiú.

- Elnezést! Meg tudná mondani,hogy hogyan kell.... - nézett a falhoz a szemüveges barna hajú fiú.

- Hogy... hogyan kell át menni a falon? Nem nagy dolog, a 9 és a 10 között megállsz és csak át mész. Az én Emmám és Ronom is most lesz elsős!

A fiú előbb Ronra nézett majd utána Emmára. Be állt úgy ahogy mondta Molly és elkezdett futni a fal felé majd egyszer csak eltűnt.

Emma és Ron is át ment a falon majd fel szálltak a vonatra.

***

- Bocsánat, leülhetünk? Minden fülke tele van... - sóhajtott Ron.

- Persze, van itt hely, üljetek le nyugodtan. - mutatott a szemben levő ülésekre a szemüveges fiú és leültek Emmáék.

Egy kis idő után Ron megszólalt.

- Amúgy, Ron vagyok, Ron Weasley!
- Harry, Harry Potter!
- Fhuuuha! És... tényleg igaz? Hogy van egy... egy...?
- Egy mim?
- Sebhely.
- Oh, igen. - mosolygott Harry és feltűrte a hajàt.

- Khmmm.... én is itt vagyok, Ron... Emma Weasley vagyok! - mutatkozott be.

- Üdvözöllek, Emma! - mosolygott a szemüveges fiú Emmára nézve.

Emma elővett egy könyvet majd elkezdte olvasni, annyira bele merűlt ,hogy csak azt vette észre,hogy más is van itt a kabinban.

- Ez tényleg egy igazi varázsige? Mert ha az, akkor nagyon gyenge. Én is megpróbáltam pár ráolvasást és nekem eddig mindegyik működött. Hermione Granger, és ti?

- Harry Potter.
- Ron..Weasley!
- Oh, szia! Emma Weasley!

- Örvendek! Öltözettek fel talárba, lassan megérkezünk. - ezzel a lány elment.

***

Harry,Ron és Emma leszálltak a vonatról amikor megérkeztek. Majd egy nagy óriás előtt álltak meg.

- Wooahhw!! - Nézett fel az óriásra Ron. - Ron! Ezt nem szabad! Ne bámúlt már ennyire! - szólt rá Emma.

-Szia Hagrid! - nézett Harry is rá.

Hellish Love Where stories live. Discover now