Bölüm 25

706 59 48
                                    


-Son kez soruyorum, emin misin?
-Kesinlikle...

Bileklerimi tutup beni duvara yapıştırdı, boynumu küçük küçük öpmeye başladı. O an aklıma şeyle onu ittim.

-Sadece yapacağız, fantezilere girmek istemiyorum...
-Tatlım bırak, bana güven
-Ihhh, peki...

Beni yatağa atıp üzerime eğildi, dudaklarını dudaklarıma bastırdı, dili dilime değiyordu, anladım ki geri dönemezdim. Şu dakikadan sonra her şey için son noktaydı.

- - - (3. Kişi ağzıyla anlatım)

Keigo kendini Hatsume'ye bastırdı, Hatsume de bacaklarını onun beline sardı. Keigo Hatsume'yi kucağına alıp duvara dayadı, nefessiz kalana kadar öpüştüler.

Hatsume'nin eteğinin altından uyluklarına dokunuyordu keigo, hatsume'nin tüyleri diken diken olmuş, kendini kasıyordu

"Kendini bu kadar kasma sevgilim, bana bırak kendini"

Hatsume biraz olsun rahatlattı kendini, o sırada keigo hatsume'nin vajinasına bastırıyordu ve boynunu öpüyordu.

Öpücükleri yavaş yavaş göğüslerine indi, elini hatsume'nin vajinasından çekip tişörtünün içine soktu. Belini sıkıca kavradı ve göğüslerini öpmeye başladı.

"Hoşuna gidiyor mu sevgilim?"

"Evethhh..."

Keigo zevk noktalarını biliyordu, hatsume'nin külotunu çıkarıp bir kenara attı. İyice şişmiş olan aletini Hatsume'ye sürttü. Hatsume mırıldanıyordu, artık dayanamadı ve ellerini keigonun şortuna götürdü.

"Bu kadar istiyor musun beni..?"

Keigo Hatsume'yi yatağa yatırdı, şortunu çıkardı ve bir kenara attı. Keigo ellerini hatsume'nin vajinasınının etrafında gezdirmeye başladı bu defa. Hatsume kıvranıyordu.

"K...keigo... Y... yapma..."

"Öyle mi?"

"Y...yapma"

"Benim adım neydi"

"Keigo- AHH"

Keigo birden üç parmağını hatsume'nin daracık vajinasına sokmuştu. Ellerini hareket ettirdi, ama iki saniyeliğine.

"Keigo... Lütfen... mhh"

Keigo aletini hatsume'nin ağzına, hatta boğazına soktu. Hatsume keigoya itaat ediyor, ne isterse yapıyordu.

Hatsume birden boğazına dolan sıvıyı hissetti, keigo aletini hatsume'nin ağzından çıkardı. Artık hatsume'nin sırası gelmişti. Dominantlığı bırakmak istemiyordu ancak hatsume'nin üstünde zıplayışını merak ediyordu.

Keigo Hatsume'yi üstüne aldı ve aletini birden ona soktu, hatsume'nin inlemeleri onu deli ediyordu.

Hatsume keigonun üstünde zıplarken keigonun gözleri hatsume'nin göğüslerindeydi. Keigo birden çığlık attı, boşalmak üzereydi. Hatsume durdu, bu bir cezaydı.

"Ne yapıyorsun Hatsume, devam etsene"

Hatsume cevap vermedi, keigo sinirleniyordu.

"Tch..."

Keigo Hatsume'yi doggy pozisyonuna getirdi, bu defa hatsume'nin cezası geliyordu.

Keigo arada bir hatsume'nin kalçasına vuruyor ve bağırıyordu.

"Ahhh! Sürtük çok iyisin!"

Keigo dirty talk yapmaya başlamıştı, henüz yeni yeni konuşmaya başlarken boşalmıştı.

- - -

Başını göğsüme yasladı ve beni öptü.

Yatağı açmaya halim yoktu, öylece uyuya kalmışız.

(Ertesi gün)

Uyandığımda inanılmaz bir bacak ağrım vardı, göğsümde yatan Keigo'ya ve çıplak bedenlerimize baktım. Kafam allak bullak olmuştu, neden yaptım? Gerçekten yaptım ama bakabilecek miydim? Kafam tuhaf sorularla doluyken Keigo'nun kıpırdadığını farkettim.

-Günaydın meleğim...
-Günaydın, bugün okula gitmeyeceğim bacaklarım çok ağrıyor.
-Peki, Kizu evine kendi gidebilir mi?
-Evet... Üzerimden kalkar mısın?
-Hayır, burası çok huzurlu biraz daha yat...

Öylece belki bir yarım saat yattık, en sonunda ben doğrulunca o da kalkmak zorunda kaldı. Banyoya girip suyu açtım, kendimi küvetin içine atıp biraz rahatlamak istiyorum...

- - -

ASAGAJSAKKSKDŞRLDK

Kendimden bu kadar detaylı beklemezdim açıkçası...

İyi değilim beynim zonkluyo sanki bana olmuş gibi

AJSJALSJWŞDNRLDMRLŞ

Yorumlarda spoi isteyene vercem

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin