Draco fájdalma

222 10 2
                                    

Mikor kinyitottam a szemem akkor az ágyamba voltam és be voltam takarózva. Mit keresek az ágyban? És... mikor kerültem én ide? Nem rég még kint voltam Dracoval.
Feltoltam magamat a kezemmel az ágyon és mint aki nem tudja hol van néztem körbe ,hogy hogyan kerülök ide..

- Szia Emma. Végre fent vagy. - Jött be Ginny.

- Ginny? Hol van....

Nem tudtam befejezni mert Ginny közbe szólt.

- Hogy hol van Malfoy? Nem tudom, miért?

- Mi az ,hogy nem tudod,hogy hol van!?

- Emma, nyugi.

Ekkor kipattantam az ágyból és elkezdtem keresni valamit, hátha találok valamit.

- Most meg mit keresel?
- MIT KERESEK??? TALÁN VALAMI ÜZENETET DRACOTOL,HOGY HOL VAN!?

- Ne pánikolj már.

Ekkor eszembe jutott a Malfoy kúria, az egyetlen hely ahol lehet.
Ginnyt kikerülve mentem le a lépcsőn, bem foglalkozva a hideg idővel mentem a Malfoy kúriába.

Bementem a kapun majd be a házba és láttam ,hogy üres a ház amíg egy üvöltés meg nem csapta a fülem.
Vagy sikítás inkább..

- Ez biztos Draco....! - futottam ahonnan a hang jött majd benyitottam Draco szobájába és láttam ahogy Lucius pálcát fogva a fiára és többször kimondja ,hogy "crucio" , a fia, Draco a földön vergődik.  - ELÉG! HAGYJA ABBA! ELÉG!

Üvöltöttem majd Lucius megfordult és láttam ahogy Draconak a szeme alig mozog és nagy levegőket vesz..

- Nem kellene itt lenned Emma WEASley..

- MENJEN INNEN ÉS HAGYJA BÉKÉN DRACOT!! MIT KÉPZEL MAGA?! Ő A FIA!! NEM VALAMI SÁRVÉRŰ VAGY WEASLEY AKIRE EZT AZ ÁTKOT KELL HASZNÁLNI!!

Ekkor Lucius keze csattant az arcomon.. nem érdekelt semmi csak néztem a földet amíg nem hallottam,hogy becsapja Lucius az ajtót.
Oda rohantam Dracohoz és könnyes szemmel néztem rá ahhogy szenved a fájdalomtól...

- Draco... nyugalom, itt vagyok, most már elment. - A hangom az szörnyű volt...

Hallgattam ahogy Draco a beszéd helyett fájdalmasan nyög fel..

- Jó, Emma Weasley , gondolkozz, mit csinálj?.. - Kérdeztem magamtól inkább mint Dracotol. - Draco...kérlek.. segíts nekem..

Ő bolintott.

- Fel kell állnod egy kicsit... tudom,hogy fáj de kérlek... itt van az ágy közvetlen melletted, csak kicsit kellene fel állnod... kérlek Draco... - a könnyek nagy cseppekben érkeztek a földre.

-A...h...jó... - Nehezen kinyögött egy szót.. "jó"

Kicsit megemelkedett Draco majd gyors léptekkel vittem az ágyához és bele ültessem.
Sikeresen bele tettem őt az ágyba  ő meg a hátára feküdt és a mellkasát fogdta.
Én betakartam Dracot majd ott ültem mellette. Egy kis idő után hallottam ahogy fájdalmasan de szuszog.. elalutt..

Elmentem a mosdóba és becsuktam az ajtót. A kezeim remegtek ezért a csapon támaszkodtam meg. A tükörbe nézve láttam ahogy a  könnyek megállhatatlanul folynak le az arcomon.

Sok kérdés volt bennem de inkább ezek: Mi történt utána  akkor amikor Draco ölében ültem? Hogyan kerültem oda? Draco hogyan került ide? Miért?

Összeszedtem magam majd rendbe raktam magam és vissza mentem Dracohoz. Draco még mindig aludt.

Továbbra is a széken ültem amíg el nem nyomott az álom.

Egyszer csak amikor kinyitottam a szemem egy kicsit akkor rögtön fel is keltem... Draco izzadt volt, a haja rendezetlenül lógott az arcába és láttam ahogy "szenved" .

- Draco, shhh, nyugi. - Simitottam meg a homlokát. Gondoltam rémálma van.

- "Hagyja békén!" - Ezeket hallodtam Draco szájából. Minél hamarabb fel kellett keltenem őt.

- Draco, merlinre... Draco kelj fel! - Rázdtam meg a kezét.

Végre.. kinyitotta a szemét de a plafont bámulta.

Draco:

Hallottam ahogy az álmomban Emma hangja is ott van.. folyamatosan azt mondta,hogy keljek fel..
Izzadt voltam, a hajam és én magam is teljesen ízzadtak  voltunk.

Elég gyorsan vettem a levegőt..

- E...Em..?

- Draco! Nincs semmi baj, itt vagyok! Csak rémálmod volt.

- Igen... - kezdtem lenyugodni.

- Elmondod mi volt az?..

Vettem egy mély levegőt majd bele kezdtem.

- Nem nagyon emlékszem az egészre... de arra igen,hogy a Roxforti csata volt.. a Halálfalók Voldemorttal együtt kétszer jöttek vissza mert volt egy vissza vonulójuk is... és amikor vissza jöttek... ketten harcoltunk és... téged megtalált az apám és... sokáig a Cruciot használta rád.. majd Bellatrix oda ment apámhoz ,hogy "segítsen" neki és.... megölt... - Itt a hangom elcsuklott és könnyek folytak végig az arcomon..

Emma:

Draco arcán könnyek folytak végig..

- Draco.. ez csak egy álom. - próbáltam a könnyeim közt egy mosolyt is az arcomra rakni..
Megöleltem óvatosan a fiút majd adtam egy puszit a honlokára.

Hellish Love Where stories live. Discover now