Пристигнах в дома на Сам и извадих Мър от клетката да играе с Мишка (кучето на Сам), макар и съвсем различни те намираха общ език и дори вършеха пакости заедно. Ние със Сам започнахме да празнуваме, тя заминаваше за Мюнхен на изпит за прием в университет, а това беше повод за едно хубаво парти.
- Ади, кое да отворим първо? Сока или уискито?
- Сока естествено, трябва да подгреем преди алкохола.
- Добре, подай ми две чаши! Как е в медицинския - ще те приемат ли?
- Вероятно да! Ще ми се лятото да не свършва скоро. Като казах скоро... искаш ли във Вторник да отидем на басейн?
- Ок! Леле... какво е това парти? Адски скучно е! Какво ще кажеш за караоке?
- Чудесна идея! Какво ще пеем?
- Хмм, да видим... "Call me maybe"?!
- Едно... две... три!
Докато пеехме все някоя от нас грешеше. Умирахме от смях, и така неусетно мина времето - сигурно съседите й не успяха да мигнат цяла нощ. Едва когато гърлата ни пресъхнаха от толкова пеене, решихме да отворим уискито. После шоколад, бисквити, още една кутия сок и когато всичко това свърши започнахме да играем видео игри.
- Коя от всички искаш да играем? - казах аз и отворих пълния със игри и филми сак. Изведнъж от кухнята се чу трясък, Мър стреснато побегна към спалнята на Сам и се скри под голямото й легло. Двете с нея се учудихме какво стана и решихме да проверим. Когато отидохме в кухнята заварихме пълна кочина... и Мишка на местопрестъплението. Мър и Мишка бяха съборили 3 чаши и купата с тестото, което след около час час- два щеше да се превърне в бисквитки. Аз направо побеснях! Един час си играх с това тесто малко преди да тръгна от вкъщи. А сега то бе съсипано и трябваше да се приготви ново ако искахме да ядем бисквитки.
- Мър, ела тук веднага!-Мър дотърча и ме погледна виновно.
- Какво си направил? Хайде, бързо в банята!
- Мишка, хайде бягай и ти в банята Адриана ще те почисти. -каза Сам и започна да обира разпръснатите парчета стъкло в кухнята.
Почистих и двете животни, а докато го направя стана 2:30. Решихме да направим тестото отново и да приготвим бисквитки. За щастие Сам се беше запасила с брашно и захар. Успяхме за няколко часа да направим бисквитките и да ги сложим във фурната. Около час се пекоха, а ние гледахме ужаси. С приятелите ужасите се превръщат в комедии... просто...
След час извадихме бисквитките от фурната и още докато са топли ги изядохме, ммм бяха превъзходни- покрити с шоколад, перфектно изпечени, зънени бисквитки-чудесни за закуска. Естествено направихме две тави за да ни стигнат и за закуска. Беше към 5:30 когато решихме че е време да си лягаме, но какъв беше смисъла? Както и да е легнахме си спахме до към 11 и 30 за съжаление се налагаше да се събуждаме. Ако не ние то тогава кой щеше да излезе на пазар, имаме три свободни следобеда, а да не ги използваме както трябва ли?
Извинявам се за закъснението! Просто понякога не успявам.
Имам нужда от помощ. Предложете ми мъжки и женски имена, тъй като Итън ще има доста приятели ще са ми нужни. :) Благодаря!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Вампирска любов
VampiroАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.