Levél hegyek

225 10 0
                                    

- Gyerekek! Vacsora! Gyertek! - Szólt anya én meg át vettem egy pólot és egy hosszú pulcsit és lementem vacsorázni, vagyis csak próbáltam enni...

- El kell nekik mondanod ,húgi. - Suttogta a fülembe Charlie.

- Anya, apa, Fred, George,Ginny... el kell mondanom nektek valamit...

Elmondtam nekik mindent,, persze kihagyva azt ,hogy Halálfaló vagyok..

- És... úgyérzem,hogy ... egyedül maradtam... - Kezdtem újra megérezni a forró könnyeket.

- Emma, Drágám... - Jött oda sietve anya és megölelt, majd Fred, George, Ginny.

Felmentem a szobámba , nem akartam most társaságot... ekkor az ablakban egy baglyot láttam majd beengedtem.

- Szia... - Kivettem a csőréből a levelet és kibontottam.

"Emma... én nagyon sajnálom a történteket...
Kérlek gyere vissza...
Hiányzol..
Tudom, elcsesztem az egészet...
Nem volt szándékos..
Mindenkit elküldtem kivéve Nott van itt aki próbál nekem segíteni...
Hiányzol... hiányzik az ajkad íze, a csókod, az ölelésed , mindened... , főleg te...
Kérlek.....

Ekkor össze gyürtem a levelet és beledobtam a kukába...
Teltek a napok, hetek... de az összes levél Dracotol jött amibe leírja,hogy sajnálja meg ilyenek...
Az összes eddigi levél a kukámban landolt...
Levél hegyek...

Ekkor egy nap Ginny nyitott be az ajtómon.

- EMMA! Valamilyen Theodore Nott neked írt, és azt írja ,hogy fontos! - Adta oda nekem a levelet.

- Köszönöm...

Kinyitottam a levelet majd olvasni kezdtem..

" Emma ! Kérlek gyere vissza a kúriába! Draco nincs jó állapotban! Kérlek! Gyere! Hiába próbálok neki segíteni csak azt hajtogatja ,hogy te kellesz neki! Gyere! "

Ekkor gyorsan felpattantam és futólépésben mentem le.

- Anya  elmentem! Majd jövök! -  Meg sem várva a válaszát rohantam ahogy csak tudtam majd megérkeztem a Malfoy kúriába. Lent Theodore ült a kanapén a fejét fogva.
- Itt vagyok Theodore! Mi történt?!

- Emma! De jó ,hogy itt vagy! Nem megyek csak annyit mondok,hogy menj fel a szobájába...

Ezzel bolintottam és mentem Draco szobájához és kopogás és gondolkodás nélkül nyitottam be. Becsuktam csendben az ajtót mert láttam,hogy csukva van a szeme.

- Draco... - Simitottam meg a haját és kinyitotta a szemét.

Ekkor mint aki szellemet látna felpattant az ágyról és hátrált.

- Draco...

- E....Emma?....

- Igen, Theo írt,hogy jöjjek..

- Nekem miért nem válaszoltál? Csomó levelet küldtem... - Lazította el a testét.

- Mérges voltam rád  és ... ha olvastam volna a leveleket akkor az egész szobám könnyből állna a sajnálkozásod miatt.

- És... megbocsájtasz nekem..? Megértem ha nem... de mérhetetlenül hiányzol Emma...

- Nocsak, már nem Em vagyok? - Forgattam meg a szemem.

- Mondanám azt ,hogy "Em" de akkor meg rám szólnál ,hogy ne hívjalak így...

- Tudod mik mentek a fejemben végig?!  ELMEGYEK ÉS VISSZA SEM JÖVÖK! HAGYJÁL BÉKÉN! NEM KELL MAGYARÁZKODNI! *CSATTAN A KEZEM AZ ARCODON*
Szerinted  nekem mennyire  lehetett szar?! HM?!

- Emma... kérlek most ne üvölts... mivel tudnám helyrehozni?... - Láttam ahogy könnyek folynak végig az arcán... tudom mit érezhet... amit én akkor...

Ekkor nem tudom miért de nem válaszoltam csak megöleltem. A karjai körém fonódtak és szorosan húzodt magához és én a fejemet a mellkasába fúrtam amennyire csak tudtam.

- Hiányzol minden percben... - Suttogta nekem.

- Te is... - Válaszoltam neki vissza suttogva.

Draco felemelt majd leült velem az ágyba és én a mellkasán feküdtem , ő meg próbált jobban magához vonni...

---

- Akkor? Hogy vagytok? - kérdezte Theo.

- Jól... gondolom. - mosolyogtam Dracora.

Ő a csípőmnél fogva kicsit magához húzodt és adott egy puszit az arcomra.

- Rám már nem lesz szükség úgyhogy megyek is. - Mosolygott ránk majd adott egy baráti ölelést nekünk és el ment.

Ekkor az ölelkezésünket valami vagy inkább valakik zavarták meg.

- Draco, Emma! Sziasztok! - Ölelt meg az anyja minket.

- Draco , gyere, beszélünk, Weasley marad.

Draco elment az apjával majd Narcissa leült velem szembe és elkezdte elmondani azt amit majd Draconak fog az apja.

Draconál:

- HOGY MICSODA?! NA NEM! ÉN NEM FOGOM ŐT ELHAGYNI! TEGNAP KAPTAM VISSZA! NEM FOGOM ELHAGYNI MEGINT!! 

- Nem beszélhetsz így velem! Ő egy WEASLEY! FOGD FEL,HOGY NEKED OLYAN KELL AKI NEM SÁRVÉRŰ VAGY WEASLEY!

- NEM ÉRDEKEL MIT MONDASZ! SZERETEM ŐT!

- Hm... igaz szerelem... vicces... Holnap legyetek itt este fél 6ra a gyűlésen, fontos lesz! - Egy elégedett mosoly jelent meg apám arcán....

Hellish Love Where stories live. Discover now