Gecenin Körü

1.2K 110 57
                                    

Oyun bitmişti. Benim cevabıma şaşırdılar galiba çünkü oyun çok heyecanlı ilerliyordu. Dışarıda yıldızlar çok güzel değil mi? 

Biraz dışarı çıksam ne olur ki? Kafese kapatılmak istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz dışarı çıksam ne olur ki? Kafese kapatılmak istemiyorum. Hem belki Keigo'yu görürüm. Tekrar şu tabelayı asıyım, hah oldu.

(Dışarı çıktın, şehrin en yüksek binasının tepesindesin)

Sonunda biraz kafamı dinleyebilirim... Oh! Keigo orada! Yanına gitsem mi? Aslında onu ne zamandır görmüyorum, belki söylemeye korktuğu şeyi söyler...

Küçük Not; Eskiden kahraman kampında Hawks Hatsume'ye birşeyden bahsetmeye korkuyordu.

Oraya gidiyorum şimdi. Umarım beni gören olmamıştır.

-Hey Hawks!
-Hatsu? Senin uyuman gerekmiyor mu, saat 3'ü geçti de...
-Uykum yok.
-Sorun değil gel

Bir saniye o beni omzuna yatırdı! Ah geçmişini bilen birinin olması ne güzel... Suçluların içinde büyümüş olmam yetmezmiş gibi suçlulara duyduğum empati saçma görünüyormuş!

-Şey hatırlar mısın bilmem ama eskiden bana söyleyemediğin bir şey vardı.
-Hatırlar gibiyim aslında... Evet hatırladım ama bunu daha önce kimseye söylemedim, nasıl söylesem bilemiyorum...
-Söyle gitsin, ne olabilir en kötü?
-Çok güzelsin Hatsume, baktıkça her insanı mutlu ediyorsun, neşe saçıyorsun ama geçmişin öyle değil. Özgünlüğün veya içgüdülerin hiç değil. Seni ısıran tarantulaları alıp parçalardın, yaralanmaktan keyif alırdın. Komik olduğunu söylerdin. Seni olduğun gibi kabul etmediler, reddedildin çünkü tehlikeliydin. Ben de öyleyim, bu yüzden daha önce hissetmediğim bir şey hissediyorum. Be olduğunu bilmiyorum. Kısaca özetlersem sana baktığım zaman ayaklarım yerden kesiliyor elim ayağım titriyor, konuşamaz oluyorum. Hiçbir zaman narin olmayan ben sana karşı narin oluyorum...

Şaka mı yapıyor bu? Konuşmanın devamı benim için önemli değil. Uzunca konuştu ve konuşmaya devam ediyor. Hala inanamıyorum, bana aşık olmuştu ve bunu bilmiyordu. Gelip suratına sen bana aşık olmuşsun diyemezdim. Hem ben hem o utanırdı.

-Ahm... Bu duyguları tanıyorum ama ayrıca bir şey daha var Hawks, karnında kelebekler uçuşuyor mu?
-Evet bir de o var. Ne anlama geliyor biliyor musun?
-Evet biliyorum ve bunu direk suratına söylersem ne hissedersin bilemiyorum...
-Söyle gitsin senin dediğin gibi.
-Sen aşık olmuşsun.
-Sana mı?
-Evet
(Uzun bir sessizlik)

-Gitmem gerek, görüşürüz, dedim ve uzaklaştım.

Hawks x Reader//TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin