B..bocsi!

494 18 0
                                    

A nyárnak hamarosan vége lesz. Utána újra mehetünk a Roxfortba.

---

-Ron...Hermione... nem fogok már várni! Gyertek mert elkésünk! - kiabáltam fel a még alig elkészülő embereknek.

- Menj előre, megyünk mi is!- mondta Ron. Ekkor elindultam egyedül a Roxfort pályaudvarára.

-Megjöttünk!

- Végre... még van 5 perc és indul a vonat... én felszállok, most külön kabinba ülök, szeretnék egy kis nyugit.. - Bólintottak majd kerestem egy üres kabint. Amint talátlam egyet leültem. - Alig várom,hogy ott legyek Roxfortban.. - mosolyodtam el amikor egyszer csak azt látom,hogy leülnek a szembe levő ülésre.

- Emma? Huha... öhm...sokat változtál.. - oda néztem a szemben levő ülésre és Draco volt ott.

- D...Draco? - kerekedett ki  a szemem. - Kopogni nem tudsz..? - forgattam meg a szemem.

- Minek? Van hely, leülök. - vonta meg a vállát majd hátra dölt és a gondolataiba merűlt.

Nagyon sokat változott ez alatt a 2 év alatt, a 3.évre. A haja sűrűbb lett, világosabb, szinte ragyogott a haja... magasabb lett. Akkor hát ezért mondta Pansy ,hogy várjam meg a 3.évet... igaza lett, tényleg helyes lett. De  várjunk?! Miért gondolkozok én Dracorol?!

-Emma! Hahó! - a keze fel le mozgott a szemem előtt.

- I..igen? - hagytam el a gondolataimat.

- Azt kérdeztem,hogy várod e  a 3.évet a Roxfortban.

- Jah, én? Igen! Első óta olyan vagyok,hogy várom a következő évet. Te?

- Lehet igen, lehet nem. Nem tudom. De min gondolkoztál ennyire,hogy nem figyeltél rám és vagy 20-ra vetted észre,hogy szólok neked? - mosolyodott el.

- Jah.... nem fontos. - egy kis mosolyt eröltettem az arcomra, majd ásítottam egyet.

- Álmos vagy?

- Korán keltem... kicsit túl vártam ezt az évet... - ekkor azt veszem észre,hogy leül mellém Draco. -Öhm...te...mit?...- nem jöttek szavak ki a számon.

- Gondoltam ,hogy nem lehet olyan kényelmes ha az ablak egy részére rakod a fejed ,hogy pihenj. Ezért ide ültem,hogy esetleg... rám teheted a fejed.. - mosolyodott el.

Draco Malfoy felajánlotta,hogy pihentessem a fejem rajta? Érzem,hogy elpirulok...ne....öhm...legjobb ha azt mondom,hogy "nem kell köszike", hátha ezzel lerendezem.

-Jah, nem kell, semmi szükség erre. Azért köszike!- mosolyogtam rá majd ő is viszonozta a mosolyt és bolintott egyet.

----

Már tudtam,hogy hamarosan megérkezünk ezért felálltam ,hogy elvegyem a bőröndömet de a vonat biztos rá mehetett valamire mert amint felálltam elvesztettem az egyensúlyomat és hátrafele kezdtem el esni,de kezeket éreztem a hátamon.

- Nehogy eless- nézett rám majd elmosolyodott.

Annyira zavarban voltam,hogy vissza akartam talpra állni de a kapkodásom miatt megint elvesztettem az egyensúlyomat de most nem voltak kezek a hátamon hanem egy mellkast éreztem magam alatt. Felemeltem a fejem és Dracora estem.

- Oh te jó ég..... B...bocsi!
-Semmi baj! - nevetett halkan. Nem volt benne semmi gúny... nem is tudom,hogy ez a természetes nevetése egyeltalán de nevetett. Leszálltam róla majd felhúztam a földröl őt is.

~Draco gondolata~

Emma nagyon sokat változott... a haja különbözött a többi Weasley-től, olyan volt mint Potter akiről gondoskodnak mintha a gyerekük lenne. De Emma persze Weasley. A haja fehér lehetett volna olyan világos szőke volt. A vállára könnyedén omlott a hosszú haja. Nőtt az évek alatt. Szép...sőt gyönyörű lett...

