Újra bunkó..

412 19 2
                                    

Dracoval már kint voltunk és harcoltunk ahogy a többiek is.
Amikor megfordultam Draco nem volt mellettem...

- Draco?! Draco???!

- A fiam most nincs itt ,hogy meg mentsen. Jó helyen van most.

- Mondja el végre amit akar Lucius!!

-Most megöllek..

- Hahaha, ici...pici....Weasley.. Draco Malfoy barátnője.. - Jött oda Bellatrix a nyakamhoz pálcát tartva.

- Tudom,hogy te intézted el,hogy szétváljunk Dracoval.. - Mondtam nagy nehezen.

- Igen, jól mondod.

- ELÉG! HAD VÉGEZZEK VELE LUCIUS!! 

- Tedd csak meg... - Mondtam. - Ugysem fogod.. - Forgattam meg a szemem.

- Na?! Csinálhatom?!

- Igen, csináld Bella.

Lucius elment majd Bellatrix úgy ahogy még akkor Hermionenak most nekem mászott bele az arcomba.
Bellatrix letepert a földre és csak annyit hallottam magamtól,hogy sikítok.

- Nem fogod bírni sokáig, Drágám. - Nevetett Bellatrix. - Crucio! Crucio! Crucio!!

Össze vissza vergődtem és már többször bevertem magam és már erőm se volt, tele voltam vérrel.

-Ne..ne! Stupor! - Hallottam egy hangot és Bellatrix hangját.

- Nocsak...

- STUPOR! -Ezzel nem hallottam már az idegesítő nevetést.

Draco:

- Em...Em...ne ne ... ne.. Emma kérlek! - Oda rohantam Emmához miután egy rövid kis idő után megöltem Bellatrixot. - Emma... - Levettem a nyakkendőm és Emma vérző részére tekertem,hogy elszorítsam a részt ahol a vér jött, de egyszerre több helyen is vérzett. - Emma... ne csináld ezt KÉRLEK!!!

-D...D...Drac..o?

- Emma...megigérted nekem...

- Nem Draco, pont azért nem igértem semmit mert nem tudtam volna betart...betartani...

- Kérlek... egy kicsit még bírd ki... kérlek... - Felemeltem a gyenge testét a lánynak és futottam ahol a többiek voltak akik meg voltak  sérülve... vagy akik meghaltak. - Madam Pomfrey!! Madam Pomfrey!! - A nő oda jött hozzám.

- Kedvesem, mi történt?

- K...kérem gyógyitsa meg! Kérem!!

- Rakd le oda, az még szabad hely.

Leraktam Emmát ahova mondta Madam Pomfrey.
Körbe néztem és... ott volt a testvére is..Fred..
Fogdtam  Emma kezét amikor kezdtek bejönni a többiek.
Láttam ahogy Emma gyorsabban veszi a levegőt.

- Em... nyugalom, kérlek! Minden rendben lesz! Madam Pomfrey...?

A nő csak megrázta a fejét,hogy nem tudja meggyógyitani.

- Ne...ne... - Nem bírtam kijöttek a könnyek amik Emmára érkeztek.

- Draco... - Emma ekkor megszorította a kezem. -Szerettelek, szeretlek és mindig is téged foglak szeretni. Ezt megigérem neked. Ne sírj kérlek, miattam.

- Ne, Emma! Még nem hagyhatsz itt!!! - A hangom egyre hallkabb volt. - Ne.. Emma , kérlek...

Ekkor kinyilt az ajtó és Potter, Weasley, Granger jött be.

Láttam ahogy mind a hárman sokkolva nézik a Weasley családot ahogy sírnak Fred miatt.

-Szeretlek Draco Malfoy, ezt jegyezd meg! - Rám mosolygott halványan ami miatt nekem is egy halvány mosoly jelent meg az arcomon de rögtön le is hervadt amikor éreztem,hogy Emma keze már nem fogja az enyémet és lecsukja a szemét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hellish Love Where stories live. Discover now