Már egy ideje lent voltunk amikor éppen nyúltam volna a pohárért ,hogy igyak de hirtelen besüpedt alattam a kanapé.
- Hé?! - Estem vissza.
- Nyugi, csak én vagyok! - Nevetett Theo.
- Jól van... - Emeltem meg a szemöldökömet.
Elindultam a konyhába ,hogy kicsit elmenjek a többiektől és a gondolataimba férkőzzek. Ekkor izmos kezeket éreztem a derekam körül.
- Minden rendben , Hercegnő? - Adott egy puszit a nyakamra Draco.
- Igen. Minden rendben, csak kicsit ... a gondolataimba akartam férkőzni. - Mosolyogtam a fiúra.
- Vissza mehetünk? - fordította a teljes testemet maga felé. Én bolintottam majd vissza mentünk a többiekhez. Leültem a kanapéra és egy teli pohár bor után nyúltam, hátra döltem a kanapén amikor Draco kivette a kezemből a poharat.
- Mire véljem ezt? - Nézdtem rá.
- Eleget ittál, persze nem ebből. - Egy kaján vigyor jelent meg az arcán majd beleivott.
- EMBEREK! PANSY JÁTSZANI SZERETNE! - Kiáltott Blaise
Körbe ültünk, én beleültem Draco ölébe. Mindenki tudta,hogy felelsz vagy mersz lesz. Egy buliban inkább ezt játszák, nem?
Draco egyik keze a csípőmön pihent míg a másikkal a hátamat és néha a hajam végét birizgálta.- Kezdjük akkor! Theo, felelsz vagy mersz? - Kérdezte Daphne.
- Felelek. - Vonta meg a vállát.
- Mondd el Emmának és Draconak is az igazat!
- Mi?
- Mi van?Néztünk össze Dracoval.
- Nekem tetszik Emma ...
Ekkor Draco állt volna fel de vissza nyomtam.
- Nyugi haver! Nem akarom elvenni tőled! Nem vagyok azért olyan.
- Pansy, felelsz vagy mersz? - Kérdeztem.
- Merek!
- Csókold meg Blaiset! - Mosolyogtam rá.
Pansy megcsókolta Blaiset.
Màr sok kör lement amikor Blaise jött...
- Daphne! Felelsz vagy mersz?
- Merek!
- Csókold meg Malfoyt!
Én nem ültem Draco ölében már ezért aggódva néztem rá . Daphne egy elégedett mosollyal ment Draco felé.. majd megcsókolta, láttam Dracon,hogy nem ellenkezett . Ekkor mérges lettem egyben csalodott is.. ezért fel álltam és ott hagytam mindenkit és felmentem a szobámba majd becsaptam magam mögött az ajtót.
- Malfoy! Elég! A "barátnőd" most ment el! - Szolt rá Theo.
Ekkor Draco elszakadt Daphne-től
- M....mi? - Draco körbe nézett , amikor nem talált engem ott rögtön felpattant. - Ne , ne ne.... én...
- Hogyan fogod ezt megmagyarázni Emmának?? - Kérdezte mérgesen Theo.
- KUSSOLJ!! - Draco egy ideig a fejét fogta majd elindult a szobánkhoz. - Em?....
Nem jött neki válasz ezért benyitott.
- Em... Em hol vagy?!
Ekkor jöttem ki a fürdőből zokogva , elmosódott minden smink az arcomon, a hajam kócos lett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hellish Love
AksiEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...