Is Draco a Death Eater?

481 17 0
                                    

           (Draco Halálfaló?)

Teltek az évek most már a 6. Évünkben vagyunk...Segítséged kéne kérnem Pansytol ,hogy szerinte meddig titkoljam az érzéseimet Malfoy iránt...Igen... teljesen belezúgtam....

-Pansy, beszélnünk kell... -ekkor betoltam a szobájába és becsuktam az ajtót majd a fejemet fogva ültem az ágyán.

-Mi történt Emma?

-Nem tudom mit csináljak...

-Hogy érted ezt?

- 3.évben szerintem belezúgtam Dracoba.. és azóta titkolom... mit csináljak?

Pansy gondolata: pont ezzel jött ma Draco is hozzám,hogy mit csináljon, de nem fogom neki megmondani,hogy ő is belézúgott

-Egyszer úgyis ki kell öntened a szíved neki, nem?

-Ja, de mikor?

- Amikor ketten vagytok?

Alig láthatóan de megvontam a vállam majd elköszöntem Pansytol.

Mentem vissza a saját szobámba de hallottam egy csattanást ezért lementem a klubbhelyiségbe.

- Draco? Te meg mit keresel itt? És...miért vagy poros, fekete ingben?

-Emma..?! Hát...én... nekem dolgom volt...

- Este?

- Igen... de te miért nem alszol mondjuk?

- Pansyhoz mentem beszélni valamit és utána amikor kimentem tőle,hogy bemegyek a saját szobámba akkor egy csattanást hallottam.

-Értem... az lenne a legjobb ha elmondom neked de nem akarom,hogy bárki megtudja...

-Bármit is akarsz mondani én itt vagyok, és a szavamat adom,hogy nem mondom el senkinek. - mosolyogtam rá kedvesen, ő bolintott majd felmentünk a szobámba és leültünk az ágyra egymással szembe.

-Én... H....

-Nem értem ha nem mondod ki.

-H...Halálfaló vagyok mert ha nem lettem volna Halálfaló akkor a Sötét Nagy úr kivégzett volna engem és a szüleimet is ha... és én azt nem akartam ezért beálltam hozzájuk , persze a szüleim is azok... és V...a Nagy úr azt mondta ,hogy aki fontos nekem azt vagy elviszem holnap vagy... megöli aki fontos nekem.... és ezért járkálok el én esténként...

Egy percig le voltam sokkolva de utána rá mosolyogtam.

- Örülök,hogy bízol bennem és ezt elmondtad. És... kit kellene elvinned?

-Aki fontos nekem....

-Elmondod ki az?

-Te...... -nézte az ágyat inkább minthogy a szemembe nézzen. Draco azt mondta,hogy én??

-Akkor majd veled megyek amikor kell. - raktam a kezem a kezére ,hogy rám nézzen.

-Semmi baj nem lesz csak... lehet,hogy be akarnak állitani Halálfalónak...

-Jó. - továbbra is mosolyogtam rá ő meg döbbenten meredt rám majd egy szoros ölelésbe zárt. A hasamba valami görcs féle keletkezett.. de nem rossz hanem jó volt. Én is köré fontam a karom a testén és úgy ültünk ott egy ideig. Az érzés ami bennem volt , azt nem tudom megmondani.... de imádtam...

---

Reggel szó szerint berontottak, Draco aludt én meg az arcát fürkésztem.

-Emm.... -itt már halkan beszélt.- Na nee.. - a mosolyt nem lehetett Pansy arcáról levakarni, oda mentem elé majd kimentünk a szobából és elindultunk reggelizni. -Mondj el mindent! Tudni akarok MINDEEENT-Szinte ugrált a lány annyira boldog volt.

-Nyugi Pans. Draco el mondott nekem valamit amit kért ,hogy ne mondjak el senkinek. Aztán egymást ölelve aludtunk el...

- Miért nem mondtad meg neki,hogy tetszik neked?

-Még nincs itt az ideje... ha eljön az ideje... elmondom. - mosolyogtam a lányra majd be is értünk a Nagyterembe majd elkezdtünk reggelizni. Ekkor lépett be kicsit kócos hajjal Draco és ült le majdnem mellém de Crak és Monstro mellett foglalt helyet.

-Ott van a szőke herceged!- suttogta a fülembe én meg nem is tudom mennyire pirulhattam el , ciki is volt...

-P..Pansy! - szóltam rá halkan.

A lány csak halkan nevetett. Így mondjak el neki bármi olyat ami köztem és Draco közt történne... mert nem lehet neki semmit elmondani mert tudni kell róla ,hogy akkor sokáig azzal fogja szivatni az illetőt...

---

Azt vettem észre,hogy Draco egyre kedvtelenebb, de amikor velem van akkor mosolyog... lehet vele kéne lennem és nem kéne szegénynek szomorúnak látnom...

-Miss Weasley! Itt van az órán? Vagy megint máson jár az esze? - Szólt rám Piton kizökkentve a gondolataimból.

- Nem Piton professzor. - ráztam meg a fejem.

- Büntető munkát szabok ki Miss Weasley.

-Mi? Miért? Nem csináltam semmit...

- Ez a baj, nem csinál semmit. Legközelebb ha figyel akkor nem adok büntető munkát.

-És akkor mások akik elkalandoznak azoknak miért nem ad büntető munkát?! - szólt közbe Draco amin eléggé meglepődtem.

-Draco, hagyjad... - forgattam meg a szemem, de ő megrázta a fejét tudatva velem,hogy nem...

-Mr.Malfoy is büntető munkára mehet majd Miss Weasley-vel! És most folytassák a feladatukat! Mr. Malfoyt és Miss Weasleyt várom órák után az irodámban! - ezzel leült Piton.

---

-Te nem vagy normális! - mondtam

- Miért is? Azért mert kiálltam melletted?

Sóhajtottam majd belekezdtem a mondandómba.

- Nem, hanem nem kéne most büntető munkára menned neked is ha nem szóltál volna közbe... elég lett volna nekem. - forgattam meg a szemem.

Ekkor Draco karja a csípőmön landolt, át karolta majd így szólt.

- Nem hagyom ki a büntető munkát, nem fogom hagyni ,hogy egyedül császkálj - mosolygott rám, de hamar le is hervadt a mosoly az arcáról. - Utána meg mehetünk a kúriába... - sóhajtott.

- Együtt megcsináljuk, ezt mondtad nekem 4.évben és az 5.évben, akkor most is együtt meg fogjuk oldani. - simogattam meg a kezét.

-Igen.. - mosolygott rám.

-Khm... látom megzavartam valamit, ne az irodám előtt beszéljék meg ,hogy mit csinálnak. Jöjjenek be... - bementünk Piton után az irodába.  -  a büntető munka a következő: Én kimegyek innen, maguk addig nem mennek innen amíg nem rakják rendbe a bájitalokat. - ezzel kiment majd bezárta az ajtót.

- Ez őrült... - mondtam.

- Gyorsan rendbe rakjuk majd elhopponálok a szobádba veled együtt és fel veszel egy fekete ruhát... és megyünk... - mondta Draco.

-Rendben, na kezdjük akkor.

Hellish Love Where stories live. Discover now