Herşey açığa çıkıyor

885 80 28
                                    

-Bunu o mu yaptı?
-Evet.
-Sınıfı toplayıp gidiyorum.
-Ne hayır Denki dur!!

Denki beni dinlemiyordu bile, onu daha önce hiç böyle görmemiştim. Koşarak aşağı inerken kolundan tuttum.

-Kimseye söylemiyorsun.
-Bilmezlerse daha beteri olur!
-Dabi benim babamın adamlarından, fakat bu kadar ileri gideceğini düşünmedim. Onu ben durdurabilirim.
-Onu durduran sen değildin, şans eseri Hawks oradaydı.
-Boşver Durdururum işte! Ayrıca neden bu kadar önemsiyorsun Bunu?
-Arkadaşlarım benim için değerlidir.

Bi Anda benden kurtulup aşağı indi.

-HEY ÇOCUKLAR SÖYL-

Elimle ağzını kapattım. Kimse şüphelenmesin diye açıklamaya çalıştım.

-Aaa şey bi oyun oynuyordukta, bilmemeniz gereken birşey anlattım. Üzgünüm!

Onu odama tekrar götürdüğümde kapıyı kilitleyip anahtarı sütyenimin içine attım.

-Şimdi söylemeyeceğine yemin et ya da sabaha kadar burada kal.

Çıt yoktu. Planını anlamıştım, odada açmam için yatak yoktu, sadece benim yatağım vardı. Yanımda yatmayı düşünüyordu. Ben de o anda anahtarı aldım kapının kilidini açtım ve çıkıp kapıyı üstüne kitledim. Yurdun 2. Katında olduğum için atlamasına imkan yoktu.

Birden çekmece açılma sesleri geldi ve konuşmaya başladı.

-Aa bu da ne ki, kızlara özel birşey mi??

O an öfkeyle içeri daldım yakasına yapıştım.

-Söz veriyor musun, seni camdan atıyım mı?
-S...Söz, Hatsu abla!!!

Onu bıraktım ve odaya girdim. Üzerime tekrar kazağı- BİR SANİYE DENKİ'Yİ ALMAYA ÜSTÜMDE T-SHİRT İLE Mİ GİTTİM?! Kimse görmemiştir umarım!!!

Üzerime kazağımı geçirip aşağı indim. O sırada aşağı açılan kapının girişindeki Bakugou'yu gördüm.

-İki dakika benimle gelsene Hatsu.
-Tamam.

Onun odasına çıktık ve beni sorguya çeker gibi bir sandalyeye oturttu.

-Kazağının boynunu aşağı indirsene daralmışsındır.
-Yok ben böyle iyiyim.

Sonra sinirlenmiş olacak ki odadaki elektrikli ısıtıcıyı açtı.

-Şimdi daraldın mı?
-Yo yo!

Üstüme bir battaniye attığında iyice terlemeye başlamıştım. Alışkanlık olarak kazağımın boynunu çekiştirdiğimde bana yaklaştı ve morluklara baktı.

-Bunlar ne?
-Hiiiiç
-Kim öptü seni? Kimle yatağa girdin gene?
-NE?!
-Bu sabah da aynı şey olmuştu. Seni hep ben yakalıyorum. Şimdi söyle, kim o piç?
-Bakugou b..ben...
-UZATMA KİMDİ O PİÇ?!
-Uh uzatmıyorum tamam, kamera odasına gel.

Birlikte çatı katındaki kamera odasına girdik. Kamera kayıtlarına baktık ve olanları gösterdim...

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin