Draco....

466 15 0
                                    

Megérkeztünk Roxfortba és egy nagy csattanással értünk földet , de szerencsére senki nem jött le,hogy mi ez a hang.

-Jól vagy? - kérdezte.
-Igen,persze.
-Gyakorolnom kell még ezt az érkezést, kicsit hallkabbra venni. -nevetett hallkan.
-Na de akkor reggel találkozunk.
-Várj!...És ha együtt aludnánk? - kérdezte félénken
-Persze, gyere. -Rá mosolyogtam, megfogtam a kezét és a szobámba mentünk fel. -El megyek gyorsan lefürdök.

-Rendben.

Bementem a fürdőbe majd gondoltam,hogy most inkább kicsit bele ülök, egy kis idő után kimásztam a kádból és miközben törölköztem akkor vettem észre ,hogy nincs ruhám.

-Gratulálok Emma... nem hoztál be pizsit... - forgattam meg a szemem. -Draco! Kérlek csukd be a szemed!

-Miért is?

- Ahjjj, olyan hülye voltam,hogy nem hoztam pizsit....

-Ott a törölköző, nem?

-De....de így nem megyek ki...

-Akkor, én hozlak ki, ha nem jössz ki. -Nem láttam de tudtam ,hogy kaján elvigyorodik.

-Persze.. akkor inkább én megyek ki érte... - Nagy nehezen magamra csavartam a törölközőt és lassan kinyitottam az ajtót és kimentem, majd leguggoltam a szekrényemhez ruháért. Amikor fel álltam és megfordultam Dracoval találtam magam szembe. -Ohm... én akkor...

-Nem, játszunk, jó? - egy kaján vigyor jelent meg az arcán.

-Bele megyek, de előbb felöltözök. - mosolyogtam rá. Ő bolintott majd elengedett és bementem a fürdőbe felöltözni. Kijöttem majd leültem Draco elé az ágyba. -Na, akkor, mit akarsz? 

-Azt játszuk,hogy én vagyok most a főnök és azt csinálod amit mondok. Érted? - egy kaján vigyor jelent meg az arcán.

-Rendben. De....

-Nincs semmi de. - rakta a mutató  újját a számra. - Ülj az ölembe.

Eleget tettem a kérésének, beleültem az ölébe és éreztem ahogy egyre keményebb ott alul neki. Draco az ajkát az enyémre tapasztotta majd egy kis idő után már az ágyban feküdtem ő meg felettem volt görnyedve, a pizsomám pántját kicsit lehúzta a vállamról és a szabad területre elkezdett csókokat lehelni amitől kirázott a hideg.

-Draco....

Felemelte a fejét majd hosszasan a szememet kezdte el fürkészni, de megszólalt.

-Mondjad.
-Kiráz a hideg ettől amit csinálsz... -sóhajtottam egyet.

-Rendben, fokozom akkor. - rám mosolygott majd a lábaim közé ment.

-De... nem kértem,hogy fokozd. - alul egyre jobban kezdett lüktetni.

-Megbeszéltük, hogy most én vagyok a főnök, bele mentél, már nem vonhatod vissza,  kedvesem. -Levette a pizsoma nadrágom és vissza hajolt hozzám miközben az egyik keze az államat fogta és csókokat lehet ahova csak tudott ,addig a másik keze eléggé elidőzött a bugyimmal.

-Draco... a...

-Mondjad csak, nem értem ha nem mondod amit akarsz.

- Nem időzöl el kicsit sok ideje a bugyimmal? - nagy nehezen kimondtam. A hasamba egy nagy görcs volt az érzéstől, Ott egyre jobban lüktetett... nem tudtam meddig bírom még, de hisz alig csinált bármit is.

-Ha akarod gyorsíthatok , egy nagyon kicsit.- én bolintottam majd elvette a bugyimtól a kezét és elkezdte levenni a pántot teljesen a vállamról, engem nem érdekelt semmi csak az ,hogy megmutassa mit akar... ekkor éreztem ,hogy nem mozdul Draco keze, se ő. Felé néztem és majd' kiugrott a szemem egyben a szívem is a helyéről amikor megláttam,hogy nincs rajtam semmi csak bugyi. Én próbáltam volna magamat takarni de Draco a kezemet fogta.

-Most megengedem,hogy te mondd ,hogy mit csináljak. -mosolygott rám.

- Engedd el a kezem, feküdj le, helyet cserélünk. - ő bolintott majd helyet cseréltünk, rá ültem a csípőjére és elkezdtem kigombolni a ruháját, levettem a felsőjét, ledobtam a földre amit leszedtem róla ruha de megfogta a csuklóm és újra fordultunk és megint én voltam alúl, ő gyorsan letolta a gyatyáját majd újra fölém kerekedett. Elővette a pálcáját és elmormolt valamit az ajtó fele,  és újra rám nézett, lefogta a kezem az egyik kezével és úgyan úgy a pálcáját a kezem felé rakta és lekötötte. Eldobta a pálcáját és elment a lábamhoz.

-Erről nem volt szó,hogy lekötözől!

-Nem is, de én úgy döntöttem ,hogy akkor kényelmesebb ha két kezet használok és nem egyet. Ugye? - rám mosolygott kaján és becsuktam a szemem...

Elkezdte a hasamtól egészen a combomig csókokat lehelni majd a combom belső részèt elkezdte szívni egy kis ideig abba hagyta és hallottam ahogy egy újjabb ruha darab kerül a földre, gondoltam Draco alsója lehetett csak...

-Emeld fel a csípőd! - Adta ki az utasítást amit megtettem és levette a bugyim... éreztem ahogy vissza kerülök az ágyra majd erősen megmarkolja a combom belső részét majd egy számomra hangos nyőgés hagyta el a számat amikor megéreztem magamban....

---

Reggel volt, készülődni kellett volna órára de nekem nem ment..

-Mi az? - nevetett.

-Ez nem vicces....

-Szerintem az, na gyere, segítek - alig bírta a halk nevetést abba hagyni de segített és felöltöztem majd lementünk reggelizni

Hellish Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora