2. Sezon; Bölüm 1

381 36 31
                                    

(1 Ay sonra)

Hawks'dan

Onu çok aradım, bulamadım... Cidden ben böyle bir haltı nasıl yedim?! Roki'yi de götürmüş, kızımı bir kere sevemedim...

En son alkole başladım, o gün Doğum günüydü. Evlilik teklifiyle karışık doğum günü partisi yapacaktım...

Dabi de bu olaydan haber alınca onu aramaya koyuldu, fakat o da bulamadı. Hala aramaya devam ediyoruz ama hiçbir yerde yok... İntahar etmiş olmasından korkuyorum...

Bugün de yine aramaya devam ediyoruz, bir ekip oluşturduk. Mirko, ben, Endevaor(İkna etmek için nedense çok uğraşmadım) ve gizliden de olsa Dabi.

Bugünse Hosu'ya bakmaya karar verdik, Dabi kuytu köşelere bakıyordu. Ben de kuşbakışı arıyordum. Dabi binalara girip bakmaya başladı, oralarda biraz zaman geçirdikten sonra çıktı.

Hatsume'den

Beni bulmaması için çabalıyordum ki aklıma Dabi geldi, beni evimde bulabilirdi ben de LOV'ın mekanına gitmeye karar verdim. Dabi daha inandırıcı olsun diye beni arıyor.

Bugün yine aramaya çıkmışlar, Hosu'dalarmış. Buranın yakınlarında yani...

İçeri birden Dabi girdi.

-Prenses, kocan seni arıyor. Camın dibinde durma.

Bara doğru ilerledim, artık Shigaraki ile daha iyi anlaşıyorduk. Hatta bir keresinde "Dünyanın ağzına birlikte sıçmayı" bile teklif etti. Tabi reddettim, fakat hala düşünüyorum. Saçma sapan kahramanların gerçek yüzünü gördüm, eğer Villain olursam onları ortadan kaldırmak daha kolay olacak.

Kizuya da burada kalıyor, yerimi söylemesi için tehdit edilirse diye yanıma aldım. O villain'lerin yanıda olmaktan pek memnun değil gibi ama.

Telefonumun hattını kırdım, bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım ve bomboş bir hayat yaşıyorum.

...
(👆Bu şimdiye dönüş oluyor geçmişi anlatmıyor)

Yatağımdan kalkıp kızımı kucağıma aldım, bara doğru gittim ve Roki'yi oradaki beşiğine koydum. Shigaraki bebeğe her dokunmaya çalıştığında ona vurma maratonu başlıyordu. Dabi de bara girdi.

-Günaydın prenses...
-Günaydın, eee bugün aramaya çıkıyor musunuz?
-Yok ya, olsa da ben gelmem. Bugün Pazar...

Yanıma oturdu ve bir bardak su istedi, o sırada Roki ağlamaya başladı. Onu kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım ama olmuyordu. Toga içeriden koşarak geldi.

-NE OLDU! ROKİ NEDEN AĞLIYOR?!
-BİLMİYORUM! TOGA AL ŞUNU SEN SAKİNLEŞTİREBİLİYORSUN!

Toga elimden Roki'yi aldı ve oyun oynatmaya başladı ama işe yaramadı. Dabi aldı ama Roki yüzünü gördüğünde daha çok ağladı, Kizuya içeriden uykulu bir halde gelip özgünlüğüyle bir iki oyuncak yaptı. Kizuya cidden sana hayranım, Roki susmuştu!

Roki iyi kötü oyuncaklarla oynarken Shigaraki yine Villain'lik konusunu açtı

-Geçen günkü teklifim hakkında ne düşünüyorsun?
-Ah o mu, şey açıkçası belki olabilir
(Kizuya)- Ne, ne, ne, NE! Ben senin villain olmana izin verir miyim sanıyorsun sen! Babam da o tuzağa düşmüştü, sen düşmeyeceksin!
-Babam neden villain oldu sanıyorsun ki sen? O aptal kahramanların dünyadan silinmesi ve herkesin eşit olduğu daha iyi bir dünya için!
-Sen bilirsin, ben kahraman olacağım. Haberlerde "Ablasını yakalayan kahraman" diye bir başlık görürseniz şaşırmayın.
-Ben senin öz ablan bile değilim be!
-...B...Ben... GİDİYORUM BURADAN! NE OLURSA OLSUN!

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin