Hamar eltelt a nyár vagyis nem teljesen még, pár nap van még hátra,hogy kezdődjön a 2.évem a suliban. Éppen aludtam amikor hangzavarra keltem fel, felöltöztem és lementem megnézni mi történik itt.
- Harry? - kerekedett ki a szemem.
- Emma!- mosolygott Harry majd szét tárta karjait amibe bele futottam és egy hosszú ölelésbe zártam a fiút. Solat változott első óta.
- Anya? Hogy kerül id....
- Jó reggelt Weasleyk! - Jött be Arthur
- Jó reggelt!
- Szia, Apa!
- Gyere ülj le Emma, reggelizz - Mondta Molly.Leültem Harry és Ron közé.
- Hát te meg ki vagy? - ült le Arthur.
- Oh, bocsánat, Harry vagyok, Harry Potter.
- A mindenségit! Te volnál az? Mikor érkezett?
- Erre én is kiváncsi vagyok! - nevettem el magam.
- Ma hajnalban. A fiúk beültek a kocsiba és elmentek Harryért. - Mondta Molly.- Anya! Nem találom a talárom! - jött le Ginny.
- Nézd meg a macskánál.
-Szia!- Köszöntötte Harry Ginnyt. Ezzel felrohant a lépcsőn. - M...Miért szaladt el?
- Ő Ginny... - mondta Ron.
- Egész nyáron rólad beszélt.... - mondtam.- Az agyunkra ment...
- Hozza a postát Errol! - Mondta Molly.Ekkor Errol neki csapódott az ablaknak.
- Oh, Percy, kérlek hozd ide a leveleket.
- Errol! - Percy kivette a leveleket a madár csőréből és oda adta mindenkinek a levelet.- Drága egy tanév lesz ez anya.... - Mondta George.
- Dumbledore tudja,hogy itt vagyok? - kérdezte Harry.
- Dumbledore mindent tud, előle nincsenek titkok. - Jelentette ki Artuhr.
- Ezeket a könyveket csak is egy helyen kaphatjuk meg, az Abszol úton!Mindenki fel vette a talárját és Molly mellé állt.
- Gyere Harry, te legyél az első!
- De anya! Harry még sosem utazott Hopporral! - Szólt rá Ron.
- Akkor gyere te, mutasd meg Harrynek,hogy hogyan működik.
- Hopporral?? - Kérdezte Harry.
- Igen, ezzel oda jutunk és olyan hamar ahova szeretnénk. - mondtam.- Az Abszol Út! - Ron el is tűnt.
- Na, gyere Harry, nem olyan nehéz, fogj egy marok pórt és tisztán! Nagyon tisztán mondd az uticélod!
-Az Abszolút! - Ezzel Harry is eltűnt.
- Anya, megyek én is. - mondtam. -Az Abszol Út!
- Dejó,hogy itt vagy, de Harry? - kérdezte Ron.
- Megkeresem, ha addigra anyáék itt lesznek mondd,hogy Harryt keresem.
- Rendben.Elindultam Harryt megkeresni amikor bele ütköztem valakibe.
- Oh, bocsi...
- Figyelj már oda... Weasley? Nocsak, te meg?
- Oh, Malfoy? Talán jöttünk bevásárolni az új tanévre? Mielőtt bármit mondasz, úgy gondold meg,hogy megteszem megint azt ha kell amit elsőben ,hogy ne tudj mit vissza szólni! - egy kaján vigyor jelent meg az arcomon.- Kösz, de nem... - forgatta meg a szemét.
- Oh, szóval még emlékszel rá. Nade én megyek, helló! - paskoltam meg a vállát.Màr egy ideje kerestem Harryt de nem találtam ezért vissza mentem a többiekhez. De amikor bementem ott volt Harry.
- Hallod! Már vagy 20 perce kereslek....
- Oh, Emma! Hagrid megtalált és ide hozott.
- Legalább éppségben vagy... Történt amúgy azóta valami?
- Nem... még mindig várunk....Ekkor megjelent egy férfi.
- Bocsánat asszonyom, a reggeli prófétának lesz! - fotózta a férfit aki ott állt.
- Várjunk csak, ő nem Gilderoy Lockhart?- kérdeztem.
- De, ő az... - mondta Ron. - Anya oda van érte...Egyszer csak megszólalt Gilderoy.
- Itt van köztünk .. Harry Potter!
- Harry Potter! Gyere fiacskám! - rángatta a férfi oda Lockharthoz.
- Ketten a címlapra fogunk kerülni.
YOU ARE READING
Hellish Love
ActionEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...