Yarışmalar

1.1K 95 32
                                    




Oradan ayrıldığıma hala pişmanım ve aşırı uykum var. Yatağıma çıkıp yattım.


Uyandığımda saat 9 olmuştu. Hiçkimse derse gitmemişti, ilginç. Kalkıp üstümü giydim, kahvaltı yeni hazırlanıyordu. Aşağı inip Mina'nın yanına oturdum.

-Günaydın...

-Günaydın uykucu, burada hepimiz 7'de kalkarız.

-Erken değil mi ya?

-Bizim için değil.

-Ne yiyeceğiz?

-Satoo! Ne pişiriyorsun?

-Pankek! Çikolata ve meyveler de vardı, çıkarıp yıkasana.

-Hemen! Hatsu gel hadi, yardım et.

-Geliyorum...

Dolabı açıp üzüm, çilek, muz ve birkaç çeşit meyve çıkardıktan sonra musluğu açtım, birlikte meyveleri yıkamaya başladık.

-Eeee... Baban seni neden kahraman yapmak istiyor? Sonuçta kendisi bir suçlu

-Babam bir kahraman olmak istiyordu. henüz üniversite okurken annemle evlenmiş. Sonra ben doğmuşum okulunun bitmesine 2 yıl kala. Reddedilince suçlu olmuş ve para için çalışan kahramanları öldürmeye başladı. Ben büyüyünce tonla eğitim vermeye başladı. En son suçlu olmamı ve kahramanları öldürmeyi teklif etti. Hayır dedim ve kahraman olarak bunu yapabileceğime, para için çalışmayıp BÜTÜN insanları koruyacağımı söyledim. Sonrasında bu yaşıma kadar eğitim aldım.

-Vay be! Ne ilginç, bir suçlu kızını kahraman yapmaya çalışıyor.

-Evet ne demezsin...

Bütün meyveleri yıkadıktan sonra doğrayıp sofraya oturduk, Sato bu kadar güzel yemek yapıyor muymuş? Nefis kokuyoo!

-Hey Sato, yemek yapmayı sana kim öğretti? Çok güzel yapıyorsun, gizli bir tarifin varsa alabilir miyim?

-Aslında yok, herkes gibi yapıyorum. İltifat için teşekkürler.

Yemeyi bitirip sofrayı topladığımızda saat 10 olmuştu bile. Birden Aizawa sensei'nin sesi geldi...

-Çocuklar yaklaşık bir saat sonra eğitim sahasında toplanın, A-B kapışması yapacağız.

-Şşşşş! Mina A-B kapışması ne oluyo?

-Kahraman sınıfları arası yapılan kapışma, A ve B sınıfları arasında yapılıyor.

-Eğlenceli gibi.

(Aizawa)- Kostümlerinizi giyip ısınmaya başlayın. Hava soğuk olacak.

(Herkes)- Tamam Aizawa sensei!

Aizawa sensei dışarı çıktığında odama çıktım. Kostümümü dolaptan çıkarıp gitmeye başladım. O sırada aklıma bir şey geldi ve bunu babama sormak istedim.

-Baba, B sınıfındakiler benim özgünlüğümü bilmiyor. Onları kesmeye çalışınca korkmayacaklar mı?
-Korkarlarsa umursama. Saçma sapan empati duyguna engel olmazsan kontrolü bana bırak.
-Onları öldürmeyeceksin ama.
-Kabul.

Sonra kostümü giymeyi bitirince aşağı indim. Isınma hareketlerini yapmaya başladım. Bir ki bir ki! Hah çok kola- Bir saniye me gördüm ben? Keigo mu? Umursama, umursama!

(Aizawa)-B sınıfı buraya geliyor toparlanın.

(Vlad king)-Öncelikle hoşgeldiniz çocuklar. Yarışma çok basit olacak. Takımlar oluşturup maça başlayacaksınız. Karşı takımdan düşmanları yakalayıp kafese hapsedeceksiniz. En çok kişiyi hapseden takım kazanır. Takımlarınızı kurmaya başlayın. Ayrıca birbirinize zarar vermeye korkmayın Recovery Girl burada.

Sınıfı tutup çektim ve yüzlerine baktım. Konuşmaya başladım.

-Öncelikle ablanız olarak beni dinleyin. Dengeli takımlar kurmalıyız. Yapboz yapmak gibi düşünün, birbirine uyan parçalar alıp yerleştireceğiz. Şimdi ilk takımda olmamı isteyenler el kaldırsın.
Bütün sınıf el kaldırıyor! Vay be.

-Tamam o zaman. Hız açığını ben kapatıyorum. Güce gelince, en fazla 4 kişilik takımlar kurabiliyoruz. O yüzden güç için bir kişi alabilirim sadece. Bakugou güç açığını kapatacak. Önsezi için Jiro gelecek. Son bir kişi kaldı. Savunmaya almamız gereken kişi de... Todoroki. Herkes memnun mu?

(Herkes)-Evet

-Ayrıca Kirishima seni takıma almadım çünkü özgünlüğüne ihtiyacım var. Yan etki yaparsa diye almaktan korktum. Şimdi özgünlüğünü bana ödünç verir misin?
-Tabii! Kesik atman gerekiyor değil mi?
-Evet

Koluna çizik atarken içim acıdı. Çıkan kanı alıp ağzıma götürdüm.

-Emmeyecek miydin?
-Emmemi mi istiyorsun?
-*Kızarma* Hayır
-Boşver zaten bir damlası bile yetiyor.

Sonunda beklenen duyuru yapıldı. Maç başladı!

Evet bu bölüm bu kadardı. Maçın nasıl geçmesini istersiniz?

Hawks ile bir sonraki karşılaşmamız nerede olsun? Troll cevap istemiyorum ama yine cevap veririm.

Sizi seviyorum 😘 bb

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin