Öncelikle kendimi yazmaktan alamıyorum ehehe, sonralıkla iyi okumalar!
- - -
Kizuya'nın nerede olduğunu kestirmeye çalışırken birden bir tıkırtı duydum. Kapıya dönecekken birden kapı kırıldı ve içeri Kizuya daldı, özgünlüğüne bu kadar güveniyor olması inanılmaz!
-SİZİ APTALLAR! ABLAMI KAÇIRDINIZ HA?!
-Bu kız da oluyor?!
-Bilmiyorum efendim, ama galiba Hatsume'nin kardeşi.
-HAHA! ŞİMDİ SİZİN PESTİLİNİZİ ÇIKARACAĞIM!Kizuya özgünlüğü ile Shigaraki'yi yakalayıp duvara fırlattı, ağzımdaki metal parçayı ve ellerimdeki kelepçeleri kırdı. Tüylerimle Dabi ile Himiko'yu odalarına gönderdim, Shigaraki'yi duvara sabitledim.
-Açıkla, amacınız ne?
Elini bana uzatmaya çalıştı ama elini de duvara yapıştırınca birkaç saniye yüzüme baktı.
-Açıkla dedim!
(Kizuya)-AÇIKLASANA APTAL!
-Kizu sakin ol balım
-AMA AÇIKLAMIYOR!
-Bağırma lütfen
-Shigaraki, son kez soruyorum, amacınız ne?
-Seni... Noumu... yapaca-Burnu inanılmaz kanıyordu, o an galiba bayılmıştı. Kurogiri bizi bir kaç defa ışınlamaya çalışsa da kaçabildik. Shigaraki'yi ışınlayınca bizim de yapacak bir şeyimiz kalmamıştı.
-Şimdi ne yapacağız?
-Eve gidelim, Kizu.
-Peki abla, ama benim evim yok biliyorsun
-Hala şu ormanda mı kalıyorsun?
-Evet!
-Bu gecelik bizim eve gelseneTelefonumun sesiyle irkildim, Keigo arıyordu. Telefonu alıp açtım.
-HATSUME İYİ MİSİN?! TANRIYA ŞÜKÜRLER OLSUN!
-Tamam tamam! Sakin ol ben iyiyim, eve gelince anlatırım. Bir de kardeşim bu gecelik bize gelebilir mi?
-Evet!! Ama bir an önce eve gel!
-Tamam!Telefonu kapatıp Kizu'yu kucağıma aldım, kanatlarımı açacakken Kizu özgünlüğünü kullanıp kendini aşağı itti.
-Ben kendim gidebilirim!
-Sen örümcek adam değilsin
-Ama olabilirim!Kendini binadan aşağı attı ve sokağa indi, peşinden gidip elini tuttum.
-Ben büyüdüm abla!
-Ama evin yolunu bilen benim?
-Offf! PekiBir kaç kavgadan sonra sonunda eve varmıştık, kapıyı çaldım ve Keigo açar açmaz bana sarıldı. Gözlerinden akan yaşlar omzumu ıslatıyordu, ben de ona sarıldım ama o anda Kizu'nun öfkeli bakışlarıyla karşılaştım.
-Tamam yeter bu kadar boğuluyorum!
-Ah! Üzgünüm, kardeşin bu mu?
-Evet, adı Kizuya ya da kısaca Kizu
-Tanıştığıma memnun oldum KizuKizu bana öfkeyle bakarken sanki "Bu adam kim?" Diye soruyordu, ben de ona kaşlarımı çatarak baktığımda gözlerini devirdi ve yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.
-Ben de memnun oldum, adın ne? Neden ablamla aynı evde kalıyorsun?
-Öncelikle adım Hawks, duymaman beni şaşırttı
-Neden?
-Ben 2 numaralı kahramanım da! Beni tanımıyorsan mağara da falan yaşaman gerekir...
-Mağarada yaşıyorum zaten?
-😳- - -
KXOSKDKFLDLXNDLS
Bugün 88 bildirim vardı, yarısı falan yorum ve oydan ibaretti.
Bu kitabın tutacağını düşünmedim,
Cringe biraz
Büyüyoruz aw
Thx hepimize
Ders çalışcam yarın 2 tane sınav var bacılar 😭
✌️🥺🏳️🌈✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hawks x Reader//Türkçe
Teen Fiction19 yaşında bir kız ve 2 Numaralı pro kahraman... Nasıl birlikte olabilir? Nasıl insanlar buna izin verir? Nasıl tanıştılar?.. İyi bir kahraman suçluları hapse tıkmaz, onları anlar. Evet bu benim düşüncem, belki biraz aptalca gelebilir ama ben suçlu...