Már majdnem bealudtam amikor meghallottam ,hogy valaki hozzám szól.
- Hé, Weasley, hogy vagy?
Megfordultam és Draco volt ott...
- Mit érdekel az téged?..
- Gondolom kell egy kis társaság neked, nem gondolod?
- Lehet...Draco oda húzott egy széket közel hozzám majd leül mellém.
- Akkor? Hogy vagy?
- Jól, nem értem,hogy miért kell itt lennem....
- Nézd a jó oldalát, nem kell órán lenned.
- Én ezt máshogy gondolom... De ha azért jöttél,hogy megöljük egymást akkor mehetsz is..
- Ahogy gondolod.Ezzel hallottam ahogy elmegy.
***
- Kedvesem, most már el mehetsz. Ha jobban vagy, persze. - ébresztett Madam Pomfrey.
- Rendben, köszönöm.
Elment majd felöltöztem és elmentem a klubbhelyiségbe ahol minden szem rám meredt.
- Mi az? Nem láttatok még embert? - forgattam meg a szemem.
- Oh, Emma! De jó,hogy újra itt vagy! Találd ki milyen óránk lesz! - szaladt oda Pansy.
- Ah, öhm... Gyakorolni fogunk repülni?
A lány hevesen bólogatott.
- Igen!
- Nem tudom mit esztek ti azon ,hogy csak TANULNI fogunk, repülni, nem is értem miért nem repülhetünk már az elején... - szólt közbe Malfoy.
- Kérdezett téged valaki? - meredtem rá.
Nem válaszolt, én felmentem a szobába ahol Pansyval voltam együtt és fel vettem a talárom.
***
- Jó napot Madam Hooch! - köszöntötte a tanárt mindenki.
- Jó napot, jó napot gyerekek! Na, mire vártok? Álljatok a seprűtök mellé, jobb kezeteket tartsátok felé és mondjátok azt,hogy "Fel".- Fel! - Oldalra néztem és láttam ahogy Harrynek rögtön a kezében a seprű.
- Fel! - Draconak is a kezébe volt már a seprű és egy önelégült mosoly jelent meg az arcán.
- Harry! Ezt hogy? - kérdeztem
- Csak koncentrálj!
- Fel!!! FEEEL- Ronnak az arcába csapódott a seprű eleje.
- Ne nevess Harry... - mosolygott Ron.- Nekem ez nem megy! - Hagytam ott a seprűt és mérgesen egyben szomorúan elkezdtem vissza fele menni.
- Hoho, gyeremekem, gyere vissza. Valaki segít neki? - kérdezte Madam Hooch.
- Majd é....- Harry nem tudta végig mondani mert Draco gyorsabb volt.
- Én segítek neki!
- Köszönöm! - Madam Hooch vissza ment a többiekhez.
- Na , akkor, hadd segítsek.
Draco megfogta a jobb kezével az én jobb kezem amitől teljesen elvörösödtem.
- Megmutatom így neked utána úgy ,hogy te mondod majd a végén egyedül. Fel! - Ekkor a kezembe érkezett a seprű amit még Draco mindig nem engedett el. - Szuper, most úgy ,hogy te mondod. - lerakta vissza a seprűt.
YOU ARE READING
Hellish Love
ActionEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...