Глава13

287 30 1
                                    

- Адриана, какво правиш тук? Не трябваше ли поне да почукаш преди да влезеш?- Попита ме  той с насмешка и заби зелените си очи в моите. 

- Закъсняхме, затова реших направо да влизам-Извинявай!

- Добре няма проблем само се шегувах! Какво ще пиеш? 

- Е, как какво?? Въпросът ти е глупав. Знаеш отговора ми.

- За съжаление нямам това което искаш. Свърши малко преди да се появиш.

- Ти си гаден!!! Тогава искамммм... незнам какво. Какво предлагаш?

- Кафе например?  Все пак нали за това сте тук. Чакай малко ти защо си сама? 

- Сам ще дойде след 10 мин има спешна работа вкъщи. Наливай кафето!

След около 5 мин Сам дойде. Явно си е свършила работата. А аз вече бях преполувила кафето. И не можех да дишам от смях. 

- На какво се смеете?

- Казвам на Итън какви неща сме правили ние двечките преди години. 

- О, това ли? Каза ли му за водата? 

- Не това ти му го кажи.

И така бързо мина времето, че почти не разбрахме или поне се правехме, че не сме разбрали. Изведнъж телефонът на Итън позвъня.

- Моля?! - провикна се той

- Да, добре! В колко часа? Добре ще ти се обадя след малко. -не чух какво го питаше човека отсреща.

- Искате ли тази вечер в 22ч да отидем в " Rex club"? Предложиха ми да отида и да поканя някого.

- Да с удоволстиве ще дойдем.- каза Сам, без дори да ми даде шанс да си отворя устата.

Много ме вбесява когато прави така. Сега за да си вземе поука тя ще ми направи прическата. И ще си измисля най-трудната! 

-Хайде Сам да тръгваме да се приготвяме. Ам? - измънках аз- В колко трябва да съм готова? 

- Ами нека тръгнем в 21:30 така, че имаш 3 часа. Ще ви чакам тук в 21:30.

- Добре. Да тръгваме Сам!

Прибрахме се вкъщи и тъй като аз бях страшно гладна се преоблякох и седнах на дивана да похапна. Докато Сам си избираше дрехи се изкъпах и бях готова за правенето на маникюра.

  Още по халат избрах дрехите за довечера, за сега облякох дълга тениска, която по принцип ползвах за нощница и започнах да лакирам един по един ноктите си. В бяло. Сам влезе в банята да си вземе душ и след това отиде да си прави прическата. Реших аз да не правя нищо специално, все пак отиваме в клуб, а не на "Гала вечер".

Когато бялото по ноктите ми изсъхна нанесох светло сини линии и направих цвете в тъмно синьо. Изглеждаше добре, съчетаваше се добре с роклята ми и ми харесваше.

След като изсъхна облякох роклята беше станало 19:30 и реших че вече мога да започна с правенето на прическата. Като за начало сресах косата си с едър гребен, както правех обикновено, но това ми отнема около 30мин. След това я напръсках с дезодорант и хванах няколко кичура с шнола. Както казах нищо необикновено.

Сам вече беше се облякла и гореше косата си с маша, като се опитваше да накъдри правата си коса. Аз отидох в банята да си направя грима, отново нищо толкова различно, разликата тази вечер беше, че сложих малко черни сенки. Както винаги спирала за пеперуден поглед, черен молив и червено червило. Идеално. 

  Започнах да приготвям портмонето към тази рокля. Сложих си 100 евро, ключовете, личната карта, документите и т.н. Телефона носех в ръката си. Приготвих си обувките и седнах на дивана в чакане. Сам още не беше готова. но, имаше един час, а това я успокояваше-до някъде.  Бях се унесла в слушане на музика и не разбрах кога часа стана 21:15. Имахме 15мин да излезем от апартамента. А Сам се бавеше с грима си.

- Саам! Побързай имаме само 15 минути!

- Идваам! -извика тя от банята. 

След няколко минути излезе готова и започна да обува обувките си. Признавам си, че изглеждаше чудесно с тази черна рокля.

- Леле, тази вечер определено изглеждаш великолепно!

- Благодаря, ти също си блестяща. 

Обух белите си обувки и излязохме от апартамента. Взехме си връхни дрехи-за всеки случай. Беше в точно уговорения час. Веднага се появи и Итън. Беше облечен с тъмни дънки, цветна риза и лачени обувки.

- Уоууу!!! Изглеждате чудесно.

- Благодарим! И ти също.- изграчих аз.

   

Вампирска любовWhere stories live. Discover now