Az ember érezhet egyszerre több dolgot is?
Például... sok érzés kavarodik benne...
Nem tudja ,hogy megtegye vagy ne..
Ha meg tenné akkor mit gondolnának róla... ha meg nem... akkor meg mi történne vele?
Sok kérdés volt a fejemben.. nem is tudom mennyi... amikor éreztem ,hogy a hátamat simogatják.-Kelj fel Em, el kéne menni megcsinálnunk a szekrényt. Utána meg el kéne menni a Malfoy kúriába.
Felnéztem a fiúra aki szinte alig hallhatóan de értettem mit mondd. Bolintottam majd össze szedtem magam, felvettem egy fekete ruhát meg Draco is. Elindultunk a szükség szobájába a szekrényhez.
-Már csak meg kéne néznünk,hogy működik e , ha igen... akkor sikerült, megcsináltuk. -Mondta Draco.
-Igen, de mit rakunk bele?
- Van nálam alma, azt megpróbáljuk.
-Rendben. -Draco elővett egy almát és belerakta a szekrénybe, elmormolt valamit , majd újból és újbol. Kinyitotta a szekrényt, kivette az almát ami megvolt rágva.-Akkor ez most azt jelenti,hogy működik?
-Igen! Végre... - ült le a földre megkönnyebbűlve.
- Nem kéne menni akkor?
-De,de, tényleg. - Megfogta a kezem és megérkeztünk a Malfoy kúriába.-Áh, Draco és Emma. Remélem úgy jöttetek,hogy kész a szekrény és teszteltétek is.
-Igen, Nagy úr. - mondtuk mind a ketten.
-Rendben. Üljetek le. Most,hogy Emma és Draco, megcsinálták a szekrényt, ma fognak páran bemenni az iskolába. Amit a gyerekeknek nem kell tudni , majd megtudják akkor amikor beengedték őket az iskolába. Emma!
-I...igen?
-Amikor vissza értetek az iskolába Dracoval elmentek a csillag vizsgálóba. Ott lesz Dumbledore... - forgatta meg a szemét amint kimondta a "Dumbledore" nevet. - Malfoy, neked meg kell ölnöd!
-Nagy úr...
-Igen? Emma.-Draco mindenhogy probálkozott már megölni Dumbledoret... de nem ment... gondolja,hogy ez menni fog?
-Hm... jogos a kérdés. Ha Draco nem teszi meg... neked kell megtenni! - Erre nem tudtam mit mondani csak alig láthatóan bolintottam.
- Ebben az évben minden történt már! Nagy nehezen megcsináltuk a szekrényt, majd probáltam másokon keresztül megölni Dumbledoret... Potter majdnem megölt... És... most ott tartunk ha nekem nem fog menni neked kell megölni Dumbledoret... amit meg nem akarok ,hogy azt higgyed ,hogy gyilkos vagy.... - szedte össze Draco.
-Hé! Nem lesz semmi baj. Mindig ezt mondtad nekem.
Draco halvány mosollyal jelezte ,hogy "igen".
-Draco! - rontott be a szobába az anyja. - Indulnotok kell...
Mi ketten bolintottunk és vissza mentünk Roxfortba.
Minden sötét volt... hidegen néztek vissza ránk a falak..
Csend volt...
A gyertyák nyugodtan lebegtek a Nagy teremben..
Ahol régen órák voltak... ott már semmi élet nincsen..
Elmentünk a szükség szobájába majd Draco elmormolt valamit és elkezdett kinyilni a szekrény. Mi meg elindultunk a csillag vizsgálóba. Amikor arra fele voltunk hallottunk valamit...- Érted?
Ekkor megint csend lett. Amikor nem hallottunk semmit akkor felmentünk.
-Ki van még itt?! - hallottam Draco remegő hangját amikor oda álltunk Dumbledore elé.
-Áh, Mr. Malfoy és Mrs. Weasley. Szép esténk van, nem?
