Oyun gecesi

1.3K 108 78
                                    

Dabi konuşma bitince gitmişti. Geçmişini birtek bana anlatmıştı ve ben bundan bahsetmeyeceğim söz vermiştim. Şimdi ne hakla ona babasının iyi olduğunu söyledim ki!?

İçeri girdiğimde kıyafetlerimin toprak olduğunu farkettim. Hemen güzel bir şeyler giyip arkadaşlarımın yanına indim.

(Mina)-Bakın Hatsume gelmiş!
(Kaminari)-Sen uyumuyor muydun ya?
-Aslında hayır, rahatsız edilmek istemedim. Hem bu saatte kim uyur ki?
-Todoroki
-Ne? Todoroki Enji mi? Todoroki Toya? Ah dur tabiki Shoto!
(Todoroki)- *Esneme* Benim nerden tanıyorsun?
-Bu benim ailevi meselem
-Bu da benim ailevi meselem, nereden tanıyorsun?
(Midoriya)-Todoroki-Kun! Hatsume yeni geldi, üstüne gitmesek mi?
-Sorun değil Midoriya. Kavga çıkacaksa çıksın. Hem bunu sana söyledim. Ailevi mesele. Zamanla sırlarım açığa çıkar zaten meraklanmayın.
-Ben şimdi çıksın istiyorum.
(Sero)-Dostum! O zaman şişe çevirmece oynayalım, ne dersiniz?
(Tüm sınıf)-EVEEEEET!

Bu hayatta en korktuğum oyun... Ne yapmalıyım. Kaçsam mı? Hayır farkedilirim. Hatsu sen cesur bir kızsın yapabilirsin!

(Mina)-Tamam şişeyi buldum çeviriyoooorummm! Bakugou sorar Hatsume cevaplar.

-Soruyorum. Şimdiye kadar kaç tane sevgilin oldu?
-sıfır. Olmadı. Babam pek izin vermezdi. Olursa benim istediğim biri olur, istediğimi alırım.
-Bana ne dersin?
-Tek soru sorma hakkın vardı ve nerden biliyorsun benim cesaretlik demeyeceğimi?
-O ilk soru hakkımdı ve sormadım. Şimdi soruma cevap ver, Bana ne dersin?
-Hayır derim.
(Kaminari)- Ve Hatsume 1-0 önde!!!

-İkinciyi çeviriyorum! Uraraka sorar Midoriya cevaplar!

-Doğruluk mu cesaretlik mi?
-Ahem! Aaaa, doğruluk.
(Bakugou)-Korkak!
-Karışma Bakugou! Evet soruyorum. 13 yaşından sonra özgünlük ortaya çıkmıyor diye biliyorum. Bakugou özgünlüksüz doğduğunu söyledi. Nereden çıktı bu?

Şimdi sıçtın Midoriya. Ortaokulda yan sınıftaydın hatırlıyorum. Nakledildiğini söylemek benim için bile zor. Normalde 13 yaşından sonra vücut nakil kabul etmez ama yapmışsın.

-Nakledildi.
-Ne kadar ilginç. Donörünü gördün mü?!
-Aaa aslında ben... Hayır!

Herkes birbirine saçma sapan sorular sordu, ne kadar sürdüğünü bilmiyorum ama komikti!

-Evet, Todoroki soruyor Hatsume cevaplıyor.

-Soruyorum. Sürekli bahsettiğin baban kim?
-Bunu söylemeye hazır değilim!
-Babandan utanıyor musun?
-Aslında o en doğru düşünceyle hareket eden kişiydi. Ben onun idaolojisini kahraman olarak gerçekleştireceğim.
-Suçlu muydu?

Sıçtın kızım.

-Ah doğruyu söyleyeyim, şimdiye kadarki en güçlü, en iyi kılıç kullanan ve en doğru hareket eden suçluydu.
-Stain mi?
-Evet...

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin