Аз се поизплаших, но бързо след това дойдох на себе си.
- Здравейте!- поздравих, подканвайки ги да влязат
- Добре дошла! Харесва ли Ви обстановката?- попита възрастният господин.
- Да, невероятен квартал! Наоколо не спокойно, но пък има и предимства. Ни във всеки малък квартал би могъл да видиш Айфеловата кула. Страхотна панорамна гледка.- похвалих апартамента
- Позволете да се представя! Аз съм Джо Харис и съм собственник на съседните два апартамента. А това е Итън- кандидат собственник на единият от апартаментите- апартамент № 106.
- Добър ден!- поздрави ме " онзи тип", усмихвайки се. - Ако мога да попитам за вашето име?
- О, разбира се! Аз съм Адриана. Моля, говорете ми на "ти"!-помолих. Може би просто от любопитство, и двамата се завъртяха към огромния прозорец, навярно да се убедят за красотата на гледката.
- Желаете ли кафе? - попитах премахвайки кашоните от стъклената холна масичка.
- Ще опитаме кафето ти.- каза Итън, усмихвайки се.
Докато аз направя кафето Итън и г-н Харис огледаха добре всичко върху рафтовете и секцията. Г-н Харис бе добър човек на вид, явно умееше да се разбира с всички. А аз останах доволна от този разговор тъй, като научих името на загадъчното момче. Когато кафето беше готово го сервирах на малката масичка за кафе и се настаних на таборетка до прозореца.
- На колко си години Адриана?- попита г-н Харис
- 21.
- Къде си живяла преди това?
- Отраснах тук. В предишното си жилище. Какво да кажа - чудесен дом, там бяха всичките ми спомени. Но пораснах и реших да се изнеса и да започна самостоятелен живот.
YOU ARE READING
Вампирска любов
VampireАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.