Mi mentünk Piton után és Hagrid házánál álltunk meg és láttuk ahogy Bellatrix felgyújtja a házát... ekkor hallottuk ,hogy Piton után szólnak.
- Piton!! DUMBLEDORE BÍZOTT MAGÁBAN!! - Hátra fordultunk és Harry volt az...
-Menjetek! - Szólt ránk Piton mi meg elmentünk.
Megérkeztünk a Malfoy kúriába, végre lepihenhettünk... felmentünk egy szobába és ledöltem az ágyra. Draco levette magáról a fekete inget és fel vett egy kényelmesebb ruhát majd befeküdt mellém. Én csak bambultam előre, éreztem ahogy forró könnyek lassan lecsúsznak az arcomon.
-Hé, hé, Em, Drágám! Mi a baj?.. - Törölte le a könnycseppeket Draco az arcomról.
- "Csalódtam..." - Mondtam alig hallhatóan , persze Draco meghallotta.
-Mi?
- Harry.... a legjobb fiú barátom kimondta... "csalódtam.."
Ekkor Draco elmerült a gondolataiban, de nem sokáig. Felült az ágyon, neki dölt a falnak, engem meg magára ültetett.
- Figyelj rám, Em. - Mondta miközben kezei között fogta az arcomat. Én meg rá néztem. - El kell fogadni... majd meg fog békélni, hidd el. Ez van.. ez a mi sorsunk. De kérlek... NE sírj!
Láttam ahogy kérlelően rám néz én meg egy halvány mosollyal bolintottam. Át öleltem a fiút és a testemet a mellkasára tettem. Ő meg simogatni kezdte a hátam.
- Mesélsz nekem? - kérdeztem.
- Mi? - kerekedett el a szeme amikor felemelkedtem a testéről.
-Mesélj nekem valamit. - néztem rá most én kérlelően.
- Hát jó. Na, de gyere vissza a mellkasomra! - nézett rám mérgesen, ami nem igazi volt hanem játékos duzzogás. Én mosolyogva adtam puszit az arcára és feküdtem vissza a mellkasára ,míg ő a hátamat kezdte el simogatni.
- Hát... nekem kiskoromban volt egy barátom, vagyis én barátomként tekintettem rá, de ő csak egy egyszerű "szolga" volt. Ő egy manó volt. Dobby. Amikor apám nem volt itthon mindig kergetőztünk vagy hasonló. Anyám boldog volt attól,hogy én boldog voltam...
De Potter felszabadította, és most ő egy "szabad manó".. nem tudom,hogy most hogy van.. semmit nem tudok róla.
Utána ugye felvettek Roxfortba, apám azt mondta őt kövessem. De én nem akarok olyan lenni mint ő. Ugye megismertelek TÉGED... már akkor tudtam,hogy beléd szerettem, 3.ban a vonaton "közelebb" is kerültünk egymáshoz, ott legjobb barátok lettünk. És össze jöttünk, tudom ha nem vagy velem akkor nem vagyok boldog. De veled... minden perc ajándék! - mondta. Én felnéztem rá majd megcsókoltam.- De aranyos vagy! - ott bújkált a szám végében egy nagy mosoly. - Akkor ezért vagy olyan Harryvel? Nem akarod ,hogy apád utáljon?
- Igen...... akkor esetleg ki is tagadhatnának.
Hosszú ideig egymás szemébe néztünk majd megcsókoltam, ez a csók...sokkal jobb volt mint a többi, mintha ez lenne az utolsó. Draco elmélyítette a csókot, közbe velem együtt kiszállt az ágyból, én ösztönösen össze kulcsoltam a lábamat a dereka körül, a hátammal megéreztem a hideg falat , Draco nem nyugodt le, jobban tolt a falhoz. Én a hajában turkáltam, ezzel húzva mégjobban közelebb magamhoz. Lerakott majd az ajkaink elváltak egymástól.
- Nyugi, még nem végeztem! - Egy kaján vigyor jelent meg az arcán.
Levette a pólót magáról és az ágyra dobta, az enyémet szinte lerántotta és azt is az ágyra dobta, újra felemelt majd bementünk a fürdőbe és bezárta az ajtót. Felültetett a mosdókagylóra, ott is neki nyomott a falnak, a szája éhesen tapadt újra az enyémre, beleharaptam a szájába amire bele nyögött a számba és megcsapta a combom , jelezve nem tetszését. Majd ő harapott bele az én számba, a lábamat szét nyitottam,hogy jobban hozzám férjen, elkezdte szívni a nyakam, a csípőjére raktam a lábam és próbáltam magam közelebb húzni hozzá. Ő leemelt a mosdókagylóról és levette a nadrágját az alsójával együtt, én is levettem magamról a maradék ruhát, felemelt és bement a kádba, ott is lerakott majd behúzta a függönyt és megnyitotta a langyos vízet.
Ott sem szakítva meg a csókót jött ránk a langyos víz.- Megmosnád a hátam? - kérdeztem elszakadva tőle.
- Persze! - Levett egy tusfürdőt és elkezdte megmosni a hátam.
Óvatosan le is mosta. - készen vagy , hercegnő! - Harapodt bele alig érezhetően a fülembe.- Ne csináld ezt..! - sóhajtottam
- Mit? - Megfordultam majd láttam ahogy kaján vigyorog.
- Ezt! Kiráz a hideg ettől!
- Értem.- Mosolygott.
---
Én Draco mellett feküdtem ő meg szorosan magához húzodt.
- Jó éjszakát, kedvesem! - Adott egy puszit az arcomra majd elaludtunk
ESTÁS LEYENDO
Hellish Love
AcciónEmma Weasley.. A lány aki a többiekhez hívően kinem állhatja Draco Malfoyt. Belép Roxfort kapuján, megváltozik az élete. A harmadik évben lehet elkezd érezni Draco iránt valamit... Draco is? Évekig titkolják egymás elől érzelmüket de a Malfoy kúriáb...