- Hallottuk ,hogy beszélt valakihez, ki van itt?? - hallottam Draco hangját.
-Magamban beszéltem. Ti nem szoktatok magatokban beszélni avagy vitatkozni magaddal?
Ekkor Dumbledore elcsendesedett majd újra megszólalt.
- Bejutottak? Hogyan?
- Van egy volt nincs szekrény! - most kezdtem én bele.
-Á, kitalálom, van egy testvére is.
- Megjavítottuk a szekrényt! - folytatta Draco. - Majd a végén leteszteltük,hogy hogy működik! Teljesen jól működött, és most bejutottak! - Mind a ketten pálcát fogtunk a kedves igazgatónkra.
- Draco, Emma. Tudom,hogy ti nem vagytok gyilkosok. - mondta teljesen nyugodt hangon.
- Semmit nem tud rólunk! - mondta Draco.
-Azt se ,hogy embereken keresztül akartál megölni engem, Draco? Már bocsánat , de én megkaptam mindig az informáciot amikor volt valami. Vagy esetleg meg akartál ölni. Draco, Emma.. évekkel ezelőtt járt ide egy fiú, ő rossz útra tért..
- Hát nem érti?! Meg kell tennünk! Mert ha nem tesszük meg ő öl meg minket!! - Draco hangja szívszorító volt... én csak továbbra is fogtam a pálcám az igazgatóra és hallgattam amit Draco mondd.
Ekkor feljött a többi Halálfaló.
- Áh, Dumbledore! - Nézett rá Bellatrix. Oda ment Dracohoz majd megpuszilta a nyakát hátul. - ügyes vagy Draco. Te is Emma. Tedd meg Draco! - A fiú remegő kézzel tartotta a pálcát a kezében és nem tett semmit , láttam a szemében a könnyeket, tudtam,hogy sírni tudna most de ahogy mondják " Egy Malfoynak nincsenek érzései", láttam ahogy izzad, láttam ahogy a szeretett igazgatónkat meg kell ,hogy ölje de nem tudja. - Gyerünk Draco! Mire vársz?!
- Nem. - Ezzel Draco és én elvettük a pálcánkat Dumbledore-ról és a megérkező Pitonra néztünk. Mi arrébb álltunk és néztük ahogy a tanár pálcát emel az igazgatóra.
- Perselus... kérlek... - Dumbledore hangja még mindig nyugodt volt.
-Avada Kedavra!... - Ezzel Dumbledore az igazgatónk, aki 6 éven keresztűl velünk volt... most meghalt... Piton csak előre meredt tekintettel nézte ahogy a férfi csak esik... esik...és esik..
Mindenki elment onnan csak mi voltunk még ott fent Dracoval.
- Istenem.... - Könnyes szemmel temettem a fejem Draco mellkasába. Ő nem szolt semmit csak szorosan ölelt amíg egy hang meg nem zavart minket.
- Emma?! Te is?! - mi elhúzodtunk egymástól és a feljövő Harryre néztünk aki probálta felfogni ,hogy mi történt. - Tudtam,hogy Malfoy az... de te is?! Csalódtam... - Láttam ahogy a szeme megtelik könnyel, a legjobb fiú barátom kimondta... "Csalódtam.." ,én nekem az iránta érzett barátság és emlék miatt újra könnyes szemmel néztem ahogy elmegy...
Ilyen ez... az igazgató meghalt.. Piton ölte meg... Harry kimondta azt a szót amit nem gondoltam volna ,hogy ki fogja mondani... "csalódtam.." Ilyenkor szükségem lenne valakire,hogy hekyre tegyen engem és elmondja az igazat... miért választottam azt az útat amit? Miért lettem Halálfaló? Miért kezdett elhanyagolni a legjobb fiú és lány barátom? Miért halt meg Dumbledore?
Csak az az egy szó volt a fejemben... "Csalódtam.."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hellish Love
AçãoEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...