Epilog

1.7K 75 35
                                    

Sang: River flows in you (klaverspil) - Det allersidste pift.
Nialls synsvinkel
Som sagt, jeg løj for mig selv. Emma blev fundet livløs i skoven og jeg måtte rejse hjem, men hun var ikke i nærheden af liv - hvilket ordet livløs også fortæller - og hun kom heller ikke i nærheden af liv, hun var død og kunne på ingen måde reddes.

"Denne psykiske sygdom er blandt de sværeste at klare sig gennem. Alt det der dannes i hovedet, bliver hurtigt ens hverdag og før Niall selv har vidst det, er alle hans oplevelser ren illusion." Lægen havde kigget på mig, da han nævnte mit navn. Han havde kigget på mig med medlidenhed, som en hver anden havde gjort det sidste halve år. Og hver eneste gang jeg havde snakket med Emma, krammet, trøstet og så videre, har jeg ikke holdt og snakket til andet end en ting; luften.
Der gik ikke længe før jeg måtte forlade One Direction. Og min mobil blev hurtigt taget fra mig. For jeg delte mine - ikke - eksisterende verden med alle, alt om Emma og jeg, blev delt på Twitter, Instagram og andre sociale medier.

Så da jeg sad der, i gangen på hospitalet og havde set min døde søster, begyndte mine tanker at flyve rundt og en lang historie, dannede sig i mit hovede. Og denne historie om det umulige; Emmas bankende hjerte, efter femten års fangeskab. Det hele virkede så virkeligt før jeg fik et sammenbrud, da sandheden blev smidt i hovedet af mig. Alt gik sort, jeg ønskede ikke at leve, men alle hjalp og gjorde sit bedste, for at holde lys i mit liv. I må dog indse, at det ikke var nok. Jeg har formodet at ødelægge mig selv, godt og grundigt. Det er ikke jeres skyld. Undskyld.
- Niall.

Kuglepennen forlod min hånd og tårerne pressede på, dette var min egen skyld. Mine forældre, hele min familie skulle ikke lide længere, de skulle ikke høre på mig - som er blevet psykisk syg, grundet tanker. Jeg må give slip og ikke mindst, give op på mit liv. Mine øjne kiggede på glasset, som var fuld af piller. "Undskyld" mumlede jeg og hev fat i glasset. En stor mund fuld vand og en masse piller, det hele blev hurtigt sort.

Slut.

Sister Horan | N.HWhere stories live. Discover now