Mentünk le reggelizni, én leültem a szokásos helyemre és Draco is leült mellém majd kiszette a reggelijét ami kenyér volt, utána a kezét rá rakta a combomra és elkezdte nyomkodni.
-Draco... reggelizek...! - szóltam rá halkan.
-És?
-És? Mi az,hogy és? Nyomkodod a combom! - persze ezt is halkan mondtam neki.
- Nekem ez így jó, egyél inkább. - egy kaján vigyor jelent meg az arcán. Sóhajtottam egyet majd elkezdtem én is reggelizni.---
-Mrs. Weasley! Maga jön ki! Szagoljon bele az üstbe és mondja el mit érez. - Kimentem és beleszagoltam.
-Zöld alma, Borsmenta...
-Ez ha jól tudom, Mr. Malfoy illata.
-Igen? -Néztem Pitonra.
-És ha jól tudom együtt vannak.
-Ig....Mi?! Honnan tudja?! Vagy egyeltalán miért szól bele a magán életembe??
-Mrs. Weasley! Vegyen vissza!
-Tudja, attól mert kinem állhat engem, amit nem tagadhat le, attól még nem kell a magán életemről kérdezgetni! - Ezzel megfordultam és kimentem.
Mentem a folyosón amikor megtaláltam a lány mosdót, bementem oda és bele rúgtam az ajtóba.
-Még a tanárok is ki akarnak engem készíteni?! Mindenkinek bele kell szólnia a magán életembe?! Ráadásul mi van akkor ha Ron és Harry meg Hermione megtudja azt,hogy... miért gondolkozok én ezen?! - Egyszer csak a tükör ami előtt álltam az szilánkokra tört. Ilyedtembe lesokkolva léptem hátra a mosdókagylótól. -E...ezt én csináltam..? -Ekkor annyira nem tudtam el hinni,hogy mi történt,hogy leültem a földre és csak ültem amikor....
- Em! Em...! Végre... - Jött a mosdóba Draco, de meg is állt. - Mi történt..?
-Ez az... ez a kérdés... ,hogy ezt én tettem volna...? -Néztem rá majd láttam ahogy leül mellém és az ölébe húz. -Én... mi történt??....
-Nem tudok segíteni abba,hogy mi történt és miért ha nem mondod meg. - simogatta a hátam.
-Itt mérgelődtem és... egyszer csak a tükör ami előtt álltam az széttört... és nem tudom hogy? Én tettem volna...? Ha igen és itt lett volna valaki akkor meg is sérűlhetett volna..MIATTAM....
-Hé! Em! Ha te okoztad akkor sincs semmi baj, nem volt itt senki, nem sérűlt meg senki, és a fő ,hogy neked sem esett bajod. És ne hibáztasd magad, kérlek... Mi lenne ha megkérdeznéd ezt Dumbledore-tól?
-És ha elküld...?
-Dehogy fog! Csak kérdést fogsz feltenni neki. Na , gyere. -Draco le akart tenni magáról,hogy fel álljon és én is, de nem akartam leszállni róla ezért csak egyre jobban kapaszkodtam belé, az egyetlen ember akire most szükségem volt... az ő... -Oké... máshogy is megoldhatjuk. - Fel állt velem együtt, engem a karjában tartott és elindultunk Dumbledore irodájához. Ekkor lerakott. -Na , ott leszek én is, menjünk. -Bekopogott majd bementünk.
- Á, Mr.Malfoy és Mrs. Weasley! Mi a probléma?
Draco várta,hogy megszólaljak de nem tettem.
-Professzor úr... Emma a mosdóban volt és azt mondta,hogy mérgelődött és amelyik tükör előtt állt az egyszer csak széttört szilánkokra. Lehetséges ,hogy...?
- Tudom mire akarsz kitérni, de nem hiszem,hogy tudna pálca nélkül varázsolni.
-Egy próbát megér, nem? - kérdezte.
Dumbledore bolintott.
-Rendben, gondolom Emmát megviselte ami történt mert nem tudja miért, most kiderül, kérlek Emma probálj valamit megmozdítani vagy amit akarsz.
Ami ott volt pohár az iróasztalon az leesett a földre és széttört.
- Igaza volt Mr.Malfoy, maga, Mrs. Weasley , pálca nélkül is tud varázsolni. Egyet kérek, hogy ne használja annyira a pálca nélküli varázslást, maradjon a megszokottnál, a pálcánál. Menjenek. - ezzel kimentünk és elmentünk a klubbhelyiségbe.
-Hogy tudsz pálca nélkül varázsolni? - Kérdezte Draco.
-Nem tudom... de nem is akarok...---
- Ron! Ron! Hova mentek? - futottam oda hozzájuk.
- Hugi! - szoros ölelésbe zárt Ron. - Kérlek vigyázz magadra.
- De... Hova mentek?
-Nem mondhatunk semmit Emma, el kell mennünk, kérlek vigyázz magadra. - ölelt meg Harry majd Hermione ezzel el is mentek. Csodás, megint elmennek...
---
- Draco... el mondanád,hogy miért járkálsz el minden este? -Kérdeztem Dracot. Ja és a trió azóta vissza jött.
-Mivel már te is Halálfaló vagy , ezért elmondom... V...a Nagy úr megbízott engem, feladatot kaptam...
- Mit?
-Meg kell ölnöm.... meg kell ölnöm Dumbledoret... különben ha nem ölöm meg akkor engem fog megölni... és a kérdésedre a válasz... van egy volt-nincs szekrény ami a szükség szobájában van.. és nekem azt meg kell javítanom, 3 hét múlva kész kell lennem vele, ahhoz ,hogy bejöjjenek a többiek, a Halálfalók, de nem tartok még sehol...
-Mi? Neeem! Nem akarom ,hogy megöld Dumbledore-t és azt se ,hogy te halj meg! Nem! Más megoldást kell kitalálni! Ami meg a szekrényt illeti... most pihenj velem és holnap este együtt csináljuk meg a szekrényt, vagyis legalább belefogunk.
- Tényleg segítenél? - kerekedett el a szeme.
- Szerinted? Hülye lennék nem segíteni. - ültem bele az ölébe majd megcsókoltam.
- Akkor... - szakadt el tőlem. - Akkor most van időm bőven. - egy kaján vigyor jelent meg az arcán. A száját úja vissza rakta az enyémre, nyelvével bejutást kért amit meg is adtam neki majd a nyelve szépen végig súrolták a fogamat, a nyelveink táncot jártak egymással szinte. Én egyre jobban ingereltem a fiút azzal,hogy jobban ülök az ölébe , amennyire tudok, és a haját simogatom. Újra elszakadt tőlem. - Nem, nem engedem.. - Nem tudta befejezni mert rá tapasztottam a számat az övére és bele súgtam két csók közt a szájába:
- Fogd.... be a szád most.
Éreztem ahogy belemosolyog a csókunkba. Ő megfogta a fenekem és hátra csúszott az ágynak a háttámláig , annak neki döntötte a hátát és engem amennyire tudott közelebb húzott és csókolt tovább...
ESTÁS LEYENDO
Hellish Love
AcciónEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...