---
- Ez az, ügyes voltál Harry! - Mondta Hagrid majd levette az állatrol.
- Hallod, ne csinálj hülyeséget , Draco! - néztem rá, de ő már elindult csikócsőr felé.
- Nem bántasz te senki, igaz? Te behemód rondaság! - Ekkor csikócsőr ágaskodott egyet és Draco karjába karmolt bele. - A karom! Ez a vadállat megöl!!
- Csikócsőr!! Hé!! - Hagrid adott neki valami kaját azzal elment Dracotól az állat, én meg oda rohantam hozzá majd leguggoltam.
- Draco...?! Minden rendben?
-A karom fáj... - fogta a karját.
Én fel álltam majd oda mentem Hagridhoz.
- Hagrid! Fel kell vinni a gyengélkedőre! - mondtam. Bolintott majd felemelte Dracot és mentem velük...
----
- FIGYELEM! MIVEL KIDERÜLT,HOGY SIRIUS BLACK BEJUTOTT A KASTÉLYBA EZÉRT MINDEN HÁZ A NAGYTEREMBEN FOG HÁLOZSÁKBAN ALUDNI! ÉS AZ ISKOLA VEZETŐ PERCY WEASLEY , FOGJA FIGYELNI A TÖBBIEKET,HOGY EGY HELYEN LEGYENEK! MOSG PEDIG SIPIRC PAKOLNI! - Mondta Dumbledore és mindenki elment a klubbhelyiségébe.
Ha itt van Sirius... vagy bejutott a kastélyba... Harrynek vigyáznia kell magára...
Pakoltam össze a hálózsákot magamnak amikor oda jött mellém valaki.
- Segítsek pakolni? - Felemeltem a fejem és Draco volt mellettem.
- Miért? Te már megvagy?
- Igen, gondoltam segítek. - vakarta meg kínosan a tarkóját.
- Rendben, azt megköszönném. - mosolyogtam rá.
---
- Mindenki pakolja le a hálozsákot és a Nagyteremből nem lehet kimenni! - Fontoskodott Percy. - Egy fiú egy lány!
Leraktam a hálózsákomat a sarokba hátra majd elkezdtem rendezkedni.
- Hello, ha nem gond akkor én is ide jövök. - pakolt le mellém.
- Oh, öhm, oké. Gyere nyugodtan. - mosolyogtam rá majd befeküdtem a hálózsákba.
Egy kis idő után a fejem Draco felé fordítottam,hogy alszik e mert takarodót fújtak. Amikor oda néztem rögtön rám emelte a tekintetét.
- Hát te? Nem alszol? - kérdeztem hallkan.
- Nem, és te?
- Nem tudok itt alduni... - forgattam meg a szemem. Draco közelebb húzta magát a hálózsákkal együtt és vissza fekütt.- Te ...miért...? - kerekedett el a szemem.
- Gondoltam jól esne ha közelebb jövök és úgy beszélünk. - mosolygott.
-Igen. - nevettem hallkan.
---
Reggel éreztem,hogy valamit fogok ezért kinyitottam a szemem és Draco és az én kezem össze volt kulcsolva. Lassan kihúztam a kezem az övéből majd elkezdtem felkelni, láttam,hogy ő is ébredezik.
- Jó reggelt álom szuszék. - mosolyogtam rá.
- Jó reggelt. - viszonozta a mosolyt.
- Ma lesznek órák? - kérdeztem.
- Elvileg amíg nem biztosítják a sulit,hogy Black nincs itt addig elvileg nem. Nem tudom. De szerintem nem lesznek addig.
- Értem, akkor én viszont vissza megyek gyorsan a klubbhelyiségbe.
ESTÁS LEYENDO
Hellish Love
AcciónEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...