A kép

226 12 2
                                    

Dracoval lefürödtünk , felöltöztünk kényelmes ruhába, tudjátok, ezek a szokásos rutinok.

- Pihenünk egy kicsit? - Kérdeztem félve mintha bántana.

- Persze, de ezt nem kell kérdezni. - Mosolygott rám majd befeküdtem az ágyba. - Veszek elő takarót. - Draco direkt 1 takarót vett ki .

Befeküdt mellém és magunkra terítette.
Draco felém fordult majd elkezdte simogatni a hátam.

- Mi a baj? Mi ez a szomorkodás? - Nézett rám.

- Hiányzik...

- Ki?

- Ron.... Harry.... Hermione...

- Figyelj.... - Draco az arcomat a kezei közé fogdta. - Minden rendben lesz.

- Meg téged is féltelek Draco...

- Em, engem nem kell. Addig biztonságban vagyok amíg velem vagy. De ne félts engem. Jó? - Majd megcsókolt. Én eltávolodtam tőle és rá másztam majd rá feküdtem a mellkasára.
- Várj. - Draco elvette a takarót ahol feküdtem és rám terítette majd a két keze a derekamra vándorolt és körbe fonta a kezével majd húzodt magához.

Én hamar bealudtam , Draco a szuszogásomra elaludt.

- Hé
- Kás
- gyertek...
- Gyertek...

Ekkor az ajtó nem nyílt ki teljesen.

- Fred, csinálj egy fotót! - Suttogta Georgenak.

- Ez természetes!

Ekkor becsukodott az ajtó és elmentek az ikrek.

Újra kinyilt az ajtó.

- Emma, Draco! Gyertek vacsorázni..! -Lépett be az ajtón Charlie.

- Megyünk na... - Mondtam, szálltam volna le Dracorol de ő vissza húzodt és egy nem tetszési morgás hangot adott ki.

- Draco! - Szólt Charlie.

- Felkeltem, te csak menj le.

Charlie bolintott majd becsukta az  ajtót.

- Dra.....

- Nem! - A hangja mély és rekedt volt a fáradságtól vagy az alvástól.

- De már Charlie is ideges volt.

A hajtincseket ami bele lógott az arcába azokat eltűrtem onnan amire kinyitotta a szemét majd elmosolyodott amiből egy kaján vigyor lett.
Megfordult és én voltam alul ő meg fölül.

- Draco... - Forgattam meg a szemem , de a szám sarkában egy mosoly volt.

- Tudod ugye ,hogy majd kell bünti is neked amiért nem hagytál aludni? - Harapta meg az ajkát.

- Én kapok büntit apuci? - Mosolyodtam el.

- Mondd ezt mégegyszer és...

- EMMA! DRACO! GYER...... - Molly nyitott be majd amikor meglátott minket rögtön ki is ment. Majd onnan kiabált be. - GYERTEK! - Csapdta meg az ajtót.

Draco mérgesen nézett vissza rám én meg  meg harapdtam a számat ezzel próbáltam a mosolyomat nem kimutatni nem sok sikerrel.

- Most mosolyogsz,de nem  fogsz sokáig mosolyogni! - Egy kaján vigyor jelent meg az arcán majd leszállt rólam és lementünk.

Amikor leültünk akkor Draco a combbomra rakdta a kezét.

- Ezt figyeld húgica! - Fred mutatott felém egy képet amin Draco és én voltam amikor rajta feküdtem.

- FRED ÉS GEORGE WEASLEY!!! MIT KÉPZELTEK TI MAGATOKRÓL!!??

- Ajaj...
- Futás George
- Futás Fred...

Ezzel elkezdtek előlem menekülni én meg felálltam és rohantam utánuk.

- FRED ÉS GEORGE WEASLEY! ÁLLJATOK MEG!!

Ekkor nekik nem volt hova menekülni én meg rájuk ugrottam ezért ők elborultak.

- Na ide figyeljetek! NE FOTOZZATOK MINKET!!

- Pedig tök aranyos
- Cuki pedig

Én meg forgattam a szemem majd ott hagytam őket.

- Te meg min mosolyogsz itt az ajtóba ráadásul neki dölve az ajtónak?

- Imádom amikor mérges vagy, tudod?

- Megérdemelték...

- Szerintem cuki kép lett. - Mosolygott rám.

- De akkor is ciki, na!

- Több büntit akarsz? - Egy kaján vigyor jelent meg az arcán amire én lefagytam és nem válaszoltam. - Húha, Emma Weasleynek elvette a cica a nyelvét!

-  Elég már... - egy halvány mosoly jelent meg az arcomon majd bementem és leültem vacsorázni

Hellish Love Where stories live. Discover now