~Vissza a jelenbe~

Dracoval sokat beszélgettünk az út alatt, néha éreztem ahogy össze ér a kezünk de legtöbbször én néha meg ő húzta el. Szerintem neki is kínos volt akkor. A Nagyteremben voltunk, én ettem de meglepetésemre Draco nem Crak vagy Monstro mellé ült hanem mellém...

- Haver, gyere, van itt hely, ülj le. - szólt neki Monstro.

- Nem, majd talán máskor. Most más mellett ülök amint látod. - forgatta meg a szemét.

---

- Roxfort új tanára, Lupin professzor! Sok szerencsét! - jelentette be Dumbledore és  tapsoltak az új tanárnak.

- Potter...POTTER!  Tényleg elájultál a vonaton? Igaz amit Longbottom mondott? - egy gúny mosoly jelent meg az arcán.

- Fogd be Malfoy! - Szólt rá Ron majd vissza fordította Harryt az asztalukhoz.

- Honnan tudja? - kérdezte Harry.

- Ne is foglalkozz vele... - forgatta meg a szemét Hermione.

-....Az új "Legendás állatok gondozása" tanára a mi vadőrünk, Rubeus Hagrid! - A Griffendél hangosan tapsolt.

---

-....Kedvesem! Nézd meg mit látsz a társad poharában.- Mondta Sibill Ronnak.

- Oh, öhm... ez ha jól látom a szenvedés, a Nap... meg az öröm, azt hiszem.

Sibill elvette Rontól a poharat majd el is dobta.

- Kedvesem... ez..a Zordó...

- Zorró? Mi az,hogy Zorró?- kérdezett bele valaki.

- Nem Zorró, hanem Zordó! Egy fekete vad kutya. Jelentése...Halál...

----

-Gyertek, a lábatok járjon, ne a szátok! Ma nagyon jó óra lesz! Na, menjünk! - mondta Hagrid majd elkezdtük követni, majd beértünk egy szép erdőbe, tisztásra.- Ott gyülekezzetek és nyissátok ki a  Szörnyek könyvét addig!

- Elárulná hogyan kell ezt a "könyvet" kinyitni? - kérdezte Draco.

- Még ezt sem tudod? Simogasd meg a gerincét... - ezzel elment Hagrid mi meg gyülekeztünk ahol mondta.

- Szerintem ez egy vicces könyv. - mondta Hermione.

-Tényleg vicces,  halálra kacagom magam... apám majd elintézi,hogy kirugják Dumbledoret és helyette egy normális igazgató. - Mondta tele gúnnyal Draco, én megcsaptam a kezét , rám nézett de nem nagyon foglalkozott vele.

- Dugulj be, Malfoy... - jött közelebb Harry.

- Wohuhohuuu! - Draco oda ment Harryhez és egy ideig csendben volt , elkezdett hátrálni majd elkiáltotta magát. - Dementor!Dementor! - Harry megfordult, addig Draco vissza jött és Pansy, Crak, Monstro, Draco felvették a csuklyájukat és valami Dementor féle mozdulatot csináltak, Hermione elvitte onnan Harryt majd megjött Hagrid.

- Ez meg mi? - súgtam oda Draconak

- Nem tudom, de elég fura egy állat...

- Hagrid... meg mondanád,hogy mi ez? - Bámulta az állatot Ron.

- Ő egy hipogriff, Csikócsőr a neve. Na, ki akar vele megismerkedni? - csapta össze a tenyerét Hagrid.

Mindenki hátra ment, vagy elbújt mint például Neville. Harry csak állt és megsem mozdult és Hagrid neki mondta,hogy akkor menjen, szegény Harrynek kellett a hipogriffhez mennie.

- Sétálva gyere egy  darabig majd hajolj meg, ha meghajol ő is akkor elfogad, ha nem... azt majd elmondom utána. - Harry elkezdett óvatosan felé menni majd meghajolt, rá lépett egy faágra ami megreccsent. - Hátrálj Harry! - Harry hátrébb ment majd Csikócsőr is meghajolt. -Szuper, ügyes , ügyes vagy Harry! - mindenki megkönnyebbűlve tapsolt (Mardekárt kivéve) - Na, most már simogasd meg, ne várasd meg. - Harry megsimogatta az állatot. - Szuper, most ülj fel rá. - emelte fel Hagrid Harryt.

- Mi? HAGRID! NENENE!  - De Harry már az állaton volt majd Hagrid megcsapta az állat háta fele és felszállt az égbe Harryvel.

Hellish Love Where stories live. Discover now