Hogy van?

548 20 0
                                    

- Hová megyünk Emma?? Kviddics meccsre gyakorolnánk! Ráadásul nem végeztem azzal a Potterrel!

- Ne nyafogj már mindig! Kicsit elbeszélgetünk...

Még mindig húztam magammal amikor egy kihaltabb folyosóra érkeztünk.

- Na, ha még egyszer Hermionera azt mondod amit mondtál... akkor nem fog érdekelni, hogy látja az egész suli de megverlek!

- Még mindig nem jegyezted meg,hogy nem lehet verekedni, Weasley?

- Nocsak,  vissza álltál a "Weasley"-re?
- Igen, ameddig ilyen leszel addig igen. Legyél a régi nyugodt és néha beszólsz nekem tipus és akkor vissza térek az Emmára....
- Hát te nem vagy normális... akkor én is mostantól vissza állok a "Malfoy"-ra... 

- Megint vissza térünk arra,hogy bárhol legyünk ki tudjuk egymást nyírni?
- Hogyneee, benne vagyok... - forgattam meg a szemem majd elmentem.

***

-Harry! Hogy van Ron?
- Oh, szia Emma! Jól, vagyis hamarosan jobban lesz, azt mondta Hagrid! Viszont gyere mert kezdődik mindjárt a kviddics meccs
- Megyek.

***

- Fel repült a kvaff! Ezzel elindult a játék!

Ment a játék és egyszer csak azt látom,hogy Draco Harry mellé száll.

- Mi az karcos? - egy kaján vigyor jelent meg az arcán.

Harry elment onnan majd egyszer csak a gurkó elkezdte őt követni.

- Úristen.... mi van azzal a gurkóval?! Harry vigyázz! Ne érjen utól a gurkó!

Harry egy kis idő repülés azaz menekülés után elhagyta a gurkót.

- Balettozol, Potter? - nevetett

Harry tovább sem figyelt Dracora, ment a cikesz után Harry majd követte Draco is. Majd eltűntek mind a ketten. 

***

Azt látom ahogy Draco leesik a seprűről és a hasát fogja.

Harry elkapta az arany cikeszt, a gurkó újra elindult felé de Hermione hamarabb oda ért és eltűntette a gurkót.  Nem tudtam kihez menjek, Harry vagy Draco...? Lerohatnam én is Harryhez.

- Harry! Jól vagy?
- Nem... a karom... el tört és Lockhart próbálta megcsinálni de helyette minden csontomat eltűntette ....
- Nem baj ha megnézem Malfoyt is,hogy ő hogy van?
- Nem, menj csak, ha esetleg keresel akkor a gyengélkedőre visznek most...
- Rendben!  - megöleltem és oda mentem Dracohoz.

- Jól vagy?...
- Nem... a hasam és a mellkasom nagyon fáj...
- Fel tudsz állni?
- Igen....
- Segítek felmenni a gyengélkedőre..

Draco csak bólogatott majd nagy nehezen felállt és a kezét a vállamra raktam és felvittem a gyengélkedőre.

- Madam Pomfrey! Itt is van egy. - szóltam Madam Pomfreynek, nagyon nehéz még így is Draco...

- Oh, Emma! Tedd le abba az üres ágyba,  mindjárt megnézem őt is és addig maradjon vele.

Most vele kell maradnom? Ez most komoly? Harryhez akartam volna menni.... de jó,  ha ezt akarja Madam Pomfrey akkor itt maradok addig..

Hellish Love Where stories live. Discover now